«Мультимедійна платформа іномовлення» отримала за два роки з держбюджету майже мільярд гривень

7 Червня 2024 00:00

Протягом 2022-2023 років державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (включає шість медіабрендів: два окремі ефірні телеканали - українськомовний «Дім» і російськомовний FreeДом (раніше UATV), який мовить за межами України і орієнтований на російськомовну іноземну аудиторію; YouTube-канали UATV англійською, арабською та іспанською мовами і англомовна діджитал-платформа The Gaze) отримало з бюджету 920,12 млн грн. Ці кошти витрачено на забезпечення діяльності, включно з власним виробництвом частини контенту та трансляцією марафону FreeДом, йдеться у новому дослідженні «Главкома».

Як відомо, державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» заснувало Міністерство культури та інформаційної політики, є бюджетним реципієнтом.

У відповідь на запит «Главкома» т.в.о. гендиректора Артем Вишневський повідомив, що у 2022 році компанія отримала з бюджету 382,9 млн грн. З них 165 млн грн використано на виробництво контенту для марафону FreeДом. Ще 147,6 млн грн пішли на роботу приватних медіагруп, які долучені до створення контенту для FreeДом.

У 2023 році фінансування від держави збільшилося: 537,22 млн грн. У цю суму включено виробництво телепрограм і трансляція FreeДом, а також забезпечення діяльності «Мультимедійної платформи іномовлення України».

За інформацією від Вишневського, план на 2024 рік – 1,25 млрд грн. Більшу половину цих коштів (738 млн грн) передбачається витрати на «Єдиний телемарафон» та марафон FreeДом.

За 2022-2023 роки чистий дохід ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» склав 14,62 млн грн.

Щодо заробітних плат ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» стало відомо, що у штаті працює вісім керівників і 52 співробітники менеджменту. За 2022 рік керівники заробили 7,23 млн грн, за 2023 рік – 8,47 млн грн; увесь менеджмент – 15,23 млн грн і 28,54 млн грн, відповідно.

«Доступ до правди»