628ФашизмПБ
Доброго дня!
1. Національний банк України (НБУ)
2. Керівнику НБУ
01601, Київ, вул. Інститутська, 9, м. Київ-8,
вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, Телефон: 0 800 505 240
ел. пошта [email address], [email address]
3. Офіс Генерального прокурора (ОГП)
4. Генеральному прокурору Венедіктовій І.В.
01011, м. Київ, вул. Різницька, 13/15, [email address]
5. Національна поліція (НП)
6. Керівнику Національної поліції
01601, вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ, [email address], [email address].
7. Акціонерне товариство «Комерційний Банк «Приватбанк» (ПБ)
8. Керівнику АТ «Комерційний Банк «Приватбанк»
01001, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 1, е-mail [email address], www.privatbank.ua ЄДРПОУ 14360570, ліцензія НБУ №22 від 05.10.2011 р.
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, МФО 305299, SWIFT PBANUA2X
Щербата Галина Сергіївна, людина з інвалідністю 1А групи, пенсійне посвідчення №156758, видане 15.05.87 Піщанським райсоцзабезом
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Повідомляю, що цей письмовий електронний лист підписаний мною простим електронним підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних в текстовій електронній формі, а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Г.С. Щербата».
За приписами закону, форма та спосіб вчинення мною мого електронного підпису під цим листом вільно обрані мною як найуживаніші в електронному документообігові України, з використанням наданих сучасними науковими досягненнями в галузі електроніки і запроваджених в реальне життя можливостей, в межах доступних технічних опцій комп’ютерної техніки.
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м.Вінниці.
Цей лист включає запити на доступ до публічної інформації.
Цей лист включає запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист включає заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист включає звернення з метою реалізації моїх прав людини в порядку закону України «Про звернення громадян».
Цей лист включає звернення в порядку квазі-судової процедури за приписами закону України «Про звернення громадян» з метою оскарження та захисту моїх порушених прав людини.
У цьому листі я об’єднала вимоги, право на які передбачене законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про звернення громадян», а саме: а) ЗАЯВИ, в порядку Закону України «Про звернення громадян» та інших релевантних законів з метою реалізації моїх прав людини; б) ЗАПИТИ в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації»; в) ЗАПИТИ в порядку Закону України «Про захист персональних даних»; г) ЗАЯВИ, в порядку Закону України «Про інформацію» в сукупності із Законом України «Про звернення громадян»; д) СКАРГИ в порядку Закону України «Про звернення громадян».
При об’єднанні кількох звернень в одному листі я керувалася приписами ст.19.1 Конституції України, яка дозволяє будь-якій людині робити все, що прямо не заборонене законом. Оскільки жодним законом України ні прямо, ні опосередковано не заборонене об’єднання в одному документі кількох таких вимог, я користуюся своїм конституційним правом, і подаю їх в одному листі.
І. Факти
1. Мені 82 роки. Я є лежачим протягом понад 20 років інвалідом 1А групи. Серед інших хвороб, хворію діабетом, мої руки трусяться так, що не можу писати листи вже багато років – можу тільки поставити підпис. Маю дуже низький зір.
2. Майже два десятиліття я є вкладником ПБ, і всі роки отримую пенсію по інвалідності через цей банк. Я подала докази інвалідності до ПБ.
3. Усі рази, коли виникала потреба обновити мою пенсійну банківську картку, до мене як до лежачого інваліда додому приходила працівниця банку – відділення через дорогу, в 3-5 хвилинах ходьби, і оформляла усі необхідні документи: копіювала паспорт, код, заповнювала анкету, яку я сама через хворобу нездатна заповнити, і яку я потім підписувала.
4. Я отримала повідомлення, що 31.08.20 спливає строк моєї пенсійної картки, і мене запрошують прийти до банку! Я 20 років не ходжу, усі документи банку подані, а вони заставляють мене ПРИЙТИ до банку! Як?!
