3дп18оплата_праціКМУ17
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в текстовій електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників КМУ, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України не заборонене вільне обрання особою форми та способу вчинення простого електронного підпису під зверненням та запитом (що розумно), форма та спосіб вчинення мною мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною як такі, що найчастіше застосовуються в електронному документообігові України, з використанням наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки і запроваджених в реальне життя можливостей, в межах доступних технічних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
Відповідно до ст.10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Загальна кількість фізичних осіб, яким в 2017 році КМУ (включаючи його Секретаріат) виплачувались будь-які кошти, включаючи бюджетні кошти, позабюджетні кошти, кошти з закордонних джерел та будь-які інші кошти з будь-яких інших джерел.
2. Загальна кількість фізичних осіб, які працювали в 2017 році в КМУ на підставі трудових договорів, цивільних та будь-яких інших угод.
3. Загальний плановий штатний розпис КМУ на 2017 рік.
4. Загальний фактичний штатний розпис КМУ на 2017 рік.
5. Загальний плановий фонд заробітної плати КМУ на 2017 рік.
6. Загальний фактичний фонд заробітної плати КМУ за 2017 рік.
7. Загальна сума бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2017 році як оплата праці, цивільних та інших угод, в розрізі вказаних складових та місяців виплат.
8. Суми бюджетних коштів, виплачених КМУ в 2017 році як оплата праці, цивільних та інших угод, інших підстав, в розрізі вказаних складових та місяців виплат, кожній фізичній особі з переліку осіб, яким такі виплати здійснювались, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові кожної такої особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею коштів.
9. Прізвище, ім’я та по-батькові кожної фізичної особи, найменування її посади та структурного підрозділу КМУ, де вона працювала, та/чи іншої підстави виплати (цивільні угоди тощо), сум отриманих нею в 2017 році в КМУ коштів з позабюджетних. іноземних та інших джерел, окрім оплати праці за рахунок бюджетних коштів, в розрізі вказаних складових та місяців виплат.
10. Джерела оприлюднення на сайті КМУ (прямі лінки) даних про фактичні персональні виплати з оплати праці, виконані КМУ за 2011-2017 роки.
11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього мого листа.
12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…».
Місцем мого проживання є житло – квартира в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» не передбачено надання заявниками адреси місця проживання, яка, також, визнана законом КОНФІДЕНЦІЙНОЮ інформацією.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, з іншого боку, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Оскільки жодний закон України не обмежує мене в праві вибору ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання запитуваної інформації, прошу запитану пунктами 3, 4, 8 та 9 цього запиту інформацію (документи) надати мені в електронному (цифровому) вигляді в двох документальних форматах: у формі файлів формату пдф, як це робиться зазвичай, та у формі файлів формату табличного редактора Excel, придатній для подальшої роботи з даними.
Роз’яснюю, що усі органи публічної влади зобов’язані оприлюднювати на своїх інтернет-сайтах усі акти індивідуальної дії (рішення, задокументовані дії та бездіяльність). Це означає, зокрема, що, усі дані (дії) щодо фактичної виплати коштів з оплати праці кожному повинні бути оприлюднені на сайті КМУ.
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
18.01.18
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата
Г. С. ЩЕРБАТІЙ
[FOI #30287 email]
Шановна Галино Сергіївно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 18.01.2018, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Запитувана Вами інформація потребує, зокрема, збору інформації серед значної кількості даних.
У зв’язку з цим та відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на Ваші запити буде надано протягом 20 робочих днів.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України
Г. С. ЩЕРБАТІЙ
[FOI #30287 email]
Шановна Галино Сергіївно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 18.01.2018 (копія додається), що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Секретаріат Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 12.08.2009 № 850, Секретаріат здійснює організаційне, експертно-аналітичне, правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів, урядових комітетів, Прем’єр-міністра України, Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України, Міністра Кабінету Міністрів України та міністра, який не очолює міністерство. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення діяльності Секретаріату Кабінету Міністрів здійснює Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату.
З огляду на зазначене, інформуємо, що у 2017 році середньооблікова чисельність працівників Секретраріату Кабінету Міністрів склала 631 особу, членів Кабінету Міністрів – 8 осіб (Прем’єр-міністр України, Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економічного розвитку і торгівлі України, Віце-прем’єр-міністр України – Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, віце-прем’єр-міністри України, Міністр Кабінету Міністрів України).
Запланований фонд оплати праці вказаних вище осіб на 2017 рік становив 166 130,1 тис. грн., фактичні видатки на оплату праці – 151 773,6 тис. гривень.
Також надсилаємо скановану копію штатного розпису Секретаріату Кабінету Міністрів на 2017 рік із змінами (додається)
Одночасно повідомляємо, що згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади.
Питання діяльності міністерств у Кабінеті Міністрів представляють міністри України, які відповідають за реалізацію державної політики у відповідній сфері.
Статтею 8 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» визначено, що міністр як керівник міністерства приймає в установленому порядку рішення про розподіл бюджетних коштів, розпорядником яких є міністерство. Крім того, витрати на оплату праці міністрів України та працівників міністерств здійснюються за рахунок бюджетних коштів, передбачених відповідному міністерству.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до міністерств для розгляду та надання Вам більш детальної інформації з порушених питань в установленому порядку.
Додаток: на 33 арк.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України
Добого дня. Мінсоцполітики розглянуло Ваш запит на інформацію від
18.01.2018. Надсилаємо відповідь. Просимо підтвердити надходження
відповіді.
Добрий день!
Міністерство аграрної політики та продовольства України надає відповідь на
Ваш запит.
З повагою
Юдіна Марія
тел. (044) 278-86-58
вн.т. 20-76
Добрий день!
Міністерство аграрної політики та продовольства України надає відповідь на
Ваш запит.
З повагою
Юдіна Марія
тел. (044) 278-86-58
вн.т. 20-76
Добрий день!
Міністерство аграрної політики та продовольства України надає відповідь на
Ваш запит.
З повагою
Юдіна Марія
тел. (044) 278-86-58
вн.т. 20-76
Доброго дня надсилаємо відповідь на Ваш запит від 18.01.2018
--
З повагою,
nataliya.malinochka mailto:[email address]