447ЗаяваЗлочиниЕнера

Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!

1. Головне управління Національної поліції у Вінницькій області (ГУНПВо)
2. Керівнику ГУНПВо
вул. Театральна, 10, м. Вінниця, 21050, Україна
Телефон: +380 43 259 43 03, Факс: +380 432 59 41 22
Е-mail: [email address]

3. Вінницьке районне управління поліції (ВРУП)
4. Керівнику ВРУП
21018, м. Вінниця, вул. Пирогова, 4а,тел.594015, 594900, 59 33 29, [email address], [email address]

1. Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, пенсійне посвідчення інваліда АА №427988, видане 15.04.02 УСЗН в Замостянському р-ні м. Вінниці,
2. Щербата Анастасія Віталіївна, людина з інвалідністю з дитинства 2 групи, довідка про інвалідність серії 12 ААБ №696553 від 27.10.20
21037, м. Вінниця, житло (квартира)
Просимо підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Ми вимагаємо застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги”,
“Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
12) електронний підпис – електронні дані, які додаються ПІДПИСУВАЧЕМ до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ним ЯК ПІДПИС;
13) електронні дані – БУДЬ-ЯКА ІНФОРМАЦІЯ в електронній формі”.
Цей припис права означає, що вільне обрання форми, змісту та вигляду електронного підпису є виключним правом людини (підписувача), і жодний чиновник не вправі обмежувати її в цьому праві, включно не вправі визначати, яким саме має бути електронний підпис дописувача.
Відповідно до однієї з сучасних наукових енциклопедій, «На сьогодні використовують такі види Е.п.: 1) простий текстовий підпис в електронному листі; 2) активація на веб-сайті відповідного напису або встановлення в запропонованому пункті меню сайту «прапорця», що означає намір взяти на себе певні зобов’язання; 3) цифрове зображення відсканованого рукописного підпису, який приєднується до електронного документа; 4) особистий ідентифікаційний номер PIN-код (скор. від англ. Personal Identification Number — особистий номер); 5) код, що його автор повідомлення використовує для ідентифікації самого себе; 6) особистий біометричний ідентифікатор (напр., відбиток пальця чи сітківки ока); 7) електронний цифровий підпис, що створюється шляхом використання криптографічного відкритого ключа» («Фармацевтична енциклопедія»).
Цей письмовий електронний лист підписаний кожною з нас електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручних підписів у вигляді власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду відповідно: «Н.М. Щербата», «А.В. Щербата».
Роз'яснюємо, що при підписуванні цього листа ми керувалися приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє будь-якій людині робити все, що прямо не заборонене законом.
Цей лист містить заяву та повідомлення про злочини.
Цей лист містить повідомлення про порушення прав людини.
Цей лист містить звернення з метою реалізації наших прав людини.
Цей лист містить 7 запитів на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить 7 заяв на отримання інформації, необхідної для реалізації наших прав людини.
Цей лист містить 7 запитів на доступ до наших персональних даних та їх захист.
У цьому листі ми об’єднали вимоги, право на які передбачене законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про звернення громадян», а саме: а) ЗАЯВИ, в порядку закону України «Про звернення громадян» та інших релевантних законів з метою реалізації наших прав людини; б) ЗАПИТИ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; в) ЗАПИТИ в порядку закону України «Про захист персональних даних»; г) ЗАЯВИ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі ми керувалися приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє будь-якій людині робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, ми користуємося своїм конституційним правом, і подаємо їх в одному листі.
Роз’яснюємо, що, відповідно до ст.3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем нашого проживання є житло в м. Вінниці.
Звертаємо увагу, що закон не надав повноважень жодному органу влади визначати, на яку електронну адресу які саме листи приймати. За приписами права це означає, що кожен має право надсилати електронного листа будь-якої тематики та змісту на будь-яку електронну адресу даного органу влади, і цей орган влади ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти та вирішити такого листа.
І. Факти
1. Ми є родина жінок з інвалідністю: я, Наталя Михайлівна, людина пенсійного віку 62 років з інвалідністю 2 групи протягом 20 років, та моя донька Анастасія Віталіївна, людина з інвалідністю з дитинства 2 групи протягом 7 років, студентка університету денної форми навчання.
1.1. Я, Наталя Михайлівна, отримую пенсію по інвалідності в розмірі 4 780 грн., що відповідає 17% моєї заробленої і призначеної пенсії – 83% її вкрали посадовці Пенсійного фонду України, так само, як і в багатьох інших українців. Ця пенсія складає менше прожиткового розміру 4 965,12 грн. на одну особу в серпні 2021 року, обрахованого МСП за приписами протиправної і скасованої судом постанови ГП від 11 жовтня 2016 року №780 та оприлюднений на офіційному сайті МСП за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/12286.html, – при тому, що він занижений щонайменше в 2-3 рази.