4.1. 21.08.20 я негайно звернулась до банку на гарячу лінію і попросила прислати до мене працівника банку для оформлення нової картки. Раніше в чаті завжди висвітлювалось прізвище, ім’я та по-батькові, посада працівника, який обслуговує клієнта. На цей раз на тому боці висвітилось лише ім'я, і анонімний працівник банку Владислав категорично відмовився представитись за прізвищем. Він відмовив мені в моєму проханні прислати працівницю банку додому, і повідомив, що прийде не працівниця, а кур’єр, він принесе мені банківську картку, а я маю дати йому ксерокопії паспорту та ідентифікаційного коду. Я кілька разів пояснила, що не можу ходити вже протягом понад 20 років навіть в туалетну кімнату, відтак, не можу піди в жодну сервісну службу, де виготовляють ксерокопії. Пояснила, що вже багато років до мене додому приходить працівниця відділення банку, яке розміщене через дорогу від мого будинку, і вона власноручно фотографує мої паспорт і код, заповнює анкету, а я її потім підписую. Але це не вплинуло на аноніма – він мені відмовив. На чергове звернення назвати прізвище, оскільки він зараз вчиняє злочин, і я хочу подати заяву про злочин, він знову мені в цьому відмовив.
5. 28.08.20 до мене зателефонував якийсь чоловік, який назвався кур’єром вінницького відділення львівської фірми кур’єрської доставки Міст-Експрес на ім'я Володимир Ляховецький, і повідомив, що прийде до мене і принесе банківську карту та анкету, а я повинна буду власноручно заповнити і підписати анкету, дати йому ксерокопії паспорту та коду, і він ще має сфотографувати мене з карткою. Я пояснила, що вже багато років не можу навіть листа родичам написати, їжу з ложки виливаю – настільки руки трусяться, і завжди працівниця банку заповнювала анкету, а я ставила на ній мій підпис, і що так само можу підписати анкету і зараз. Але чоловік відмовив – каже, банк не дозволяє: заповнювати треба лише власноручно. На прохання сфотографувати ще й мої паспорт і код теж категорично відмовився – теж банк не дозволяє.
6. Той кур’єр так до мене і не прийшов, як ніхто з банку теж не прийшов. І я повністю позбавлена доступу до своєї пенсії та можливості розпоряджатися нею через банківську картку, що робила багато років. Виходить, банк користується моїми грішми, а я не можу купити ні їжі, ні ліків!
6.1. Я попросила знайомих зайти в банк і попросити прийти до мене додому та переоформити картку. Але в банку відповіли, що ніхто не прийде – коронавірус. Кажуть, хай інвалідка оформляє на когось нотаріальне доручення, і забирає картку. Тобто, нотаріус за 1,5-2 тис. грн. хай іде в коронавірус, а банкіри – нє-нє-нє. Хай краще інвалід здохне. Коли нагадують про відповідальність – просто сміються в очі: кому ви шо докажете? У нас всі менти і судді куплені.
7. На офіційному сайті ПБ не оприлюднені його офіційна електронна адреса та електронна адреса для запитів на публічну інформацію, так само, як і акти індивідуальної дії.
8. Усі ці факти свідчать про фашизацію діяльності ПБ та його посадових осіб, що проявляється в повному запереченні та попиранні прав людини.
ІІ. Аргументи
9. ПБ,
9.1. по-перше, є державною власністю;
9.2. по-друге, здійснює, від імені держави та на підставі державного дозволу (включно ліцензії) за встановленими державою правилами, державну політику в галузі банківництва шляхом легального публічного ведення суспільної діяльності із забезпечення надання населенню банківських послуг;
9.3. по-третє, фінансується – і доволі суттєво, з бюджету: МВФ надає уряду Україні прямі цільові кредити для діяльності цього банку;
9.4. по-четверте, є найбільшим, тобто, системоутворюючим банком України; навкруги нього маса скандалів та судових спорів в Україні та за кордоном, він постійно присутній на шпальтах більшості ЗМІ та інтернет-ресурсів не лише України, а й провідних країн світу; – тобто, уся діяльність ПБ є предметом суспільного інтересу.
10. Наведені анонімом Владиславом приписи права, як підстава власної анонімної службової діяльності, які, схоже, надані керівництвом банку усім працівникам, довільно вирвані з правового поля України і не є релевантними суспільному контексту моїх стосунків з ПБ в цілому та з цим та іншими працівниками ПБ зокрема.
