129ДатаВстановленняІнвалідності
Доброго дня!
Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ)
01601, м. Київ, вул. Грушевського 7, Тел.+38 044 253 61 94 E-mail: [email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
129ДатаВстановленняІнвалідності
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. Наскільки мені відомо, датою встановлення інвалідності вважається день надходження до МСЕК документів з лікарні. Однак, в жодному документі, що видається людині з інвалідністю на руки та надсилається до пенсійного фонду, ця дата не вказана: вказується лише дата видачі довідки та виписки з акта огляду МСЕК.
2. Однак, право на пенсію по інвалідності виникає саме з дати встановлення інвалідності. Виникає питання: а як інвалід та пенсійний фонд можуть знати цю дату?
ІІ. Вимоги
3. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
3.1. Який припис права передбачає, що датою встановлення інвалідності вважається день надходження до МСЕК документів з лікарні?
3.1.1. Прошу навести усі релевантні приписи права та їх статті, дати їх ухвалення, цитати релевантних статей та прямі лінки на їх оприлюднення в інтернеті.
3.2. В який спосіб МСЕК повідомляє інваліда про дату встановлення інвалідності? Чим це передбачено?
3.2.1. Прошу навести усі релевантні приписи права та їх статті, дати їх ухвалення, цитати релевантних статей та прямі лінки на їх оприлюднення в інтернеті.
3.3. В якому документі фіксується дата надходження до МСЕК документів з лікарні=дата встановлення інвалідності? Чи існує затверджена форма цього документу?
3.3.1. Якщо існує, прошу навести припис права про затвердження форми такого документу, його автора, назву, номер, дату ухвалення та прямий лінк на оприлюднення в інтернеті.
3.4. В якому документі, що видається інваліду, МСЕК вказує дату надходження до МСЕК документів з лікарні=дату встановлення інвалідності?
3.4.1. Прошу повідомити назву вказаного документу, а також назву, автора, номер, дату ухвалення та прямий лінк на оприлюднення в інтернеті нормативу про затвердження форми такого документу.
3.5. В який спосіб МСЕК повідомляє пенсійний фонд про дату встановлення інвалідності? Чим це передбачено?
3.5.1. Прошу навести усі релевантні приписи права та їх статті, дати їх ухвалення, цитати релевантних статей та прямі лінки на їх оприлюднення в інтернеті.
3.6. В якому документі, що надсилається пенсійному фонду, МСЕК вказує дату надходження до МСЕК документів з лікарні=дату встановлення інвалідності?
3.6.1. Прошу повідомити назву вказаного документу, а також назву, автора, номер, дату ухвалення та прямий лінк на оприлюднення в інтернеті нормативу про затвердження форми такого документу.
4. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
6. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
22.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна