Секретаріат Кабінету Міністрів з 9 травня 2011 року до 30 вересня 2016 року отримав 14 640 запитів на інформацію. Про це повідомляє Секретаріат Кабінету Міністрів на своїй офіційній веб-сторінці.
Зокрема, електронною поштою отримано 8 751 інформаційних запитів, поштою – 5 31, телефоном – 559, факсом – 99.
Так, від фізичних осіб надійшло 10 233 інформаційні запити, від юридичних осіб – 1 902, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 334, від представників ЗМІ – 1 171.
Найбільше запитів на інформацію надійшло з Києва, Одеської, Львівської, Харківської, Київської, Дніпропетровської та Донецької областей.
Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (51,7% від загальної кількості), правова інформація (15,6%) та статистична інформація (5,8%).
Як йдеться у повідомлені Кабміну, усі запити були своєчасно розглянуті. Зокрема, на 8 128 інформаційних запитів надано ґрунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету Міністрів, 6 421 запитів надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним наданням відповідних роз’яснень запитувачам, 91 запит опрацьовується в установленому порядку.
Нагадаємо, що Закон України «Про доступ до публічної інформації» набув чинності 9 травня 2011 року.
«Доступ до правди»