10.1. Так, посилання на ст.32 Конституції України, відірваної від приписів ст.34 Конституції України, є не просто недоречним, а притягнутим за вуха: цей припис права не стосується суспільних відносин і регулює виключно втручання в особисте та сімейне життя, тобто, стосується відносин немайнового та майнового характеру, обставин, подій, стосунків тощо, пов’язаних з особою та членами її сім’ї. Особистим життям фізичної особи є її поведінка у сфері особистісних, сімейних, побутових, інтимних, товариських, професійних, ділових та інших стосунків поза межами суспільної діяльності, а сімейне життя – це особисті майнові та немайнові відносини між подружжям, іншими членами сім’ї. Натомість, трудові та службові стосунки завжди стосуються суспільного життя. Приписи ст.32 та ст.34 Конституції України перебувають у системному взаємозв’язку і передбачають як недопустимість порушення права людини на недоторканність особистого та сімейного життя, так і реалізацію особою права на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації, і застосовуються до стосунків, яким вони релевантні. А якщо додати приписи ще інших законів, довільно упущені ПБ, про те, наприклад, що не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним майном, у тому числі про прізвища, імена, по батькові фізичних осіб, які отримали ці кошти або майно, і що не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень – то картинка міняється на протилежну. Мухи треба відділяти від котлет, а суспільне – від приватного.
10.2. Це означає, що анонім Владислав зокрема і ПБ в цілому системно та систематично проводять неконституційну антинародну анонімну службову діяльність, тобто, діють нелегально. Такі дії є протиправними, і складають окреме суттєве порушення приписів права, яке тягне скасування (анулювання тощо) ліцензії на банківську діяльність.
11. Відповідно до приписів права прав людини, Конституції та законів України, кожен зобов'язаний вжити заходів розумного пристосування до людини з інвалідністю з метою компенсувати її нездатності та забезпечити їй такий самий обсяг прав, який би отримала звичайна людина в тих самих обставинах.
11.1. ПБ повністю проігнорував такий свій обов’язок.
12. Так, ПБ протиправно завимагав від мене, лежачого протягом 20 років інваліда, прийти до банку, чим дискримінував мене за ознакою інвалідності. В такий спосіб посадовці ПБ обмежили мої права за ознаками інвалідності, і вчинили це організованою групою осіб. Цей факт вже сам по собі складає кримінальний злочин, передбачений ст.161.3 КК України, і карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років.
12.1. ПБ завимагав від мене подання ксерокопій паспорту та коду, хоча я об’єктивно фізично не можу їх виготовити, а кожний працівник банку забезпечений необхідною оргтехнікою, оплаченою коштами вкладників, для виготовлення потрібних копій. Це є другим епізодом дискримінаційного злочину.
12.2. ПБ завимагав від мене власноручного заповнення бланку анкети-договору, про що мене повідомив не банк, а кур’єр, хоча за станом здоров’я мені це не під силу вже багато років. Банк не має права заставляти мене власноручно заповнювати анкету-договір, оскільки проект договору може створюватись кожною з його сторін, включно і банком. Це є третім епізодом дискримінаційного злочину.
12.3. Крім того, ПБ відмовив мені в оформленні нової картки як складової договору банківського обслуговування за місцем мого як інваліда проживання, що є четвертим епізодом дискримінаційного злочину. Ці дії є також ще й іншим кримінальним злочином, передбаченим ст.127.2 ККУ – катуванням, умисним заподіянням сильного фізичного болю та фізичного і морального страждання у формі мучення голодом та відсутністю лікування шляхом відмови в видачі банківської картки та в фізичному фінансовому доступі до їжі, ліків, одягу та житла з метою дискримінації мене за ознакою інвалідності, вчиненим за попередньою змовою групою осіб, що карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.
12.4. Відмовляючи в оформленні та видачі мені банківської картки, а також протиправно передавши власні ліцензовані повноваження стороннім особам, посадові особи ПБ вчинили та продовжують вчиняти зловживання посадовими обов'язками в своїх власних інтересах та інтересах ПБ з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних та юридичної осіб, що вже потягло майнову шкоду для мене в сумі понад 5 800 грн., тобто, тяжкі наслідки. Ці дії є кримінальним злочином, передбаченим ст.364.2 ККУ, і караються позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
12.5. Таким чином, ПБ через своїх посадових та службових осіб скоїв щонайменше 3 кримінальних злочини проти мене, що є суттєвим порушенням ліцензійних умов, і тягне скасування (анулювання тощо) ліцензії на банківську діяльність.
13. ПБ протиправно доручив укладення банківського договору зі мною небанківській установі – фірмі кур’єрської доставки Міст-Експрес. Такі дії є протиправними, і складають окреме суттєве порушення приписів права, яке тягне скасування (анулювання тощо) ліцензії на банківську діяльність.
