27Уклад.договорів+скарга17
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручних підписів у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників МОЗ, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цієї скарги я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цією скаргою вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист є запитом на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист є зверненням за захистом моїх порушених прав людини шляхом квазі-судової процедури в порядку закону України «Про звернення громадян».
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; в) ЗАПИТ в порядку закону України «Про захист персональних даних»; г) СКАРГУ, в порядку квазі-судової процедури, передбаченої законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
1. Міністерством охорони здоров’я України (далі – МОЗ) широко розрекламоване нововведення з укладення пацієнтами прямих договорів з сімейними лікарями. ЗМІ періодично інформують український народ про хід реалізації цієї реформи та її перші практичні наслідки. Зокрема, ми тепер знаємо, що кращі лікарі вже отримують зарплату до 18 000 грн, а їх пацієнти, натомість, при наданні медичної допомоги отримують швидкий якісний сервіс в одному місці.
2. Однак, так повезло не усім. Моя родина з чотирьох інвалідів (я – лежачий інвалід 1А групи протягом майже 18 років, чоловік – Щербатий Михайло Федорович, неходячий інвалід 1А групи, донька Щербата Наталя Михайлівна – інвалід 2 групи, онука Щербата Анастасія Віталіївна – дитина-інвалід) вже кілька місяців даремно намагається укласти такі договори. Територіально ми прикріплені до Центру первинної медичної допомоги №2 в м. Вінниці (далі – (ЦПМСД №2) . Його з 2012 року очолює лікарка-фашистка Кривов’яз Тамара Миколаївна, і весь цей час усілякими способами вона намагається знищувати нас як пацієнтів. На цей раз постраждалими є не тільки ми, а усі жителі закріпленої території та підлеглі їй лікарі – Кривов’яз особисто заборонила усім лікарям ЦПМСД №2 укладати договори з пацієнтами до кінця 2017 року. Жодної інформації з приводу долі нововведень вона нікому не надає, і добитись її не можуть ні пацієнти, ні лікарі. Ніхто нічого не знає! Ми неодноразово звертались до різних лікарів – в ЦПМСД №2 працює багато грамотних і порядних лікарів – однак, даремно. Ніхто з них не сміє перечити фашистці – тут встановлені та культивуються стосунки рабовласництва. І пацієнти, як і раніше, днями сидять під кабінетами, обливаючись слізьми, а лікарі, як і раніше, отримують по 2 000 грн., і працюють, як в рабстві.
2.1. Міський (директор – Шиш О.В.) та обласний (директор – Грабович Л.О.) департаменти охорони здоров’я, попри наші чисельні звертання впродовж років, ніколи палець-о-палець не вдарили, аби присікти фашистку-Кривов’яз та її злочинну діяльність – вони знаходяться з нею у корупційній зв’язці. При потребі, ми можемо довести це документально. Вказані органи та їх посадові особи вчиняють такі самі протиправні дії та бездіяльність в підвідомчих структурах і міста Вінниці, і Вінницької області.
3. Відповідно до ст.1.1 закону України «Про запобігання корупції», «У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність;
корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей».
Тобто, корупцією, серед іншого, закон визначив – це використання, зокрема, будь-яким державним службовцем, посадовою особою юридичних осіб публічного права наданих йому/їй службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди для СЕБЕ чи ІНШИХ осіб.
3.1. За нормативними приписами, до нововведення виключно головний лікар розпоряджається коштами лікарні, включаючи і фондом заробітної плати, і на закупівлю ліків, які ідуть наліво, і всіх інших. Головний лікар одноосібно вирішує, як використати економію фонду зарплати, кому встановити доплати чи премії – собі чи лікарям, які фактично виконували додаткові обов’язки. Головний лікар сама вирішує, які ліки закупити і куди їх діти. Головний лікар сама вирішує, кому з пацієнтів і які оплатні аналізи в інших медичних закладах оплатити, а кому ні. Тому Кривов’яз і приховує власну зарплату та інші бюджетні витрати – скільки ми не звертались. Бо рильце в пушку. А після укладення договорів сімейний (дільничний) лікар особисто буде розпоряджатися договірними коштами пацієнтів. Ось Кривов’яз і гальмує процес, аби якомога надовше продовжувати власноруч пиляти бюджетні кошти та відстрочити передачу бюджетного пирога напряму лікарям.
