303СкаргаВодоканалТарифи
Доброго дня!
1. Вінницька ОблВійскАдміністрація (ВОВА)
2. Голові ВОВА
21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 70, Телефон: (0432) 59-21-10, Телефон/факс: (0432) 59-21-28, email: [email address], [email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
303СкаргаВодоканалТарифи
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги”,
“Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
12) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис;
13) електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі”.
Цей припис права означає, що вільне обрання форми, змісту та вигляду електронного підпису є виключним правом людини (підписувача), і жодний чиновник не вправі обмежувати її в цьому праві, включно не вправі визначати, яким саме має бути електронний підпис дописувача.
Відповідно до однієї з сучасних наукових енциклопедій, «На сьогодні ВИКОРИСТОВУЮТЬ такі види Е.п.: 1) простий текстовий підпис в електронному листі; 2) активація на веб-сайті відповідного напису або встановлення в запропонованому пункті меню сайту «прапорця», що означає намір взяти на себе певні зобов’язання; 3) цифрове зображення відсканованого рукописного підпису, який приєднується до електронного документа; 4) особистий ідентифікаційний номер PIN-код (скор. від англ. Personal Identification Number — особистий номер); 5) код, що його автор повідомлення використовує для ідентифікації самого себе; 6) особистий біометричний ідентифікатор (напр., відбиток пальця чи сітківки ока); 7) електронний цифровий підпис, що створюється шляхом використання криптографічного відкритого ключа» («Фармацевтична енциклопедія»).
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом (найпоширенішим в практиці), відповідним приписам ст.ст.1.12), 1.13) закону України “Про електронні довірчі послуги”, шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме мого власноручного підпису, виконаного особисто мною машинописним «Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією і, за приписами Конституції України, не підлягає збиранню та використанню.
Цей лист містить звернення з метою реалізації та захисту моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви, включно на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. 19.10.23 я подала до КП "Вінницяоблводоканал" листа 291Тарифи з 4ма запитами на доступ до публічної інформації, включно про себе, 2ма запитами на доступ до моїх персональних даних та 4ма заявами про надання мені інформації, необхідної для реалізації та захисту моїх прав людини, і просила надати (цитата):
«1. Усі документи, які надсилались КП "Вінницяоблводоканал" уповноваженим органам влади для мети встановлення тарифів, включно склад і калькуляцію кожного тарифу.
2. Усі документи, отримані КП "Вінницяоблводоканал" від уповноважених органів влади щодо встановлення тарифів, включно склад і калькуляцію кожного тарифу.
3. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
4. Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації» (кінець цитати).
2. В порушення приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5, КП "Вінницяоблводоканал" не підтвердило отримання мого електронного листа за призначенням.
3. Листом від 25.10.23 №4/17-608-Щ КП "Вінницяоблводоканал" в особі в.о. заступника начальника Дениса Прилипко, вик. Ольги Сулими, (0432)537512 відмовило в наданні запитаної інформації, мотивуючи відмову тим, що:
3.1. Підприємство не є розпорядником запитаної інформації.
3.2. В Україні введено військовий стан, тому надання інформації обмежене.
3.3. На 2 останніх запити/заяви не надані навіть відповіді.
ІІ. Повідомлення
4. Повідомляю ВОВА та її керівника про вчинені порушення для негайного адекватного реагування та усунення цих порушень за власною ініціативою.
ІІІ. Аргументи
5. Наведені аргументи КП "Вінницяоблводоканал" не базуються на законі, і тому є протиправними.
6. Наведені аргументи є абсурдними за своєю логікою, «притягнутими за вуха», і тому є неприхованим зловживанням правами, забороненим ст.17 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод. Смішно читати, що надання інформації щодо формування тарифів на послуги водопостачання складає загрозу національній безпеці та здоров'ю населення.
7. КП "Вінницяоблводоканал" не надав жодного рішення владних органів про запровадження обмеження у формі ненадання запитаної мною інформації із зазначенням строку дії цього обмеження, і навіть не послався на таке рішення. Схоже, його не існує в природі.
ІV. Вимоги
А. Про вчинення дій – скарга та заява
8. Прошу ВОВА та її керівника:
8.1. Витребувати від КП "Вінницяоблводоканал" усі запитані мною документи та негайно надати їх мені.
8.2. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ВОВА, яким доручена перевірка цього листа.
8.3. Провести перевірку та службове розслідування наведених фактів та встановити усіх посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за вказані тут порушення.
8.4. Надати мені усі матеріали перевірки та службового розслідування наведених в цьому листі фактів.
8.5. Повідомити мені усіх посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за вказані тут порушення, включно щодо мене як потерпілої.
8.6. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ВОВА, яким доручений розгляд та вирішення цієї скарги.
8.7. Завчасно повідомити мені час та місце розгляду цієї скарги.
8.8. Розглянути та вирішити цю скаргу в моїй присутності та за моєї участі.
8.9. Негайно поновити мої порушені права шляхом забезпечення надання мені КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ» усієї запитаної, але ненаданої інформації.
8.10. Притягти до встановленої законом відповідальності в.о. заступника начальника Дениса Прилипко, вик. Ольгу Сулиму, (0432)537512, усіх інших посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за наведені тут факти порушень.
8.11. Надати мені усі рішення ВОВА про притягнення до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за наведені тут факти порушень.
8.12. Стягнути на мою користь солідарно з КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», в.о. заступника начальника Дениса Прилипко, вик. Ольги Сулими, (0432)537512, усіх інших посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за наведені тут факти порушень 21 473,6грн, включно:
8.12.1. Майнову шкоду в розмірі 1073,6 грн. вартості складення цієї скарги, обрахованої за аналогією права про оплату праці адвоката при наданні ним безоплатної правової допомоги.