1.2. Я, Анастасія Віталіївна, не отримую ні пенсії по інвалідності, ні соціальної допомоги – виплати проводили лише до 18 років. Влада і мене обікрала, як багатьох інших інвалідів.
1.3. Це означає, що наша сім'я має забезпечений державою (владою) дохід в розмірі всього 2 300 грн. на людину. Цього не вистачає навіть на їжу та ліки.
1.4. Щойно – в серпні ц.р., наша родина пережила страшну епідемію ковіду в сім’ї та квартирі, і втратила від цієї епідемії найріднішу людину – любиму маму і бабусю Щербату Г.С., лежачого протягом 21 року інваліда 1А групи, яка останніх півроку важко хворіла, а 31.08.21 померла від ковіду. Лікували та похоронили ми її в борг. І кошти на поховання нам до цього часу не повертають.
2. Ми не одні такі. Сукупний борг населення України за ЖКП на даний час складає, за різними оцінками, 70-80 млрд. грн. Це означає, що в середньому кожна сім'я заборгувала за комірне 5,3-6 тис. грн. (https://www.slovoidilo.ua/2021/08/11/nov..., https://www.slovoidilo.ua/2021/06/20/nov...). Це й не дивно. Адже, за даними Держстату, середньомісячний наявний дохід населення в 2019 році у розрахунку на одну особу склав 5 627 грн. (http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/opera...) А за 2020 рік такі показники навіть не оприлюднені. З урахуванням мільйонних доходів топ-чиновників та суддів це означає, що 90-95% населення України живе за межею бідності.
2.1. Відповідно до ст.4 Загальної декларації прав людини - Никто не должен содержаться в рабстве или в подневольном состоянии; рабство и работорговля запрещаются во всех их видах.
2.2. Відповідно до ст.1 Конвенції про рабство від 25 вересня 1926 року із змінами, внесеними Протоколом від 7 грудня 1953 року 995_858 – Рабство есть состояние или положение человека, над которым осуществляются атрибуты права собственности или некоторые из них.
2.3. Відповідно до ст.4 ЄКПЛ Заборона рабства і примусової праці – 1. Нікого не можна тримати в рабстві або в підневільному стані.
2.4. Рабство заборонене і є міжнародним злочином. Існують практичні критерії визначення сучасного рабства, і кожен окремий критерій є показником рабського стану. Серед таких критеріїв є і наявні в Україні:
- За свою роботу людина або взагалі не отримує платню, або отримує мінімальну оплату, що не покриває її потреб на захист, повноцінне харчування, оздоровлення, лікування, освіту тощо.
- Повна безправність людини.
За даними Міжнародної організації з міграції, такі форми рабства, як примусова праця, торгівля людьми, трудове рабство поширені в світі, і є в Україні. Форма рабства, коли людина за свою роботу отримує мінімальну оплату, що не покриває її потреб на захист, повноцінне харчування, оздоровлення, лікування, житло, освіту тощо, відома, мабуть, в кожному населеному пункті країни. А от про державне рабство, в якому перебуває більшість українських пенсіонерів, отримуючи частину оплати своєї праці за все життя у формі мізерної пенсії, ніхто не говорить. Разом з тим, якщо закон передбачає пенсію, якої вистачає лише на харчі на кілька днів – він є законом, що встановлює рабство і утримує в ньому людей.
Так само, мовчать про суцільне українське рабство в формі повної безправності. Людина позбавлена більшості своїх прав людини, і ніде не може добитись їх поновлення.
2.5. Показником українського рабства є і мізерні доходи, за які весь народ не може сплатити комірне, і повне безправ'я, коли ухвалюються і реалізуються закони, які позбавляють людину права користування власним житлом, захисту від холоду і голоду, хоча такі закони суперечать всім міжнародним правам людини і є злочинами проти людяності.
3. За приписами права прав людини, зокрема, ст.1 ЄКПЛ, яка діє в Україні як національний закон з 03.08.1997 року, держава Україна гарантує кожному, хто перебуває під її юрисдикцією, права і свободи, визначені в розділі I ЄКПЛ. Це означає, що держава Україна (влада), взявши на себе такі зобов'язання перед українським народом, ЗАБЕЗПЕЧУЄ НАДАННЯ НА ПРАКТИЦІ кожному всієї повноти передбачених ЄКПЛ та практикою ЄСПЛ прав людини. Для цього держава Україна надає кожному щонайменше 4 доступи до кожного права: юридичний, фінансовий, фізичний та інформаційний. Ненадання хоча б одного з необхідних доступів означає відмову в наданні доступу до права в цілому, тобто, порушення прав людини.