3.2. Відповідно до ст.1.1 закону України «Про запобігання корупції», «У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність;
корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей».
Тобто, корупцією, серед іншого, закон визначив – це використання, зокрема, будь-яким державним службовцем наданих йому службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди для СЕБЕ чи ІНШИХ осіб.
3.3. Виходить, якщо головний лікар ЦПМСД №2 Кривов’яз протиправно гальмує укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами, а відтак, і передачу цим лікарям владних повноважень з розпорядження цільовими бюджетними договірними коштами, то в такий спосіб вона надала і продовжує надавати неправомірну вигоду СОБІ ОСОБИСТО у вигляді протиправного продовження наявності в розпорядженні у себе, коханої, частини бюджетних грошових коштів, а відтак, і права призначати та виплачувати собі особисто премій, доплат тощо за рахунок цих коштів. Такі порушення є корупційними і тягнуть щонайменше обов’язкову дисциплінарну відповідальність їх вчинителів, але, можливо, і кримінальну – залежить від загальної суми отриманих винагород.
3.4. Цим листом я інформую відповідальних посадових осіб МОЗ про вчинення головним лікарем ЦПМСД №2 Кривов’яз корупційних правопорушень в період з 01.07.17 до сьогодні у формі протиправних дій – протиправної заборони, всупереч рішенням МОЗ, лікарям ЦПМСД №2 укладати прямі договори з пацієнтами, що тягне відтягування передачі нею цим лікарям права розпорядження відповідними бюджетними договірними коштами пацієнтів. Ці корупційні правопорушення заборонені законом України «Про запобігання корупції», тягнуть щонайменше дисциплінарну відповідальність їх вчинителів, та, не виключено, містять ознаки кримінальних злочинів, передбачених ст.364.1 КК України, які віднесені до корупційних злочинів, і тягнуть кримінальну відповідальність за їх вчинення.
ІІ. Вимоги скарги
1. Відповідно до приписів закону України «Про звернення громадян» я звертаюся до МОЗ і прошу:
1.1. ТЕРМІНОВО провести перевірку викладених в Скарзі фактів та її розгляд в установленому законом порядку. При цьому прошу забезпечити реалізацією моїх прав:
1.1.1. особисто викласти аргументи комісії (особі), що перевірятиме Скаргу, та взяти участь у перевірці поданої Скарги;
1.1.2. знайомитися з матеріалами перевірки Скарги;
1.1.3. подавати додаткові матеріали та наполягати на їх запиті органом, який розглядає Скаргу;
1.1.4. бути присутнім при розгляді Скарги;
1.1.5. користуватися послугами адвоката або представника;
1.1.6. одержати письмову відповідь про результати розгляду Скарги;
1.1.7. висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду Скарги;
1.1.8. вимагати відшкодування збитків, якщо вони стануть результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
1.2. Забезпечити мою участь в перевірці та розгляді Скарги; для цього повідомити мені прізвища, імена та по-батькові, найменування посад посадових осіб, яким буде доручено проводити перевірку та/чи розгляд Скарги, та завчасно повідомляти про місце та час усіх запланованих заходів з перевірки та/чи розгляду Скарги.
1.3. Надати мені завчасно до початку розгляду Скарги можливість ознайомлення з усіма матеріалами з перевірки Скарги шляхом надсилання належних їх цифрових факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист;
1.4. Встановити поіменно та повідомити мені усіх винних та відповідальних посадових осіб, причетних до фактів викладених в Скарзі порушень моїх прав.
1.5. Розглянути Скаргу в моїй присутності за місцем мого проживання, заздалегідь повідомивши час та місце розгляду.
Вказане клопотання заявляється на підставі ст.ст.21.1, 24.1, 24.2 Конституції України, ст.ст.4.1.е), 5.2, 5.3, 13.1 Конвенції ООН про права інвалідів, що є частиною українського законодавства з 30.12.2009 року, ст.ст.6.1, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, що є частиною українського законодавства з 24.07.1997 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН №48/96 «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів», прийнятої на 48 сесії Генеральної Асамблеї ООН 20 грудня 1993 року, ст.1.1.5), ст.ст.6.2, 12 закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» для застосування позитивної дискримінації (розумного пристосування) з метою усунення непрямої дискримінації людей з інвалідністю та забезпечення їм, через розумне пристосування, однакового з неінвалідами доступу до квазі-судової процедури розгляду звернень в порядку закону України «Про звернення громадян».
