36дп18ЗаяваПравило39ліки
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Цей лист містить запити на доступ до публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», а саме: а) ЗАПИТИ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАПИТИ в порядку закону України «Про захист персональних даних»; в) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; г) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про звернення громадян» та інших релевантних законів про реалізацію моїх прав людини.
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керуюся приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, текстових даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису текстового формату у формі мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
09.07.18 зі своєї приватної електронної адреси я подала до КМУ звернення під назвою «44з18Правило39ліки»такого змісту (далі – повна цитата листа):
«Кабінет Міністрів України
01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
[email address]
за факсом: (044) 256-60-70
за телефону: (044) 256-69-69
44з18Правило39ліки
Rule 39 /Urgent!!!!!
ПРАВИЛО 39/Т Е Р М І Н О В О !!!!!!!!
Контактна особа:
Щербата Наталя Михайлівна
21037, м. Вінниця, вул. хххххх, б.ххх, кв.ххх, ел. адреса ххххххх, тел. ххххххх
Прошу припинити тортури, які загрожують моєму здоров’ю (порушення ст.ст.3 та 8 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод)!
Я, Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, вже 18 років хворію, серед інших хвороб, діагностованим хронічним лівобічним гайморитом.
01.07.18 я відчула біль в горлі. Протягом трьох днів я намагалася справитися з хворобою самотужки у способи, які пропагують державні медичні заклади та установи через ЗМІ та відповідно до раніше надаваних мені лікарських призначень в подібних випадках.
Однак, мій стан різко погіршився: у мене сильно заклало ніс і я почала задихатись, через це не спала усю ніч; сильно розболілась голова, я ослабла і 04.07.18 змушена викликати сімейного лікаря. Мій сімейний лікар захворіла, прислали іншу – Суходолю Джоанну Володимирівну.
Лікарка оглянула мене і розпитала, чим я лікувалася. Я розповіла, при цьому повідомила, що зазвичай мені призначали цинабсін – він добре мені допомагав; з минулого загострення у мене залишилось пару таблеток, я їх вжила, але цього виявилось замало. Просила по можливості знов призначити мені цинабсін. Але лікарка сказала, що це лікування неправильне, і що вона призначить мені інше. Пояснила, що я потребую судинозвужуючі краплі в ніс, запропонувала назол. На моє запитання пояснила, що це хімічні краплі, і назвала кілька аналогічних препаратів з натуральної сировини. Я повідомила, що з дитинства хворію поліалергією, у мене часті алергічні прояви на хімічні ліки, я пережила 3 задокументованих набряки Квінке, 2 з яких – на медикаменти: 1й – на 1 таблетку левоміцетину та 2й – на 2 таблетки мовеспазма. Натомість, препарати з натуральної сировини, включно з ефірних масел, переношу нормально. З цієї причини я відмовилась від призначення мені назола і попросила призначити будь-який інший препарат з тієї ж групи на її розсуд, але з натуральної сировини.
Жодних заперечень лікарка не висловила, і тоді я запитала, якими будуть її рекомендації для горла. Вона порадила таблетки септефрілу, і я погодилась. Попросила виписати мені як інваліду 2 групи пільгові рецепти на призначені ліки. Лікарка мовчки виписала рецепти і передала їх мені. Тут я побачила, що мені виписано назол. То це ж ПРИМУСОВЕ лікування! Та ще й рецепт виданий не пільговий, а за повну вартість! Без будь-яких повідомлень та пояснень! підло! що рівносильно відмові в ліках, оскільки я не маю фінансового доступу до купівлі цих ліків! І це в той час, коли відповідно до закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та відповідно до моєї індивідуальної програми реабілітації (ІПР) я маю право на УСІ ВИДИ ЛІКУВАННЯ та ЛІКІВ – БЕЗОПЛАТНО! Ніхто цей закон вже 12 років не хоче виконувати, але раніше хоч за півціни рецепти давали. А 04.07.18 лікар Суходоля Д.В. повідомила, що у лікарні обмежене фінансування і головний лікар ЦПМСД №2 м. Вінниці Кривов’яз Т.М. не уклала договори з аптекою, які з 01.07.18 мали вже діяти, і тому вона не може виписати мені пільгові рецепти! І їй плювати на мене і моє здоров’я! і що я задихаюсь і мучусь! І їй до задниці, що вона відмовила мені в ліках, що є катуванням, і я можу значно погіршити здоров’я без вчасного адекватного лікування, що вона обрекла мене на дикі муки! Вона корупційно прикриває зад фашистки Кривов’яз!
