Чому у метро Києва однією карткою можна сплатити лише одну поїздку: відповідь на запит

5 Червня 2024 00:00

У пасажирів підземки не виходить платити поїздку однією банківською карткою два рази поспіль. Це створює складнощі для пасажирів, зокрема тих, хто одночасно сплачує за всю сім'ю чи за якусь групу людей. В КП «Київський метрополітен» це пояснюють можливостями Ощадбанку та просять установу покращити цей процес.

Про це метрополітен столиці пояснив у відповіді на запит видання «Інформатор». 

«Інформатор» запитав у КП «Київський метрополітен», чому пасажири обмежені у виборі кількості одночасно придбаних квитків та як це виправити. У відповідь в підземці пояснили, що проблема виникла через швидкість зчитування карток Ощадбанком.

Коли пасажир оплачує поїздку карткою чи телефоном, то обробка транзакції виконується наступним чином.

«Транспортний процесинг перевіряє наявність електронного платіжного засобу в «стоп-листі» і у випадку відсутності в ньому дає дозвіл на прохід, після чого (банківська картка) потрапляє у «стоп-лист» і знаходиться там до завершення доавторизації (операція автоматичного списання коштів). Після завершення процедури доавторизації (картка) видаляється зі «стоп-листа», що дозволяє проводити повторну валідацію на POS-терміналі», - йдеться у відповіді метрополітену.

Простими словами: для повторної оплати проїзду у київській підземці потрібен час.

«Час проведення доавторизації залежить від технічних можливостей транспортного процесингу АТ «Ощадбанк» та міжбанківського процесингу у випадку оплати проїзду електронним платіжним засобом іншого банку», - пояснили в метрополітені.

КП «Київський метрополітен» періодично направляє листи до Ощадбанку з проханням покращити роботу цієї системи.

«Зі свого боку АТ «Ощадбанк» повідомляє, працює над збільшенням виробничих ресурсів, щоб вирішити питання затримки відповіді від доавторизатора процесингу банку», - написано у відповіді на запит «Інформатора».

 «Доступ до правди»