1.6. Оскільки я є малозабезпеченою людиною з інвалідністю 2 групи і, за законом, маю право на публічного адвоката, прошу забезпечити мій доступ до квазі-судової процедури з розгляду цієї скарги, гарантований ст.6.1 Конвенції, в частині права на безоплатну правову допомогу як складової забезпечення принципу рівності сторін та змагальності процедури розгляду скарги. Наведену конвенційну гарантію прошу забезпечити шляхом покладення зобов’язання на Вінницький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, [email address], тел.0-800-213-103) направити адвоката для представництва моїх інтересів під час розгляду цієї скарги призначеної дати в призначеному місці. На моє звернення ще від 17.07.15 вказаний Центр ухвалив рішення про надання мені безоплатної правової допомоги, але так його і не виконав, адвоката для представництва моїх інтересів в квазі-судових процедурах не виділив, і адвоката я не маю.
1.7. Прошу забезпечити виконання усіх дій з перевірки та розгляду Скарги за моєї участі та участі публічного (призначеного) адвоката.
1.8. Негайно поновити мої порушені права шляхом:
1.8.1. Відновлення управління МОЗ системою підвідомчих структур на території Вінницької області, яке анархічно ігнорується місцевими посадовими особами, забезпечити реальне виконання державної політики усіма медичними закладами на території Вінницької області;
1.8.2. визнання протиправними дій та бездіяльності головного лікаря ЦПМСД №2) м. Вінниці Кривов’яз Т. М., директорів Вінницьких міського та обласного департаментів охорони здоров’я Шиш О.В. та Грабович Л.О., спрямованих на саботаж укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами;
1.8.3. Забезпечити негайне уможливлення на території Вінницької області укладення прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування;
1.8.4. Забезпечити негайне уможливлення укладення мною та членами моєї родини прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування;
1.9. Вжити, в межах наданих повноважень, усіх інших релевантних заходів до відновлення моїх порушуваних прав людини, викладених в цьому листі.
1.10. Забезпечити притягнення до встановленої законом дисциплінарної відповідальності у вигляді звільнення з роботи оскаржуваних посадових осіб – головного лікаря ЦПМСД №2) м. Вінниці Кривов’яз Т. М., директорів Вінницьких міського та обласного департаментів охорони здоров’я Шиш О.В. та Грабович Л.О., винних у саботажі укладення прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування.
1.11. Відповідно до 20.2 закону України «Про звернення громадян», «На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну». Відтак, прошу розглянути моє звернення у скорочений 10-денний строк, оскільки моє право на укладення прямого договору з лікарем про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування порушується вже кілька місяців, і щоденне зволікання з поновлення моїх порушених прав, викладених в цьому зверненні, є подальшою віктимізацією мене як жертви порушення прав людини.
1.12. Відповідно до 20.3 закону України «Про звернення громадян», «Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку». Прошу розглянути моє звернення як людини з інвалідністю 1А групи – особи, яка має пільги за законодавством, у першочерговому порядку.
1.13. Забезпечити негайне припинення, усіма наявними повноваженнями, наведених тут порушень прав людини.
1.14. Виявити та усунути причини та умови, які сприяли наведеним тут порушенням; забезпечити, усіма наявними повноваженнями, унеможливлення повторення таких порушень на майбутнє.
1.15. Вжити передбачених законом заходів та вирішити питання про притягнення у встановленому законом порядку до встановленої законом відповідальності, за наведені в цій скарзі та виявлені в ході перевірки скарги додаткові порушення моїх прав людини, усіх встановлених в ході перевірки цієї скарги винних та відповідальних посадових осіб, причетних до викладених тут та встановлених перевіркою порушень.
1.16. Не допускати безпідставної передачі розгляду цієї скарги іншим органам. Я не надаю згоди на передачу скарги та моїх персональних даних будь-яким третім особам.