ІІІ. Оскаржувані порушення – 17 порушень
14. Оскаржувані особи:
14.1. ПБ як юридична особа.
14.2. Керівник ПБ.
14.3. Посадова особа ПБ анонім Владислав.
14.4. Інші невідомі мені посадові особи ПБ.
15. Порушення ЄКПЛ – 14 порушень за 5ма статтями:
15.1. 1 факт порушення невідомими працівниками ПБ мого права не бути підданою катуванню, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.3 в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, – в частині відмови в фізичному фінансовому доступі до їжі, ліків, одягу та житла, шляхом отримання моєї пенсії на мій пенсійний рахунок, як єдиного джерела мого існування, але позбавлення мене фізичного доступу до неї шляхом неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки. Ці порушення складають також кримінальний злочин катування, передбачений ст.127.2 ККУ.
15.2. 3 факти порушень мого права не бути підданою нелюдському поводженню, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.3 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
15.2.1. вимагання від мене як лежачого 20 років інваліда особисто прийти до банку, хоча про мій стан здоров'я ПБ знав протягом понад 10 років. Таке поводження зі мною як з лежачим інвалідом є жорстоким і нелюдським.
15.2.2. вимагання від мене як лежачого інваліда виготовити та подати ПБ ксерокопії моїх паспорту та коду, знаючи, що я за станом здоров’я фізично нездатна зробити це, при тому, що кожен працівник ПБ за кошти вкладників оснащений персональним комп'ютерним планшетом, яким раніше неодноразово фотографували ці мої документи. Таке поводження зі мною як з лежачим інвалідом є жорстоким і нелюдським.
15.2.3. вимагання від мене як лежачого інваліда, через третю особу, власноручно заповнити анкету-договір з банком, знаючи, що я за станом здоров’я фізично нездатна зробити це, при тому, що раніше працівники банку неодноразово особисто впевнювались в цьому, і особисто заповнювали анкету-договір. Крім того, за приписами права, договір, включно банківського обслуговування, включно і анкета-договір ПБ, може складатися кожною його стороною – як банком, так і вкладником. Таке поводження зі мною як з лежачим інвалідом є жорстоким і нелюдським.
15.3. 2 факти порушень мого права не бути підданою зневажливому принизливому поводженню, гарантованого ст.3 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
15.3.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що є зневагою кожного клієнта, включно мене як інваліда;
15.3.2. відмови ідентифікувати себе за прізвищем, на мою вимогу, працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що є зневагою мене як інваліда;
15.4. 2 факти порушень мого права на доступ до суду для захисту моїх цивільних прав, гарантованого ст.6.1 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
15.4.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, в оскарженні до суду, при потребі, посадових рішень, дій та/чи бездіяльності працівників ПБ;
15.4.2. відмови в інформаційному доступі до права шляхом відмови ідентифікувати себе за прізвищем працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємної діяльності, що перешкоджає мені як інваліду в оскарженні до суду, при потребі, посадових рішень, дій та/чи бездіяльності їх як працівників ПБ.
15.5. 1 факт порушення права на приватне життя, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.8 в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ в частині відмови невідомими працівниками ПБ мені в фізичному фінансовому доступі до інших звичайних необхідних витрат на життя шляхом отримання моєї пенсії по інвалідності, як єдиного джерела мого прожиття, на мій пенсійний рахунок та позбавлення мене фізичного доступу до неї шляхом неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки.
15.6. 4 факти порушень мого права на свободу вираження поглядів, гарантованого ст.10 ЄКПЛ, в частині:
15.6.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, вільно збирати публічну інформацію, яка ідентифікує працівників державного банку (їх прізвища), клієнтом якого я є, під час виконання ними службових (посадових) обов’язків;
15.6.2. відмови ідентифікувати себе за прізвищем працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємної діяльності, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, вільно збирати публічну інформацію, яка ідентифікує працівників державного банку (їх прізвища), клієнтом якого я є, під час виконання ними службових (посадових) обов’язків;
15.6.3. неоприлюднення на офіційному сайті ПБ його офіційної електронної адреси;
15.6.4. неоприлюднення на офіційному сайті ПБ його електронної адреси для запитів на доступ до публічної інформації;
15.7. 1 порушення невідомими працівниками ПБ мого права мирно володіти своїм майном, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.1 Протоколу 1, в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині позбавлення мене права володіти та розпоряджатися моєю пенсією по інвалідності як моєю власністю шляхом позбавлення мене фізичного доступу до неї у формі неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки.
