У 2015 році комунальне підприємство «Київреклама» отримало дохід від зовнішньої реклами та реклами на транспорті у сумі 222 942 200 грн. Це майже на 10 млн грн менше, ніж у 2014 році, але на 38,5 млн більше, ніж у 2013 році. Таку інформацію повідомив Департамент містобудування та архітектури КМДА на запит «Доступу до правди».
Надходження від плати за користування місцями для зовнішньої реклами склали 233,9 млн грн (сума з ПДВ). Найбільше коштів принесли суцільні щити (137 млн), рекламні вивіски на будинках (21 млн), щити-призматрони (15 млн). Найменше – кронштейни на стіні будівлі (211 грн за рік) та театральні афішні тумби (1351 грн за рік).
За розміщення реклами на транспорті надходження склали 33,7 млн грн (сума з ПДВ). З них 26,2 млн грн – транспорт метрополітену, 5,2 млн грн – транспорт «Київпастрансу», 1,7 млн грн – КП «Київавтошляхміст», 455 тис грн – реклама у пішохідних переходах.
Як сказано у відповіді на запит, доходи КП «Київреклама» у подальшому розподіляються наступним чином: 75 % від зовнішньої реклами йде у бюджет міста Київ (у 2015 році - близько 140 млн грн), а 87,5% від плати за розміщення реклами на транспорті перераховується комунальним підприємствам транспорту загального користування та метрополітену (у 2015 році – близько 20 млн грн).
Читати запит та відповідь повністю
«Доступ до правди»