1.17. Надати мені належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
1.17.1. Повідомити мені авторів, (вихідні) реєстраційні номери та дати реєстрації усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
1.18. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
1.19. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги та цього звернення.
1.20. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
1.21. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
1.22. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
ІІІ. Вимоги запитів на доступ до публічної інформації та персональних даних, заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини
2. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», прошу надати мені мої персональні дані та інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, зокрема, публічну інформацію про себе, яка частково є також моїми персональними даними, а саме:
2.1. Загальну кількість та перелік усіх нормативних та/чи управлінських рішень, ухвалених МОЗ щодо організації та забезпечення в Україні укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами, а також джерела їх офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.2. Який договір (текст) має бути укладений між сімейним лікарем та пацієнтом? Прошу надати належно засвідчену факсимільну цифрову копію (фотокопію з оригіналу) типового договору (бланку) між лікарем та пацієнтом, а також джерела його офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.3. В який спосіб та З ЯКОЇ ДАТИ керівники відповідних медичних закладів ЗОБОВ’ЯЗАНІ уможливити укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами?
2.4. Який документ має бути виданий пацієнту на підтвердження факту, дати та змісту укладення прямого договору з лікарем? Прошу надати належну належно засвідчену факсимільну цифрову копію (фотокопію з оригіналу) такого документу, а також джерела його офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.5. Яку відповідальність мають нести посадові особи органів публічної влади та юридичних осіб публічної форми власності за саботаж укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами?
2.6. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
2.7. Належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
2.7.1. Повідомити мені авторів, (вихідні) реєстраційні номери та дати реєстрації усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
2.8. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
2.9. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
2.10. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги.
2.11. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
2.12. Повідомити, які конкретні заходи щодо протидії корупції та запобігання корупції вжиті за наслідками розгляду цього листа;
2.12.1. Надати належно засвідчені електронні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх створених документів щодо протидії та запобігання корупції.
Роз’яснюю, що, відповідно до 5.6,7 закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».
Принагідно роз’яснюю Вам, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» надання заявниками адреси місця проживання, яка визнана законом конфіденційною інформацією, не вимагається. Разом з тим, усі мої актуальні персональні дані про мою інвалідність, склад сім’ї тощо, включно моя адреса, та документи на їх підтвердження, надані мною раніше МОЗ з моїми зверненнями і наявні в нього.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.19 закону України «Про звернення громадян», «ст.19: Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: …письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги…» Це означає, що одна відповідь надається на ОДНЕ звернення. Чинним законодавством України не передбачене право об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька звернень. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодне із звернень, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
Роз’яснюю, що в стосунках щодо доступу до своїх чи чужих персональних даних Закон України «Про доступ до публічної інформації» має перевагу і діє та застосовується як спеціальний пізніше ухвалений закон стосовно раніше ухваленого більш загального тематичного закону «Про захист персональних даних» (підстава: ст.ст.16.1, ст.16.6 закону «Про захист персональних даних», п.2 Розділу VI ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ закону «Про доступ до публічної інформації»).
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Усі докази надані раніше. Однак, при наявності потреби, ці раніше надані докази, як і всі інші наявні докази будуть надані засобами Інтернету додатково на першу ж вимогу.
19.10.17
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата
Вам необхідно направити свого листа на іншу електронну скриньку. Відповідно до частини другої пункту 2 розділу I Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженого наказом МОЗ України від 09 квітня 2014 року № 253 «Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Міністерстві охорони здоров'я України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2014 року за № 482/25259, електронні звернення надсилаються на електронну адресу [email address] або заповнюються в електронній формі, яка розміщена на офіційному веб-сайті МОЗ України (http://www.moz.gov.ua/ua/portal/ms_refci...). З докладними рекомендаціями щодо оформлення електронного звернення можливо ознайомитися на офіційному сайті МОЗ України (http://www.moz.gov.ua/ua/portal/info_e_a...).
-----Original Message-----
From: Галина Сергіївна Щербата [mailto:[FOI #26952 email]]
Sent: Thursday, October 19, 2017 12:25 PM
To: FOI requests at МОЗ
Subject: ***UNCHECKED*** Інформаційний запит - 27Уклад.договорів+скарга17
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручних підписів у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників МОЗ, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цієї скарги я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цією скаргою вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист є запитом на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист є зверненням за захистом моїх порушених прав людини шляхом квазі-судової процедури в порядку закону України «Про звернення громадян».
