341УсіІПР
Доброго дня!
1. Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
2. Керівнику ДСПВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 50, тел. 50-43-50, e-mail: [email address]
3. Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
4. Керівнику ЦПМСД2
21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44 [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи,
посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Основи законодавства України про охорону здоров'я» прошу КОЖНОГО АДРЕСАТА цього листа надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини, заявлення в інтересах прав людини правових вимог в порядку, визначеному законом; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від мене, їх реєстраційні номери та дати.
1.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене.
1.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ моїх супровідних листів про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації..
2. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, їх реєстраційні номери та дати.
2.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК.
2.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ супровідних листів МСЕК про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації.
3. Кошториси витрат, складені кожним отримувачем цього листа, за рахунок бюджетних коштів чи загальнообов’язкового державного соціального страхування на виконання кожного пункту УСІХ моїх ІПР.
4. Надати мені повну інформацію про виконання в межах своїх повноважень кожного релевантного пункту УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, обсягу виконання.
5. Надати мені повну інформацію про здійснені в межах своїх повноважень заходи контролю за виконанням УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, виконавців здійснення контролю та наслідків такого контролю.
6. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа кожним з адресатів.
7. Надати мені належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації кожним отримувачем.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці.
Роз’яснюю, що відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492 ) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Приклад:
Згідно з оригіналом
Юрисконсульт Підпис Ініціали, прізвище
20.03.2014
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових та цифрових факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, прошу надати мені на домашню адресу, надану отримувачам раніше, та на публічну електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При цьому з цифрових копій документів прошу вилучити наявну в них мою конфіденційну інформацію – домашню та приватну електронну адреси. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
04.07.21 Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
4 липня 2021, 18:13:38, від "Щербата Наталя Михайлівна"
<[1][FOI #88945 email]>:
Доброго дня!
1. Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
2. Керівнику ДСПВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 50, тел. 50-43-50, e-mail: [2][email address]
3. Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
4. Керівнику ЦПМСД2
21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44 [3][Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи,
посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Основи законодавства України про охорону здоров'я» прошу КОЖНОГО АДРЕСАТА цього листа надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини, заявлення в інтересах прав людини правових вимог в порядку, визначеному законом; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від мене, їх реєстраційні номери та дати.
1.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене.
1.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ моїх супровідних листів про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації..
2. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, їх реєстраційні номери та дати.
2.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК.
2.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ супровідних листів МСЕК про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації.
3. Кошториси витрат, складені кожним отримувачем цього листа, за рахунок бюджетних коштів чи загальнообов’язкового державного соціального страхування на виконання кожного пункту УСІХ моїх ІПР.
4. Надати мені повну інформацію про виконання в межах своїх повноважень кожного релевантного пункту УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, обсягу виконання.
5. Надати мені повну інформацію про здійснені в межах своїх повноважень заходи контролю за виконанням УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, виконавців здійснення контролю та наслідків такого контролю.
6. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа кожним з адресатів.
7. Надати мені належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації кожним отримувачем.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці.
Роз’яснюю, що відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492 ) ([4]https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, [5]http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Приклад:
Згідно з оригіналом
Юрисконсульт Підпис Ініціали, прізвище
20.03.2014
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових та цифрових факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, прошу надати мені на домашню адресу, надану отримувачам раніше, та на публічну електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При цьому з цифрових копій документів прошу вилучити наявну в них мою конфіденційну інформацію – домашню та приватну електронну адреси. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
04.07.21 Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[6][FOI #88945 email]
Is [7][Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці? If so, please contact us using this form:
[8]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[FOI #88945 email]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
4. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...
5. http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...
6. mailto:[FOI #88945 email]
7. mailto:[Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
8. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
4 липня 2021, 18:13:38, від "Щербата Наталя Михайлівна"
<[1][FOI #88945 email]>:
Доброго дня!
1. Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
2. Керівнику ДСПВМР
21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 50, тел. 50-43-50, e-mail: [2][email address]
3. Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
4. Керівнику ЦПМСД2
21050, м. Вінниця, вул. Магістратська, 44 [3][Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи,
посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», «Основи законодавства України про охорону здоров'я» прошу КОЖНОГО АДРЕСАТА цього листа надати мені інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини, заявлення в інтересах прав людини правових вимог в порядку, визначеному законом; мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від мене, їх реєстраційні номери та дати.
1.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене.
1.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від мене, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ моїх супровідних листів про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації..
2. Загальну кількість моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, їх реєстраційні номери та дати.
2.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації кожним отримувачем УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК.
2.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) УСІХ моїх ІПР, отриманих від органів МСЕК, з належно засвідченими факсимільними копіями УСІХ супровідних листів МСЕК про надсилання ІПР, з реквізитами їх вхідної реєстрації.
3. Кошториси витрат, складені кожним отримувачем цього листа, за рахунок бюджетних коштів чи загальнообов’язкового державного соціального страхування на виконання кожного пункту УСІХ моїх ІПР.
4. Надати мені повну інформацію про виконання в межах своїх повноважень кожного релевантного пункту УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, обсягу виконання.
5. Надати мені повну інформацію про здійснені в межах своїх повноважень заходи контролю за виконанням УСІХ моїх ІПР, з документальним підтвердженням факту, часу, способу, виконавців здійснення контролю та наслідків такого контролю.
6. Повідомити мені вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа кожним з адресатів.
7. Надати мені належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації кожним отримувачем.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці.
Роз’яснюю, що відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492 ) ([4]https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, [5]http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Приклад:
Згідно з оригіналом
Юрисконсульт Підпис Ініціали, прізвище
20.03.2014
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових та цифрових факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, прошу надати мені на домашню адресу, надану отримувачам раніше, та на публічну електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При цьому з цифрових копій документів прошу вилучити наявну в них мою конфіденційну інформацію – домашню та приватну електронну адреси. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
04.07.21 Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[6][FOI #88945 email]
Is [7][Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці? If so, please contact us using this form:
[8]https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
References
Visible links
1. mailto:[FOI #88945 email]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
4. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...
5. http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...
6. mailto:[FOI #88945 email]
7. mailto:[Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 в м. Вінниці request email]
8. https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...