504-1дп17Ріш.зміна_пенсіїПОВТ
Доброго дня!
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
NB! Офіційно повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в текстовій електронній формі, призначених для ідентифікації мене як підписувача листа – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою. Щоб зрозуміти, що це означає, прошу залучити до прочитання цього листа письменних співробітників, які ходили в школу і вчили правила української пунктуації.
P.S. Роз'яснюю, що при підписуванні цього листа я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України не заборонене вільне обрання особою форми та способу вчинення простого електронного підпису під зверненням та запитом (що розумно), форма та спосіб вчинення мною мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною як такі, що найчастіше застосовуються в електронному документообігові України, з використанням наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки і запроваджених в реальне життя можливостей, в межах доступних технічних опцій комп’ютерної техніки.
Цей лист є запитом на доступ до публічної інформації.
Цей лист є заявою на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист є запитом на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», а саме: а) ЗАПИТ в порядку закону України «Про доступ до публічної інформації»; б) ЗАЯВУ, в порядку закону України «Про інформацію» в сукупності із законом України «Про звернення громадян»; в) ЗАПИТ в порядку закону України «Про захист персональних даних».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє мені, які і будь-якій іншій людині, робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я скористалася своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
1. Ще 20.11.17 через сайт Доступ до правди я подала до ПФУ в м. Вінниці відкритого електронного письмового листа 504дп17Ріш.зміна_пенсії про надання мені публічної інформації про мене, доступу до моїх персональних даних та інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини, в якому просила (далі – цитата з листа):
«1. Яким рішенням (автор, підписувач, найменування, реєстраційний номер, дата ухвалення) прийняте рішення про зміну розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року?
2. Джерело оприлюднення на сайті Управлінням Пенсійного фонду України в м. Вінниці (прямий лінк) рішення про зміну розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року.
3. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх рішень, ухвалених щодо зміни розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року, з усіма додатками до них.
4. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
5. Належно засвідчену електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
Відповідь та запитану інформацію прошу надати на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом».
(Кінець цитати).
2. Лист вручений поштовим роботом адресату 2017-11-20 об 11:04:21.
Лог доставки такий:
«Delivery Status for Outgoing Message #31433
This message has been delivered.
We've received a delivery status notification from the mailserver belonging to the authority.
These logs show what happened to this message as it passed through our Exim mail server. You can send these logs to an authority to help them diagnose problems receiving email from Доступ до правди.
2017-11-20 11:04:12 [12055] 1eGhzw-00038R-4q <= foi+request-28216-[ПРИХОВАНО]@dostup.pravda.com.ua U=alaveteli P=local S=27880 id=[email address] T="=?UTF-8?Q?=D0=86=D0=BD=D1=84=D0=BE=D1=80=D0=BC=D0=B0=D1=86=D1=96=D0=B9=D0=BD=D0=B8=D0=B9?=\n \320\267\320\260\320\277\320" from <foi+request-28216-[ПРИХОВАНО]@dostup.pravda.com.ua> for [email address] [email address]
2017-11-20 11:04:21 [12057] 1eGhzw-00038R-4q => [email address] F=<foi+request-28216-[ПРИХОВАНО]@dostup.pravda.com.ua> P=<foi+request-28216-[ПРИХОВАНО]@dostup.pravda.com.ua> R=dnslookup T=remote_smtp S=28339 H=mailer.pfu.gov.ua [212.1.76.83]:25 C="250 OK id=1eGhzY-000KiS-FZ" QT=9s DT=9s».
3. Лист також оприлюднений за посиланням https://dostup.pravda.com.ua/request/504..., і з 20.11.17 є у вільному доступі онлайн для кожного, включаючи ПФУ в м. Вінниці.
4. Встановлені законами України строки розгляду та вирішення мого листа спливли, однак, станом на сьогодні жодної відповіді та запитаної інформації я не отримала.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», ПОВТОРНО прошу надати мені доступ до інформації про мене, що збирається, зберігається і використовується управлінням і яка мене стосується, мої персональні дані та інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, зокрема, публічну інформацію про себе, що збирається, зберігається і використовується управлінням, і яка мене стосується, та яка також частково є моїми персональними даними, а саме:
5. Яким рішенням (автор, підписувач, найменування, реєстраційний номер, дата ухвалення) прийняте рішення про зміну розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року?
6. Джерело оприлюднення на сайті Управлінням Пенсійного фонду України в м. Вінниці (прямий лінк) рішення про зміну розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року.
7. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх рішень, ухвалених щодо зміни розміру моєї пенсії в жовтні 2017 року, з усіма додатками до них.
8. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації мого листа 504дп17Ріш.зміна_пенсії від 20.11.17.
9. Належно засвідчену електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) мого листа 504дп17Ріш.зміна_пенсії від 20.11.17 з реквізитами його вхідної реєстрації.
Додатково прошу надати мені доступ до інформації про мене, що збирається, зберігається і використовується управлінням і яка мене стосується, мої персональні дані та інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, зокрема, публічну інформацію про себе, що збирається, зберігається і використовується управлінням, і яка мене стосується, та яка також частково є моїми персональними даними, а саме:
10. Чи надсилалась мені відповідь на лист від 20.11.17 та запитувані мною документи? Так чи ні?