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; в) ЗАПИТ в порядку закону України «Про захист персональних даних»; г) СКАРГУ, в порядку квазі-судової процедури, передбаченої законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
1. Міністерством охорони здоров’я України (далі – МОЗ) широко розрекламоване нововведення з укладення пацієнтами прямих договорів з сімейними лікарями. ЗМІ періодично інформують український народ про хід реалізації цієї реформи та її перші практичні наслідки. Зокрема, ми тепер знаємо, що кращі лікарі вже отримують зарплату до 18 000 грн, а їх пацієнти, натомість, при наданні медичної допомоги отримують швидкий якісний сервіс в одному місці.
2. Однак, так повезло не усім. Моя родина з чотирьох інвалідів (я – лежачий інвалід 1А групи протягом майже 18 років, чоловік – Щербатий Михайло Федорович, неходячий інвалід 1А групи, донька Щербата Наталя Михайлівна – інвалід 2 групи, онука Щербата Анастасія Віталіївна – дитина-інвалід) вже кілька місяців даремно намагається укласти такі договори. Територіально ми прикріплені до Центру первинної медичної допомоги №2 в м. Вінниці (далі – (ЦПМСД №2) . Його з 2012 року очолює лікарка-фашистка Кривов’яз Тамара Миколаївна, і весь цей час усілякими способами вона намагається знищувати нас як пацієнтів. На цей раз постраждалими є не тільки ми, а усі жителі закріпленої території та підлеглі їй лікарі – Кривов’яз особисто заборонила усім лікарям ЦПМСД №2 укладати договори з пацієнтами до кінця 2017 року. Жодної інформації з приводу долі нововведень вона нікому не надає, і добитись її не можуть ні пацієнти, ні лікарі. Ніхто нічого не знає! Ми неодноразово звертались до різних лікарів – в ЦПМСД №2 працює багато грамотних і порядних лікарів – однак, даремно. Ніхто з них не сміє перечити фашистці – тут встановлені та культивуються стосунки рабовласництва. І пацієнти, як і раніше, днями сидять під кабінетами, обливаючись слізьми, а лікарі, як і раніше, отримують по 2 000 грн., і працюють, як в рабстві.
2.1. Міський (директор – Шиш О.В.) та обласний (директор – Грабович Л.О.) департаменти охорони здоров’я, попри наші чисельні звертання впродовж років, ніколи палець-о-палець не вдарили, аби присікти фашистку-Кривов’яз та її злочинну діяльність – вони знаходяться з нею у корупційній зв’язці. При потребі, ми можемо довести це документально. Вказані органи та їх посадові особи вчиняють такі самі протиправні дії та бездіяльність в підвідомчих структурах і міста Вінниці, і Вінницької області.
3. Відповідно до ст.1.1 закону України «Про запобігання корупції», «У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність; корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей».
Тобто, корупцією, серед іншого, закон визначив – це використання, зокрема, будь-яким державним службовцем, посадовою особою юридичних осіб публічного права наданих йому/їй службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди для СЕБЕ чи ІНШИХ осіб.
3.1. За нормативними приписами, до нововведення виключно головний лікар розпоряджається коштами лікарні, включаючи і фондом заробітної плати, і на закупівлю ліків, які ідуть наліво, і всіх інших. Головний лікар одноосібно вирішує, як використати економію фонду зарплати, кому встановити доплати чи премії – собі чи лікарям, які фактично виконували додаткові обов’язки. Головний лікар сама вирішує, які ліки закупити і куди їх діти. Головний лікар сама вирішує, кому з пацієнтів і які оплатні аналізи в інших медичних закладах оплатити, а кому ні. Тому Кривов’яз і приховує власну зарплату та інші бюджетні витрати – скільки ми не звертались. Бо рильце в пушку. А після укладення договорів сімейний (дільничний) лікар особисто буде розпоряджатися договірними коштами пацієнтів. Ось Кривов’яз і гальмує процес, аби якомога надовше продовжувати власноруч пиляти бюджетні кошти та відстрочити передачу бюджетного пирога напряму лікарям.