Всупереч потребам інвалідів, ЦПМСД №2 м. Вінниці ЗАВЖДИ, усі роки корупційно без будь-яких тендерів чи інших конкурсів свавільно укладає договори на обслуговування пільгових рецептів лише з ОДНІЄЮ аптекою в місті, та ще й з найдорожчою – комунальною аптекою, до якої від мого помешкання треба їхати півгодини, хоча в моєму дворі є три аптеки і ще п’ять за рогом. Кожен інвалід дискримінаційно позбавлений права отримати ліки за пільговими рецептами в жодній іншій аптеці міста. Станом на 09.07.18 жодний договір з 01.07.18 так і не укладений.
Схоже на те, що в ЦПМСД №2 м. Вінниці створена і діє організована злочинна група, що має на меті катування та винищення людей.
Ми змушені були викликати поліцію і подали заяву про вчинення лікаркою Суходоля Д.В. щодо мене національних та міжнародних злочинів, включно катування та винищення людей у вигляді відмови в доступі до ліків за ст.7 Римського Статуту, дія якої визнана в Україні з 21.11.2013 року шляхом ратифікації цієї статті Верховною Радою України, що передбачає покарання у вигляді позбавлення волі до 30 років чи довічно, а саму злочинницю здали поліції, і її повезли до дільниці.
Але пільгових рецептів вона так і не виписала.
Наступного дня, 05.07.18, я знову викликала сімейного лікаря і при цьому повідомила, що лікар викликається для мети виписки пільгових рецептів та отримання ліків для термінового лікування та хоча б зменшення мук.
Але ніхто з лікарів до мене так і не прийшов! Як з’ясувалося, старший терапевт фашистка Якубич С.Г. взагалі нікому з сімейних лікарів виклик не передала, а протиправно оформила фіктивний виклик невідкладної допомоги, яку насправді ніхто до мене не викликав. Невідкладна приїхала, але медики сказали, що у них немає ніяких бланків рецептів, і вони не мають права взагалі виписувати рецепти на ліки, і з цим поїхали. На цей раз вже старший терапевт Якубич С.Г. вчинила страшні злочини, знову відмовивши мені в доступі до ліків.
06.07.17 мій стан став важким, я взагалі перестала дихати носом, дикі головні болі стали нестерпними, і я викликала швидку допомогу. Виклик переадресований на невідкладну з ЦПМСД №2 м. Вінниці. Кваліфікований лікар провів доступні обстеження і запропонував ін’єкції но-шпи для зменшення спазматичного головного болю та диклофенака для зменшення запального стану носової порожнини. Но-шпу вкололи, а від диклофенака я відмовилась через алергію на нього, і попросила вколоти аналог вольтарен, який мені зазвичай призначали для зняття запальних станів. Лікар повідомив, що вольтарена не буває в їх наборі ніколи – його не закупляють. І це при тому, що диклофенак входить до групи препаратів, що часто викликають алергічні реакції. Звичайно, навіщо головному лікарю думати ще й про алергіків! Як інвалід з алергією, я так і не отримала невідкладної медичної допомоги від задушшя.
Оскільки Суходоля Д.В. відмовилась надати мені адекватну медичну допомогу, лікар також порекомендував, з урахуванням мого стану та обставин, комплексне лікування цинабсіном, едемом та протарголом.
Я змушена була втретє викликати сімейного лікаря для виписки пільгових рецептів та початку лікування. Знову Якубич С.Г. прислала невідкладну допомогу і молодесенька, але дуже привітна лікарка з іншої амбулаторії Дзюбенко Т.В. сказала, що її попросили приїхати до нас, щоб виписати рецепти на ліки. Але коли почула, що мова іде про пільгові рецепти, повідомила, що зможе виписати лише рецепти за повну вартість і жодного пільгового, оскільки на 5-хвилинці головний лікар (Кривов’яз Т.М.) та начмед (Олевінська В.М.) заборонили усім лікарям виписувати пільгові рецепти усім інвалідам через обмеженість фінансування (ми чуємо байки про недостатність фінансування з вини МОЗ України усі 15 років обслуговування нас цією лікарнею, але чомусь на дорогі ремонти та меблі, персональний автомобіль і персонального водія головному лікарю, персональну секретарку гроші знайшлися, а інваліди хай здихають!).
А я продовжую мучитися від неправильного лікування та відмови в медичній допомозі!
Відповідно до закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні»,
ст.33: «Медична реабілітація осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю здійснюється в лікувально-профілактичних закладах, реабілітаційних установах відповідного типу.