8.12.2. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаної 4ма запитами публічної інформації в розмірі 850 грн. х 4 = 3 400 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання публічної інформації – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення. Очевидно, що потерпілий більше потерпає від вчиненого проти нього порушення, ніж суспільство загалом.
8.12.3. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання відповідей на 2 запити на доступ до публічної інформації в розмірі 850 грн. х 2 = 1 700 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання відповідей на запити на доступ до публічної інформації – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
8.12.4. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаних 2ма запитами моїх персональних даних в розмірі 5 100 грн. х 2 = 10 200 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від ненадання людині персональних даних – штраф в МІНІМАЛЬНІЙ сумі 5 100 грн. (і до 17 000 грн.) стягується з порушника-посадовця в дохід бюджету за перший факт такого порушення.
8.12.5. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання запитаної 4ма заявами про надання мені інформації, необхідної для реалізації та захисту моїх прав людини, в розмірі 850 грн. х 4 = 3 400 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від порушення приписів про розгляд та вирішення звернень громадян – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
8.12.6. Немайнову (моральну) шкоду за ненадання відповідей на 2 заяви про надання мені інформації, необхідної для реалізації та захисту моїх прав людини, в розмірі 850 грн. х 2 = 1 700 грн. За орієнтир розрахунку взята оцінка державою суспільної шкоди від порушення приписів про розгляд та вирішення звернень громадян – штраф в сумі 850 грн. стягується з порушника в дохід бюджету за кожен факт такого порушення.
8.13. Надати мені усі ухвалені за цим листом рішення ВОВА.
8.14. Оприлюднити офіційно на сайті ВОВА усі ухвалені за цим листом рішення.
8.15. Надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на сайті ВОВА усіх ухвалених за цим листом рішень.
8.16. Надати мені письмову відповідь на цього листа.
Б. Про надання первинної правової допомоги
9. Прошу ВОВА та її керівника надати мені первинну правову допомогу у формі складення щонайменше 30 скарг від мого імені як потерпілої та жертви:
9.1. до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (УПЛ) – щонайменше 28 скарг про складення та подання до суду протоколів про адміністративні порушення, вчинені в.о. заступника начальника КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ» Денисом Прилипко, вик. Ольгою Сулимою, (0432)537512 та іншими відповідальними посадовими особами КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», та/чи вжиття заходів реагування, а саме:
9.1.1. про ненадання 2 особами інформації на 4 запити на доступ до публічної інформації – 8 скарг;
9.1.2. про ненадання 2 особами відповіді на 2 запити на доступ до публічної інформації про себе – 4 скарги;
9.1.3. про ненадання 2 особами доступу до моїх персональних даних на 2 запити – 4 скарги;
9.1.4. про ненадання 2 особами відповіді на 2 заяви про надання інформації – 4 скарги;
9.1.5. про ненадання 2 особами інформації на 4 заяви про надання інформації – 8 скарг;
9.2. до Вінницької обласної ради – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за наведені тут факти порушень;
9.3. до НКРЕКП – 1 скаргу про поновлення моїх порушених прав та про притягнення, за наведені тут факти порушень, КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ» та його відповідальних посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
9.4. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ВОВА, яким доручено складення мені цих скарг.
9.5. Складені тексти (проекти) цих скарг надіслати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист.
В. Про надання інформації
10. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), забезпечує реалізацію моїх конституційних прав, свобод і обов'язків; необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
10.1. Назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ВОВА, яким доручена перевірка цього листа.
10.2. Надати мені усі матеріали перевірки та службового розслідування наведених в цьому листі фактів.
10.3. Повідомити мені усіх посадових осіб КП «ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ», відповідальних за вказані тут порушення, включно щодо мене як потерпілої.
10.4. Повідомити мені назви посад, прізвища, імена та по-батькові, службові телефони та персональні службові електронні адреси усіх посадових осіб ВОВА, яким доручений розгляд та вирішення цієї скарги.
10.5. Завчасно повідомити мені час та місце розгляду цієї скарги.
10.6. Надати мені усі ухвалені за цим листом письмові рішення ВОВА.
10.7. Надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення на сайті ВОВА усіх ухвалених за цим листом рішень.
10.8. Надати мені письмову відповідь на цього листа.
10.9. ПОВТОРНО – Усі документи, які надсилались КП "Вінницяоблводоканал" уповноваженим органам влади для мети встановлення тарифів, включно склад і калькуляцію кожного тарифу.
10.10. ПОВТОРНО – Усі документи, отримані КП "Вінницяоблводоканал" від уповноважених органів влади щодо встановлення тарифів, включно склад і калькуляцію кожного тарифу.
10.11. ПОВТОРНО – Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КП "Вінницяоблводоканал" мого листа 291Тарифи.
11. 4. ПОВТОРНО – Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) мого листа 291Тарифи з реквізитами його вхідної реєстрації.
11.1. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
11.2. Належно засвідчену факсимільну цифрову (електронну) копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
12. Якщо цей лист пересилатиметься належному адресату, прошу надати мені повну назву такого адресату, його поштову та електронну адреси та документальні докази факту, часу та способу надсилання (вручення) цього листа за належністю.
13. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
Оскільки сервіс Доступ до правди не надає заявнику опції приєднання додатків, докази надіслані з моєї приватної конфіденційної адреси на електронні адреси ВОВА [email address], [email address] листом 303-1СкаргаВодоканалТарифиДокази, а саме:
1. Мій лист 291Тарифи.
2. Лист-відповідь КП "Вінницяоблводоканал"від 25.10.23.
02.11.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
[Subject only] відповідь на № 27-Щ-8092-8 RE: Інформаційний запит - 303СкаргаВодоканалТарифи