3.2. Відповідно до ст.1.1 закону України «Про запобігання корупції», «У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність; корупція - використання особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі, зазначеній у частині першій статті 3 цього Закону, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей».
Тобто, корупцією, серед іншого, закон визначив – це використання, зокрема, будь-яким державним службовцем наданих йому службових повноважень з метою одержання неправомірної вигоди для СЕБЕ чи ІНШИХ осіб.
3.3. Виходить, якщо головний лікар ЦПМСД №2 Кривов’яз протиправно гальмує укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами, а відтак, і передачу цим лікарям владних повноважень з розпорядження цільовими бюджетними договірними коштами, то в такий спосіб вона надала і продовжує надавати неправомірну вигоду СОБІ ОСОБИСТО у вигляді протиправного продовження наявності в розпорядженні у себе, коханої, частини бюджетних грошових коштів, а відтак, і права призначати та виплачувати собі особисто премій, доплат тощо за рахунок цих коштів. Такі порушення є корупційними і тягнуть щонайменше обов’язкову дисциплінарну відповідальність їх вчинителів, але, можливо, і кримінальну – залежить від загальної суми отриманих винагород.
3.4. Цим листом я інформую відповідальних посадових осіб МОЗ про вчинення головним лікарем ЦПМСД №2 Кривов’яз корупційних правопорушень в період з 01.07.17 до сьогодні у формі протиправних дій – протиправної заборони, всупереч рішенням МОЗ, лікарям ЦПМСД №2 укладати прямі договори з пацієнтами, що тягне відтягування передачі нею цим лікарям права розпорядження відповідними бюджетними договірними коштами пацієнтів. Ці корупційні правопорушення заборонені законом України «Про запобігання корупції», тягнуть щонайменше дисциплінарну відповідальність їх вчинителів, та, не виключено, містять ознаки кримінальних злочинів, передбачених ст.364.1 КК України, які віднесені до корупційних злочинів, і тягнуть кримінальну відповідальність за їх вчинення.
ІІ. Вимоги скарги
1. Відповідно до приписів закону України «Про звернення громадян» я звертаюся до МОЗ і прошу:
1.1. ТЕРМІНОВО провести перевірку викладених в Скарзі фактів та її розгляд в установленому законом порядку. При цьому прошу забезпечити реалізацією моїх прав:
1.1.1. особисто викласти аргументи комісії (особі), що перевірятиме Скаргу, та взяти участь у перевірці поданої Скарги; 1.1.2. знайомитися з матеріалами перевірки Скарги; 1.1.3. подавати додаткові матеріали та наполягати на їх запиті органом, який розглядає Скаргу; 1.1.4. бути присутнім при розгляді Скарги; 1.1.5. користуватися послугами адвоката або представника; 1.1.6. одержати письмову відповідь про результати розгляду Скарги; 1.1.7. висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду Скарги; 1.1.8. вимагати відшкодування збитків, якщо вони стануть результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
1.2. Забезпечити мою участь в перевірці та розгляді Скарги; для цього повідомити мені прізвища, імена та по-батькові, найменування посад посадових осіб, яким буде доручено проводити перевірку та/чи розгляд Скарги, та завчасно повідомляти про місце та час усіх запланованих заходів з перевірки та/чи розгляду Скарги.
1.3. Надати мені завчасно до початку розгляду Скарги можливість ознайомлення з усіма матеріалами з перевірки Скарги шляхом надсилання належних їх цифрових факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист; 1.4. Встановити поіменно та повідомити мені усіх винних та відповідальних посадових осіб, причетних до фактів викладених в Скарзі порушень моїх прав.
1.5. Розглянути Скаргу в моїй присутності за місцем мого проживання, заздалегідь повідомивши час та місце розгляду.
Вказане клопотання заявляється на підставі ст.ст.21.1, 24.1, 24.2 Конституції України, ст.ст.4.1.е), 5.2, 5.3, 13.1 Конвенції ООН про права інвалідів, що є частиною українського законодавства з 30.12.2009 року, ст.ст.6.1, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод, що є частиною українського законодавства з 24.07.1997 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН №48/96 «Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів», прийнятої на 48 сесії Генеральної Асамблеї ООН 20 грудня 1993 року, ст.1.1.5), ст.ст.6.2, 12 закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» для застосування позитивної дискримінації (розумного пристосування) з метою усунення непрямої дискримінації людей з інвалідністю та забезпечення їм, через розумне пристосування, однакового з неінвалідами доступу до квазі-судової процедури розгляду звернень в порядку закону України «Про звернення громадян».
