Нещодавно в інтерв’ю Forbes Ukraine гендиректор державної поштової компанії Ігор Смілянський розповів, що у відділеннях «Укрпошти» продаватимуть ковбасу. І що «Укрпошта» вже підписала договір з агропромисловим холдингом МХП про реалізацію у своїй мережі ковбасних виробів бренду, зокрема продукції торгових марок «Бащинський» та «Апетитна». Таким чином підприємство хоче збільшити прибуток. І ще, говорить Смілянський, це частина стратегії підтримки українських виробників, а для МХП – можливість зниження логістичних витрат.
Журналісти інформаційного порталу Кіровоградщини «Гречка» направили запит до «Укрпошти» про те, чи планує підприємство продавати ковбаси інших виробників, і якщо так – то яких саме. Також редакція просила уточнити, чи в поштових відділеннях усіх регіонів продаватимуть мʼясні вироби.
В «Укрпошті» відповіли, що ковбасу продаватимуть насамперед у селах.
«Населення, у сільській місцевості, буде мати змогу замовити доставку даної продукції у свій населений пункт. Як правило, доставка буде здійснюватися пересувними відділеннями АТ “Укрпошта”», – цитує «Гречка» відповідь на свій запит.
А от дізнатися про те, чи планується співпраця з іншими виробниками, журналістам не вдалося. В «Укрпошті» зазначили, що дана інформація «становить комерційну таємницю та розголошенню не підлягає», передає першоджерело.
Інформація про торгівлю ковбасою – не єдина, яку замовчав поштовий оператор. Нагадаємо, інформацію про громадянство свого генерального директора «Укрпошта» також не надала.
«Доступ до правди»