Медична реабілітація включає всі види відновного лікування у стаціонарних, амбулаторних і санаторно-курортних умовах, диспансерне спостереження, профілактичні заходи, а також реконструктивну хірургію, протезування та ортезування»;
ст.24: «Відповідно до Державної типової програми реабілітації осіб з інвалідністю можуть здійснюватися такі види реабілітаційних заходів щодо осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю:
медичні, які передбачають медикаментозне лікування, відновлювальну терапію, реконструктивну хірургію, ендопротезування, забезпечення виробами медичного призначення, протезуванням…»
ст.18: «Заклади охорони здоров'я проводять медичний огляд осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які проходять реабілітацію, моніторинг і корекцію стану здоров'я, здійснення лікувально-профілактичних заходів.
Особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, які проходять реабілітацію в реабілітаційних установах державної і комунальної форм власності, надається безоплатне медичне обслуговування»;
ст.8.3: «Рішення медико-соціальних експертних комісій є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, реабілітаційними установами незалежно від типу і форми власності»;
Прошу вжити ТЕРМІНОВИХ ЗАХОДІВ до негайного, протягом ОДНІЄЇ ДОБИ, а саме:
1. Забезпечити мене прописаним та протиправно непрописаним, але потрібним лікуванням та надати мені доступ до ліків ЗА БЮДЖЕТНИЙ КОШТ відповідно до приписів закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та забезпечити виписку мені рецептів на призначене медикаментозне лікування та відновлювальну терапію БЕЗОПАТНО – а саме цинабсін, протаргол, едем.
Прошу НЕГАЙНО, протягом ДОБИ припинити катування мене (ст.3 ЄКПЛ) у вигляді ненадання ліків, що складає загрозу моєму здоров’ю (ст.8 ЄКПЛ) і підпадає під ознаки міжнародного злочину винищення людей (ст.7 Римського статуту).
2. Враховуючи, що вже півтора десятиліття я воюю з фашистами від медицини за потрібні і належні мені медичні послуги, очевидно, що з великою долею вірогідності я маю підстави очікувати і наступні аналогічні відмови в наданні мені адекватної медичної допомоги. З цієї причини прошу вжити усіх необхідних заходів, здатних припинити та унеможливити наступні можливі такі ж чи інші відмови мені в виписці потрібного лікування за бюджетний кошт.
3. Прошу негайно припинити будь-яке ПРИМУСОВЕ лікування мене будь-якими лікарями та медичними закладами та лікаркою Суходоля Д.В. зокрема.
4. Прошу вжити усіх необхідних заходів, здатних припинити та унеможливити наступні можливі випадки такого ж чи іншого ПРИМУСОВОГО лікування мене будь-якими лікарями та медичними закладами та лікаркою Суходоля Д.В. зокрема.
5. Прошу вжити усіх необхідних заходів до НЕГАЙНОГО укладення договорів ЦПМСД №2 м. Вінниці з УСІМА міськими аптеками з метою забезпечення ліками за пільговими рецептами людей з інвалідністю.
6. Прошу забезпечити НЕВІДКЛАДНИЙ відпуск ліків за пільговими рецептами мені та іншим людям з інвалідністю УСІМА аптеками м. Вінниці.
7. Рішення та детальну відповідь на цей лист, з додатком усіх документів, створених на його реагування, надіслати мені на вказану мною електронну адресу в 2-денний строк.
8. Ухвалене за цим зверненням рішення та інші релевантні акти індивідуальної дії щодо мене прошу оприлюднити, на виконання приписів права, на офіційному інтернет-сайті установи та повідомити мені інтернет-адресу його оприлюднення (прямий лінк) на вказану мною електронну адресу в 2-денний строк. При цьому я не даю згоди на оприлюднення та протиправну передачу третім особам таких моїх персональних даних як домашня та електронна адреси, номери телефонів, дата народження; прошу вилучити ці дані перед оприлюдненням документів, що їх містять.
В іншому випадку я змушена буду звернутися з подібною цій заявою до Європейського Суду з прав людини з вимогою справедливої сатисфакції.
Вказана вимога заявляється на підставі Правила 39 Регламенту (Rules of Court 16 April 2018, https://www.echr.coe.int/Documents/Rules...) Європейського Суду з прав людини (далі – ЄСПЛ) та чисельної практики ЄСПЛ (див., серед інших, Paladi v. Moldova, 39806/05, 10/03/2009, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-91702, Kotsaftis v. Greece, 39780/06, 12/06/2008, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-86957, SALAKHOV AND ISLYAMOVA v. UKRAINE, 28005/08, 14/03/2013, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-117134).