1.6. Оскільки я є малозабезпеченою людиною з інвалідністю 2 групи і, за законом, маю право на публічного адвоката, прошу забезпечити мій доступ до квазі-судової процедури з розгляду цієї скарги, гарантований ст.6.1 Конвенції, в частині права на безоплатну правову допомогу як складової забезпечення принципу рівності сторін та змагальності процедури розгляду скарги. Наведену конвенційну гарантію прошу забезпечити шляхом покладення зобов’язання на Вінницький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, [email address], тел.0-800-213-103) направити адвоката для представництва моїх інтересів під час розгляду цієї скарги призначеної дати в призначеному місці. На моє звернення ще від 17.07.15 вказаний Центр ухвалив рішення про надання мені безоплатної правової допомоги, але так його і не виконав, адвоката для представництва моїх інтересів в квазі-судових процедурах не виділив, і адвоката я не маю.
1.7. Прошу забезпечити виконання усіх дій з перевірки та розгляду Скарги за моєї участі та участі публічного (призначеного) адвоката.
1.8. Негайно поновити мої порушені права шляхом:
1.8.1. Відновлення управління МОЗ системою підвідомчих структур на території Вінницької області, яке анархічно ігнорується місцевими посадовими особами, забезпечити реальне виконання державної політики усіма медичними закладами на території Вінницької області; 1.8.2. визнання протиправними дій та бездіяльності головного лікаря ЦПМСД №2) м. Вінниці Кривов’яз Т. М., директорів Вінницьких міського та обласного департаментів охорони здоров’я Шиш О.В. та Грабович Л.О., спрямованих на саботаж укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами; 1.8.3. Забезпечити негайне уможливлення на території Вінницької області укладення прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування; 1.8.4. Забезпечити негайне уможливлення укладення мною та членами моєї родини прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування; 1.9. Вжити, в межах наданих повноважень, усіх інших релевантних заходів до відновлення моїх порушуваних прав людини, викладених в цьому листі.
1.10. Забезпечити притягнення до встановленої законом дисциплінарної відповідальності у вигляді звільнення з роботи оскаржуваних посадових осіб – головного лікаря ЦПМСД №2) м. Вінниці Кривов’яз Т. М., директорів Вінницьких міського та обласного департаментів охорони здоров’я Шиш О.В. та Грабович Л.О., винних у саботажі укладення прямих договорів пацієнтів з лікарями про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування.
1.11. Відповідно до 20.2 закону України «Про звернення громадян», «На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну». Відтак, прошу розглянути моє звернення у скорочений 10-денний строк, оскільки моє право на укладення прямого договору з лікарем про надання медичної допомоги та бюджетного фінансування порушується вже кілька місяців, і щоденне зволікання з поновлення моїх порушених прав, викладених в цьому зверненні, є подальшою віктимізацією мене як жертви порушення прав людини.
1.12. Відповідно до 20.3 закону України «Про звернення громадян», «Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку». Прошу розглянути моє звернення як людини з інвалідністю 1А групи – особи, яка має пільги за законодавством, у першочерговому порядку.
1.13. Забезпечити негайне припинення, усіма наявними повноваженнями, наведених тут порушень прав людини.
1.14. Виявити та усунути причини та умови, які сприяли наведеним тут порушенням; забезпечити, усіма наявними повноваженнями, унеможливлення повторення таких порушень на майбутнє.
1.15. Вжити передбачених законом заходів та вирішити питання про притягнення у встановленому законом порядку до встановленої законом відповідальності, за наведені в цій скарзі та виявлені в ході перевірки скарги додаткові порушення моїх прав людини, усіх встановлених в ході перевірки цієї скарги винних та відповідальних посадових осіб, причетних до викладених тут та встановлених перевіркою порушень.
1.16. Не допускати безпідставної передачі розгляду цієї скарги іншим органам. Я не надаю згоди на передачу скарги та моїх персональних даних будь-яким третім особам.
1.17. Надати мені належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
1.17.1. Повідомити мені авторів, (вихідні) реєстраційні номери та дати реєстрації усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
1.18. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
1.19. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги та цього звернення.
1.20. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
1.21. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
1.22. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
ІІІ. Вимоги запитів на доступ до публічної інформації та персональних даних, заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини 2. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», прошу надати мені мої персональні дані та інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, зокрема, публічну інформацію про себе, яка частково є також моїми персональними даними, а саме:
2.1. Загальну кількість та перелік усіх нормативних та/чи управлінських рішень, ухвалених МОЗ щодо організації та забезпечення в Україні укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами, а також джерела їх офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.2. Який договір (текст) має бути укладений між сімейним лікарем та пацієнтом? Прошу надати належно засвідчену факсимільну цифрову копію (фотокопію з оригіналу) типового договору (бланку) між лікарем та пацієнтом, а також джерела його офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.3. В який спосіб та З ЯКОЇ ДАТИ керівники відповідних медичних закладів ЗОБОВ’ЯЗАНІ уможливити укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами?
2.4. Який документ має бути виданий пацієнту на підтвердження факту, дати та змісту укладення прямого договору з лікарем? Прошу надати належну належно засвідчену факсимільну цифрову копію (фотокопію з оригіналу) такого документу, а також джерела його офіційного оприлюднення в інтернеті, включаючи на сайті МОЗ.
2.5. Яку відповідальність мають нести посадові особи органів публічної влади та юридичних осіб публічної форми власності за саботаж укладення сімейними лікарями прямих договорів з пацієнтами?
2.6. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього звернення та надати мені його належну електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) з реквізитами вхідної реєстрації.
2.7. Належні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
2.7.1. Повідомити мені авторів, (вихідні) реєстраційні номери та дати реєстрації усіх актів (рішень, формалізованих в документах дій тощо) – документів, складених та/чи отриманих за цим листом, включаючи усіх звернень та подань, тощо МОЗ до будь-яких юридичних та фізичних осіб, а також отриманих на них відповідей.
2.8. Надати мені можливість ознайомлення з усіма матеріалами з розгляду цієї скарги шляхом надсилання їх належних факсимільних копій (фотокопій з оригіналів) в цифровій (електронній) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
2.9. Письмово повідомити мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, про результати перевірки скарги і суть прийнятого рішення.
2.10. Надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення та письмову відповідь з усіх питань скарги.
2.11. У разі (часткової) відмови в задоволенні вимог скарги надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, письмове рішення з мотивами відмови та роз'яснити порядок його оскарження.
2.12. Повідомити, які конкретні заходи щодо протидії корупції та запобігання корупції вжиті за наслідками розгляду цього листа; 2.12.1. Надати належно засвідчені електронні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх створених документів щодо протидії та запобігання корупції.
Роз’яснюю, що, відповідно до 5.6,7 закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».
Принагідно роз’яснюю Вам, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» надання заявниками адреси місця проживання, яка визнана законом конфіденційною інформацією, не вимагається. Разом з тим, усі мої актуальні персональні дані про мою інвалідність, склад сім’ї тощо, включно моя адреса, та документи на їх підтвердження, надані мною раніше МОЗ з моїми зверненнями і наявні в нього.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.19 закону України «Про звернення громадян», «ст.19: Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: …письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги…» Це означає, що одна відповідь надається на ОДНЕ звернення. Чинним законодавством України не передбачене право об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька звернень. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодне із звернень, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
Роз’яснюю, що в стосунках щодо доступу до своїх чи чужих персональних даних Закон України «Про доступ до публічної інформації» має перевагу і діє та застосовується як спеціальний пізніше ухвалений закон стосовно раніше ухваленого більш загального тематичного закону «Про захист персональних даних» (підстава: ст.ст.16.1, ст.16.6 закону «Про захист персональних даних», п.2 Розділу VI ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ закону «Про доступ до публічної інформації»).
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Усі докази надані раніше. Однак, при наявності потреби, ці раніше надані докази, як і всі інші наявні докази будуть надані засобами Інтернету додатково на першу ж вимогу.
19.10.17
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------