10.1. Якщо так (надсилались), прошу надати належно засвідчені цифрові факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх надісланих документів та докази факту, способу та часу їх надсилання (вручення) мені.
10.2. Якщо ні (не надсилались), прошу повідомити:
10.2.1. причини ненадсилання;
10.2.2. прізвища, імена та по-батькові, найменування посад усіх посадових осіб ПФУ, відповідальних за таке ненадання;
10.2.3. належно засвідчені цифрові факсимільні копії (фотокопії оригіналів) усіх рішень про притягнення до встановленої законом дисциплінарної та матеріальної відповідальності усіх винних в такому ненадсиланні посадових осіб ПФУ в м. Вінниці.
11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
12. Належно засвідчену електронну факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
13. Повідомити, які конкретні заходи щодо протидії корупції та запобігання корупції вжиті посадовими особами Управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці за наслідками розгляду цього листа та надати належно засвідчені електронні факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх створених документів щодо протидії корупції, а також джерела оприлюднення (прямі інтернет-лінки) цих документів на сайті ПФУ у м. Вінниці.
Відповідь та запитану інформацію прошу надати на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст. 3 закону України «ПРО СВОБОДУ ПЕРЕСУВАННЯ ТА ВІЛЬНИЙ ВИБІР МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ», «…місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає…». Ні законом України «Про звернення громадян», ні жодним іншим законом не передбачено обов’язку заявника звернення надавати адресу місця проживання, яка, також, визнана законом КОНФІДЕНЦІЙНОЮ інформацією. Місцем мого проживання є житло – квартира в м. Вінниці. Разом з тим, усі мої актуальні персональні дані про мою інвалідність, склад сім’ї тощо, включно моя адреса, та документи на їх підтвердження, надані мною раніше і наявні в моїй пенсійній справі.
Реквізити документу, що посвідчує мою особу: Щербата Галина Сергіївна, людина з інвалідністю 1А групи, пенсійне посвідчення №156758, видане 15.05.87 Піщанським райсоцзабезом Вінницької області.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.2.2 закону України «Про доступ до публічної інформації», вказаний закон «…не поширюється… на ВІДНОСИНИ у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом», тобто, на стосунки суб’єктів звернень – заявників та скаржників, з одного боку, і юридичних осіб-адресатів звернень та їх посадових осіб, протягом часу процедури звернення та з приводу цієї процедури. Це обмеження не поширюється на будь-які інші, крім ВІДНОСИН, аспекти звернень, в тому числі і на ДОКУМЕНТАЦІЮ звернень. Навпаки, всі ДОКУМЕНТИ звернень, що містять відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків з прийняття та розгляду звернень, передбачених чинним законодавством, за приписами ст.1 закону України «Про доступ до публічної інформації», є ПУБЛІЧНОЮ інформацією, а тому на усі документи щодо усіх звернень громадян поширюються усі релевантні правила закону України «Про доступ до публічної інформації».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.19 закону України «Про звернення громадян», «ст.19: Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: …письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги…» Це означає, що одна відповідь надається на ОДНЕ звернення. Чинним законодавством України не передбачене право об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька звернень. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодне із звернень, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні звернення.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.20.1 закону України «Про доступ до публічної інформації, «Розпорядник інформації має надати відповідь на ЗАПИТ на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту». Це означає, що одна відповідь надається на ОДИН запит. Ні законом України «Про доступ до публічної інформації, ні іншим чинним законодавством України не передбачене право розпорядника інформації об’єднувати в одному документі кілька відповідей на кілька запитів, тим більше, кільком різним запитувачам. Відповідно до ст.19.2 Конституції України, «Органи державної влади.., їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Це означає, що колективна відповідь на кілька звернень суперечить ст.19.2 Конституції України, отже, є протиправною, а тому взагалі не вважається відповіддю на жодний із запитів, про які в ній ідеться. Це означає, що надання такої відповіді тягне персональну відповідальність винних посадових осіб, в тому числі і адміністративну, як при відсутності відповіді.
Я не даю згоди на будь-яке об’єднання відповідей на різні запити.
Роз’яснюю, що в стосунках щодо доступу до своїх чи чужих персональних даних Закон України «Про доступ до публічної інформації» має перевагу і діє та застосовується як спеціальний пізніше ухвалений закон стосовно раніше ухваленого більш загального тематичного закону «Про захист персональних даних» (підстава: ст.ст.16.1, ст.16.6 закону «Про захист персональних даних», п.2 Розділу VI ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ закону «Про доступ до публічної інформації»).
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Роз’яснюю, що усі органи публічної влади зобов’язані оприлюднювати на своїх інтернет-сайтах усі акти індивідуальної дії (рішення, задокументовані дії та бездіяльність). Це означає, зокрема, що, усі рішення щодо пенсій кожного повинні бути оприлюднені на сайті ПФУ м. Вінниці.
Роз’яснюю, що посадові і службові особи державних органів, інших юридичних осіб публічного права, у разі виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення працівниками відповідних державних органів, інших юридичних осіб публічного права, зобов’язані у межах своїх повноважень ужити заходів щодо припинення такого правопорушення та негайно письмово повідомити про його вчинення спеціально уповноважений суб’єкт у сфері протидії корупції.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на мою електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
29.12.17
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата