На утримання та забезпечення у належному технічному стані автотранспорту Дніпропетровської міської ради та її виконавчих органів та своєчасне надання автотранспортних послуг у 2015 році запланували витратити 5,04 млн грн. Про це повідомило управління діловодства міської ради у відповідь на запит користувача «Доступу до правди».
Станом на 1.12.2015 року касові видатки становлять 4,28 млн грн. Понад 3 млн грн пішло на заробітну плату, нарахування на заробітну плату, податки та комунальні платежі і лише 1,25 млн грн - на предмети, матеріали, обладнання, запчастини, паливно-мастильні матеріали та оплату послуг:
- заробітна плата - 1,720 млн грн
- нарахування на заробітну плату - 675 тис грн
- комунальні платежі - 106 тис грн
- інші видатки (податки) - 528 тис грн
- видатки на відрядження - 1300 грн
- предмети, матеріали, обладнання, запчастини - 283 тис грн
- паливно-мастильні матеріали - 682 тис грн
- оплата послуг (крім комунальних) - 282 тис грн
Виконавцем програми щодо обслуговування та експлуатації автомобілів апарату міської ради, її департаментів та управлінь є комунальне підприємство «СпецАТП». Минулого року на утримання та забезпечення у належному технічному стані автотранспорту міської ради підприємство витратило 3,828 млн грн.
Переглянути запит та відповідь повністю
«Доступ до правди»