467дп17Витрати_друк
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до нормативних приписів шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Для особливо обдарованих: власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Форма та спосіб мого електронного підпису під цією скаргою вільно обрані мною серед запроваджених в реальне життя можливостей, наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки, в межах доступних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
Відповідно до ст.10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», прошу надати мені публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
1. Чи ухвалювались Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ) рішення щодо визначення розмірів відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк у разі задоволення КМУ запитів на публічну інформацію? Так чи ні?
2. Якщо ТАК (ухвалювались), прошу надати:
2.1. Загальну кількість та найменування, дати ухвалення та реєстраційні номери усіх релевантних рішень.
2.2. Джерела оприлюднення на сайті КМУ (прямі інтернет-лінки) кожного релевантного рішення.
2.3. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх релевантних рішень КМУ з усіма додатками до них.
3. Загальну кількість усіх документів, на підставі яких ухвалене кожне релевантне рішення КМУ.
4. Найменування, дати ухвалення та реєстраційні номери усіх документів, на підставі яких ухвалене кожне релевантне рішення КМУ, з усіма додатками до нього, включаючи:
4.1. автора,
4.2. найменування,
4.3. вихідний реєстраційний номер та дату,
4.4. вхідний реєстраційний номер та дату КМУ.
5. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх документів, на підставі яких ухвалене кожне релевантне рішення КМУ, з усіма додатками до нього.
6. Калькуляцію (склад, кількість, вартість) суми фактичних витрат КМУ на копіювання та друк.
7. Загальну кількість усіх підтверджуючих документів, на підставі яких складена калькуляція суми фактичних витрат КМУ на копіювання та друк.
8. Перелік усіх підтверджуючих документів, на підставі яких складена калькуляція суми фактичних витрат КМУ на копіювання та друк, включаючи:
8.1. автора,
8.2. найменування,
8.3. вихідний реєстраційний номер та дату,
8.4. вхідний реєстраційний номер та дату КМУ.
9. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх підтверджуючих документів, на підставі яких складена калькуляція суми фактичних витрат КМУ на копіювання та друк.
10. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього мого листа.
11. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого листа з реквізитами його вхідної реєстрації КМУ.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.ст.5.6,7 закону України «Про звернення громадян», «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».
Принагідно роз’яснюю Вам, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Місцем мого проживання є житло в м. Вінниці. Законом України «Про звернення громадян» надання заявниками адреси місця проживання, що визнана законом КОНФІДЕНЦІЙНОЮ інформацією, не вимагається.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
27.10.17
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата
Г. С. ЩЕРБАТІЙ
[FOI #27308 email]
Шановна Галино Сергіївно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 27.10.2017, що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Запитувана Вами інформація потребує, зокрема, збору інформації серед значної кількості даних.
У зв’язку з цим та відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на Ваші запити буде надано протягом 20 робочих днів.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України
Г. С. ЩЕРБАТІЙ
[FOI #27308 email]
Шановна Галино Сергіївно!
За результатами опрацювання Вашого запиту від 27.10.2017 (копія додається), що надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із Законом України «Про Кабінет Міністрів України» та відповідно до § 1 Регламенту Кабінету Міністрів України (далі – Регламент), затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 18.07.2007 № 950, Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює свої повноваження шляхом прийняття рішень на засіданнях та видає в межах компетенції постанови і розпорядження обов’язкові до виконання.
На засіданні Уряду 13.07.2011 (витяг з протоколу № 48 додається) прийнято постанову Кабінету Міністрів № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (копія додається), яка в установленому порядку оприлюднена на Урядовому веб-порталі (www.kmu.gov.ua) у розділі «Нормативно-правова база» за посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd....
Відповідно до § 33 Регламенту розробниками проектів актів Кабінету Міністрів є, зокрема центральні органи виконавчої влади.
Розробником проекту вказаної вище постанови Кабінету Міністрів є Державний комітет телебачення та радіомовлення. З огляду на зазначене, надсилаємо копію листа Держкомтелерадіо від 30.06.2011 № 3394/8/12 (зареєстрований в Секретаріаті кабінету Міністрів 04.07.2011 за № 33007/0/1-11) разом з додатками, що зберігаються в Секретаріаті Кабінету Міністрів, та копію експертного висновку Секретаріату Кабінету Міністрів до проекту постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (додаються).
Згідно із § 34 Регламенту під час розроблення проекту акта Кабінету Міністрів розробник аналізує стан справ у відповідній сфері правового регулювання, причини, які зумовлюють необхідність підготовки проекту, визначає предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання, передбачає правила і процедури, які, зокрема, унеможливлювали б вчинення корупційних правопорушень, а також робить прогноз результатів реалізації акта та визначає критерії (показники), за якими оцінюватиметься ефективність його реалізації. Крім того, відповідно до § 43 Регламенту матеріали погодження проекту акта Кабінету Міністрів (листи із зауваженнями і пропозиціями, копії проекту акта з візами тощо) зберігаються протягом п’яти років в архіві розробника.
Разом з тим, відповідно до підпункту 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади» Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваш запит відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надіслано до Держкомтелерадіо для розгляду та надання Вам інформації стосовно інших питань, порушених у Вашому запиті.
Додаток: на 19 арк.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України