3.1. Серед іншого, це означає, що влада забезпечує фінансову доступність гарантованих прав людини та покладених на неї обов'язків, наприклад, шляхом а) прямого фінансування з бюджету, б) законодавчого визначення джерел компенсації та забезпечення їх наповнення, в) закладення в прожитковий мінімум витрат на реалізацію гарантованого права чи покладеного обов'язку та забезпечення отримання людиною усіх витрат прожиткового мінімуму.
3.2. Незабезпечення владою фінансової доступності до прав людини, включно і на житло та його утримання, перекладає на владу фінансовий тягар витрат на них і звільняє людину від зобов'язань з покриття витрат на ці права людини.
3.3. Це означає, що держава Україна не забезпечила нашій родині фінансового доступу не лише до оплати ЖКП, а навіть до їжі та ліків. За приписами права прав людини це означає, що в таких обставинах відповідальною за витрати людини, включно на ЖКП, несе держава (влада).
4. Ще в січні 2019 року наша родина кілька разів телефонувала до поліції та подали телефоном дві усні заяви з повідомленнями про злочини (далі – 2 Усні Заяви), двічі викликали СОГ до нашого помешкання та подали дві письмові заяви з повідомленнями про злочини (кримінальні правопорушення) щодо нашої родини інвалідів, вчинені шляхом відключення електропостачальником електропостачання нашої квартири інвалідів (далі – 2 Письмові Заяви). Оскільки квартира, як і весь будинок, обладнана будівельниками опалювальним котлом з електроприводом, такі злочинні дії потягли також відключення теплопостачання та постачання гарячої води в нашу квартиру інвалідів в січневі 2019 року морози.
5. Наскільки нам відомо, позбавлення людини права користування житлом, включно права користування водопостачанням, каналізацією, газо- та електропостачанням в будь-якій формі кваліфікується як вчинення найстрашніших національних та міжнародних злочинів, включно і злочинів проти людяності, а саме:
5.1. ст.7 b) Римського статуту , - преступления против человечности (злочини проти людяності), а саме истребление (винищення) – винищення людей, шляхом протиправного свідомого навмисного створення умов життя, розрахованих на те, щоб знищити частину населення, зокрема, позбавленням доступу до продуктів харчування, медичної допомоги та теплого житла;
5.2. ст.7 е) Римського статуту – преступления против человечности (злочини проти людяності), а саме пытки (катування) – катування шляхом протиправного свідомого навмисного завдання сильного фізичного та/чи психічного болю чи страждань людям, які знаходяться під контролем влади, зокрема, у формі позбавленням доступу до продуктів харчування, медичної допомоги та теплого житла.
Римський статут передбачає покарання за винищення людей та катування у вигляді позбавлення волі до 30 років чи пожиттєво .
5.3. Ст.1.1 Конвенції ООН проти катувань та інших жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання – термін "катування" означає будь-яку дію, якою будь-якій особі навмисне заподіюються сильний біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб… покарати її за дії, які вчинила вона.., а також залякати чи примусити її.., чи з будь-якої причини, що ґрунтується на дискримінації будь-якого виду, коли такий біль або страждання заподіюються державними посадовими особами чи іншими особами, які виступають як офіційні, чи з їх підбурювання, чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди.
5.4. ст.127.2 КК України – катування, тобто умисне, за попередньою змовою групою осіб, заподіяння сильного фізичного болю або фізичного чи морального страждання шляхом мучення або інших насильницьких дій з метою покарати його за дії, скоєні ним.., або іншою особою, а також з метою залякування чи дискримінації – карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
Це означає, що позбавлення доступу до користування житлом та житловими послугами в будь-який спосіб та при будь-яких фактичних обставинах, включно і при несплаті за ЖКП та наявності боргів, – безумовно заборонене міжнародним та національним правом та підпадає під ознаки низки міжнародних та національних злочинів, що тягнуть довговічне і навіть пожиттєве позбавлення волі.
5.5. Крім того, злочинці протиправно (без дозволу) таємно від нас проникли до нашого житлового будинку для вчинення запланованих злочинів, що додатково кваліфікується як порушення недоторканості житла, ст.162.2 ККУ, і тягне покарання у вигляді позбавлення волі на строк до п'яти років.
5.6. Наскільки нам відомо, в Україні сталося кілька смертей, коли внаслідок відключень житла від ЖКП люди просто померли у власних квартирах від переохолодження.
6. Встановлені приписами права розумні строки розгляду та вирішення наших звернень спливли, однак, станом на сьогодні жодна інформація нам не надана, і доля їх нам невідома.
7. Натомість, ми отримали нові погрози відключень електрики.
7.1. Так, головний адміністратор Вінницького ЦОК ТОВ «Енера-Вінниця» Пшеничний О.О. надіслав нам попередження від 08.09.21 №6630-1 про припинення з 8-00 ранку 28.09.21 електропостачання в нашу єдину квартиру, що означає закриття нам доступу до світла, тепла та гарячої води.
7.2. За приписами права України сама по собі погроза відключення доступу до ЖКП як страшного міжнародного злочину проти людяності є кримінальним злочином. Враховуючи, що відключення електрики в нашому помешканні вже вчинялись двічі, ці погрози є реальними, складають реальну загрозу нашому здоров'ю та життю і свідчать про замисел на нові злочини. Це означає, що організована злочинна група енергетиків м. Вінниці протягом тривалого часу системно та систематично вчиняє проти нашої родини низку міжнародних злочинів проти людяності і продовжує їх вчиняти а даний час, і планує проти нас нові страшні злочини проти людяності.
ІІ. Заява та повідомлення про злочини
8. Цим листом як заявою та повідомленням про вчинення злочинів ми повідомляємо ГУНПВО ТА ВРУП про наведені факти вчинення проти нас злочинів ОЗГ енергетиків м. Вінниці в січні 2019 року та в вересні 2021 року у формі відключення електро-тепло-водопостачання нашої квартири інвалідів в січневі 2019 року морози, таємного від нас не дозволеного проникнення до нашого житлового будинку, погроз відключення електропостачання – для вжиття, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходів реагування з метою припинення цих злочинів та унеможливлення їх та подібних в майбутньому.
9. Повторно підтверджуємо факт та обставини подання в січні 2019 року родиною 2 Усних Заяв та 2 Письмових Заяв з повідомленнями про злочини (кримінальні правопорушення) щодо нашої родини інвалідів, вчинені шляхом відключення електропостачальником електро-тепло-водопостачання нашої квартири інвалідів в січневі 2019 року морози, внаслідок чого ми кілька днів були без світла, тепла і гарячого водопостачання.
ІІІ. Вимоги
10. Просимо негайно припинити оскаржені злочини та унеможливити їх повторення.
11. Просимо негайно, протягом 24 годин, внести дані цієї заяви та повідомлення про злочини до ЄРДР.
12. Просимо негайно після внесення даних цього листа до ЄРДР розпочати розслідування усіх заявлених тут злочинів.
13. Просимо негайно повідомити нас про внесення даних цієї заяви та повідомлення про злочини до ЄРДР.
14. Просимо негайно надати кожній з нас пам'ятку потерпілого.
15. Просимо забезпечити покарання злочинців державою перед суспільством.
16. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, що діє як національний закон з 11.06.20, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», просимо надати нам інформацію, необхідну для реалізації наших прав людини; наші персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку ми маємо намір оприлюднити для суспільства, а саме:
16.1. Вжиті ГУНПВО ТА ВРУП, ЗА ВЛАСНОЮ ІНІЦІАТИВОЮ, заходи реагування для усунення та унеможливлення в майбутньому наведених тут злочинів.
16.2. Номер та дату внесення даних цього листа до ЄРДР.
16.3. Усі статті ККУ та інших приписів кримінального права, внесені до ЄРДР за цим листом.
16.4. Належно засвідчені факсимільні копії чи витяги (фотокопії оригіналів) з ЄРДР зі внесеними даними 2 Усних Заяв та 2 Письмових Заяв та цього листа.
16.5. Повідомити нас про внесення даних цієї заяви та повідомлення про злочини до ЄРДР.
16.6. Надати кожній з нас пам'ятку потерпілого.
16.7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа кожним із адресатів.
16.8. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації кожним із адресатів.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз'яснюю, що відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктом 5.26 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v014...
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в паперових факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“, який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пункту 5.27 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, просимо надати нам на домашню адресу, надану при поданні в 2019 році вказаних вище наших усних та письмових заяв про злочини, а в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів) – на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При наданні інформації на електронну адресу просимо вилучити нашу конфіденційну інформацію – усі паспортні дані, телефони та домашню адресу. Ми не даємо згоди на використання будь-яких інших контактних даних для мети комунікації за цим листом.
Докази додаються в окремих файлах за посиланнями:
1. Довідка про інвалідність Щербатої Н.М. серії 10 ААВ №559909 від 10.06.14 https://drive.google.com/file/d/1SJES0BY....
2. Довідка про інвалідність Щербатої А.В. серії 12 ААБ №696553 від 27.10.20 https://drive.google.com/file/d/1C3eSdY3....
3. Довідка про інвалідність померлої Щербатої Г.С. серії 10 ААВ №552837 від 30.05.14 https://drive.google.com/file/d/1LXqjv5_....
4. Свідоцтво про смерть Щербатої Г.С. серії І-АМ №500396 від 03.09.21 https://drive.google.com/file/d/1TtdkCKj....
5. Попередження ТОВ «Енера-Вінниця» від 08.09.21 №6630-1 https://drive.google.com/file/d/1iAi905h....
24.09.21
Підпис: Н.М. Щербата
Підпис: А.В. Щербата
З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна,
Щербата Анастасія Віталіївна