Вказана вимога подається на підставі ст.6.1 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод від 04.11.1950 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/995_..., (далі – ЄКПЛ), ратифікованої законом України від 17.07.1997 №475/97-ВР, http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/475/..., що є частиною національного законодавства України з 03.08.1997 року, і яка передбачає право суду застосовувати передбачені Правилом 39 термінові (невідкладні) заходи реагування в екстрених випадках, зокрема, при порушеннях гарантій ст.ст.2, 3, 6.1 та 8 ЄКПЛ. До поняття «суд» ЄКПЛ включає не тільки власне суд, а будь-який уповноважений орган, наділений відповідною компетенцією – так званий «квазі-судовий» орган (див., серед інших, Campbell and Fell v. THE UNITED KINGDOM, 7819/77, 7878/77, 28/06/1984, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-57456, Chahal v the United Kingdom, 22414/93, 15/11/1996, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-58004, ROMASHOV v. UKRAINE, 67534/01, 27/07/2004, http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-61946).
Закон України «Про звернення громадян» наділив усі органи державної влади, місцевого самоврядування, об'єднання громадян, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, засоби масової інформації, посадові особи відповідно до їх функціональних обов'язків юрисдикційними повноваженнями з розгляду та вирішення спорів (скарг) з питань їх статутної діяльності щодо порушень соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів кожної людини. Відтак, усі наведені юридичні та фізичні особи визнані цим законом, в розумінні ЄКПЛ, квазі-судовими органами (судом) та суддями відповідно. Це означає, що усі наведені юридичні та фізичні особи мають повноваження, що включає і обов’язок, розглядати та вирішувати скарги з питань їх статутної діяльності щодо порушень соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів кожної людини, включно і цю скаргу.
Додатки: 4 докази(в копіях): довідка про мою інвалідність; записи в амбулаторній картці лікарів Суходолі Д.В. та Бобонича М.М.; рецепт від 04.07.18 лікарки Суходоля Д.В.
09.07.18
Підпис: Н.М. Щербата (Наталя Михайлівна Щербата)»
(Кінець цитати).
Поштовий робот вручив листа отримувачу 9 липня 2018 р. о 11:17.
ВИМОГИ ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ ТА НА ДОСТУП ДО МОЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗАХИСТ, ОБ’ЄДНАНІ ІЗ ЗАЯВОЮ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ:
Відповідно до ст.10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КМУ мого листа від 09.07.18 під назвою «44з18Правило39ліки».
2. Належно засвідчену цифрову факсимільну копію (фотокопію оригіналу) мого листа від 09.07.18 під назвою «44з18Правило39ліки».
3. Належно засвідчені цифрові факсимільні копії або витяги (фотокопії оригіналів) усіх напрацьованих (отриманих, створених тощо) для вирішення мого листа від 09.07.18 під назвою «44з18Правило39ліки», документів, а також усіх релевантних документів з усіма додатками до кожного з них.
4. Належно засвідчену цифрову факсимільну копію (фотокопію оригіналу) рішення КМУ, ухваленого за наслідками розгляду та вирішення мого листа від 09.07.18 під назвою «44з18Правило39ліки».
5. Прямі інтернет-адреси (лінки) на офіційне оприлюднення на сайті КМУ, за приписами ст.15.1.2) закону України «Про доступ до публічної інформації», рішень та відповідей КМУ як актів індивідуальної дії щодо мого листа від 09.07.18 під назвою «44з18Правило39ліки».
6. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації КМУ цього листа.
7. Належно засвідчену цифрову факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації КМУ.
Роз’яснюю, що, відповідно до 5.6,7 закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» надання заявниками адреси місця проживання не вимагається.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, відповідно до ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», «1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації…» Це означає, що всі ДОКУМЕНТИ звернень громадян, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Оскільки вся переписка за цим листом надсилається адресатам та автоматично оприлюднюється на публічному сайті Доступ до правди, і вільний доступ до неї відкритий кожному, я не даю згоди КМУ та його посадовим особам на включення в будь-яку переписку за цим листом, а відтак, і оприлюднення, таких моїх персональних даних, як моя домашня та приватні електронні адреси, а також номери телефонів. Прошу вилучити вказані персональні дані з усіх документів, які надсилатимуться мені КМУ за цим листом.
Відповідь та запитану інформацію прошу надати на електронну адресу, з якої отриманий цей лист, в запитаних мною формах. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна
Н. М. ЩЕРБАТІЙ
[FOI #37570 email]
Шановна Наталю Михайлівно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 09.08.2018 (копія додається), що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Лист від 09.07.2018, про який йдеться у Вашому запиті, на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів – [Кабінет Міністрів України request email], визначену для подання запитів на публічну інформацію, не надходив.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації. Таким чином, орган, що приймає звернення громадян, самостійно визначає спосіб їх прийняття згідно з Інструкцією.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до керівництва Кабінету Міністрів та його Секретаріату, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, звернення громадян, адресовані керівництву Кабінету Міністрів та його Секретаріату приймаються засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/, або через урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Додаток: на 6 арк.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України