Місяць тому акціонерне товариство «Укрпошта» оголосило тендер на розробку брендбуку компанії. Очікувана вартість послуги – 1,25 мільйона гривень. Про це повідомляє «Главком» із посиланням на систему держзакупівель ProZorro.
Замовлення має бути готове до кінця поточного року. Умови закупівлі також передбачають, що за шість місяців підрядник має провести дизайн-дослідження та розробити чотири розділи брендбуку, які включатимуть принципи використання логотипа, дизайн елементів фірмового стилю, шаблони для зовнішньої та інтернет-реклами, принципи оформлення вивісок і навісів.
За контракт з «Укрпоштою» змагаються агенції, які надавали рекламні послуги «Новій пошті», Megogo, Uklon, Vodafone, «Укргазбанку», Toyota, Lexus, «Укрзалізниці», «Київгазу», Panasonic та іншим відомим компаніям.
Як зауважує «Главком», для «Укрпошти» це вже не перша зміна айдентики. У 2017 році держпідприємство проводило ребрендинг за участі агентства Saatchi & Saatchi. Тоді з’явився логотип у вигляді поштового ріжка-геомітки, який компанія використовує донині.
Раніше ми писали, що після скарги журналістів до омбудсмена «Укрпошта» назвала зарплати членів Наглядової ради.
«Доступ до правди»