16. Кримінальні порушення – 3 злочини:
16.1. ст.161.3 КК України - пряме чи непряме обмеження прав за ознаками інвалідності, вчинені організованою групою осіб, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років:
16.1.1. ПБ протиправно завимагав від мене, лежачого протягом 20 років інваліда, прийти до банку, чим дискримінував мене за ознакою інвалідності. В такий спосіб посадовці ПБ обмежили мої права за ознаками інвалідності, і вчинили це організованою групою осіб. Цей факт вже сам по собі складає кримінальний дискримінаційний злочин.
16.1.2. ПБ завимагав від мене подання ксерокопій паспорту та коду, хоча я об’єктивно фізично не можу їх виготовити, а кожний працівник банку забезпечений необхідною оргтехнікою, оплаченою коштами вкладників, для виготовлення потрібних копій. Це є другим епізодом дискримінаційного злочину.
16.1.3. ПБ завимагав від мене власноручного заповнення бланку анкети-договору, про що мене повідомив не банк, а кур’єр, хоча за станом здоров’я мені це не під силу вже багато років. Банк не має права заставляти мене власноручно заповнювати анкету-договір, оскільки проект договору може створюватись кожною з його сторін, включно і банком. Це є третім епізодом дискримінаційного злочину.
16.1.4. ПБ відмовив мені в оформленні нової картки як складової договору банківського обслуговування за місцем мого як інваліда проживання, що є четвертим епізодом дискримінаційного злочину.
Цей злочин є триваючим, триває вже 1,5 місяці і продовжує тривати в даний час.
16.2. ст.127.2 КК України – катування, умисне заподіяння сильного фізичного болю та фізичного та морального страждання шляхом мучення, інших насильницьких дій з метою дискримінації за ознакою інвалідності, вчинені за попередньою змовою групою осіб, - караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років. ПБ відмовив мені в оформленні нової картки як складової договору банківського обслуговування за місцем мого як інваліда проживання. Ці дії є катуванням, умисним заподіянням сильного фізичного болю та фізичного і морального страждання у формі мучення голодом та відсутністю лікування шляхом відмови в видачі банківської картки та в фізичному фінансовому доступі до їжі, ліків, одягу та житла з метою дискримінації мене за ознакою інвалідності, вчиненим за попередньою змовою групою осіб. Цей злочин є триваючим, триває вже 1,5 місяці і продовжує тривати в даний час.
16.3. ст.364.2 КК України – зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, - карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян:
16.3.1. Посадові особи ПБ відмовили мені як лежачому інваліду в оформленні та видачі банківської картки. В такий спосіб вони зловжили та продовжують зловживати посадовими обов'язками в своїх власних інтересах та інтересах ПБ з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних та юридичної осіб, що потягло майнову шкоду для мене в сумі понад 5 800 грн., тобто, тяжкі наслідки.
16.3.2. Посадові особи ПБ протиправно передали власні ліцензовані повноваження на здійснення банківської діяльності стороннім особам – вінницькому відділенню львівської фірми кур’єрської доставки Міст-Експрес, яке не має ліцензії на здійснення банківської діяльності.
Цей злочин є триваючим, триває вже 1,5 місяці і продовжує тривати в даний час.
16.4. Таким чином, ПБ через своїх посадових та службових осіб скоїв щонайменше 3 кримінальних злочини проти мене, що є суттєвим порушенням ліцензійних умов, і тягне скасування (анулювання тощо) ліцензії на банківську діяльність.
ІV. Вимоги
А. ВИМОГИ СКАРГИ
17. Прошу НБУ та його керівника:
17.1. Провести за моєї участі перевірку цієї скарги та службове розслідування усіх наведених фактів порушень прав людини та приписів права, що регулюють банківську діяльність.
17.2. Надати мені усі документи проведених перевірки та службового розслідування.
17.3. Направити матеріали проведених перевірки та службового розслідування до правоохоронних органів для перевірки наявності в діях посадових осіб ПБ кримінальних злочинів.
17.4. Постановити, що мали місце 14 фактів порушення ПБ та його посадовими особами моїх прав людини, а саме:
17.4.1. 1 факт порушення невідомими працівниками ПБ мого права не бути підданою катуванню, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.3 в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, – в частині відмови в фізичному фінансовому доступі до їжі, ліків, одягу та житла, шляхом отримання моєї пенсії на мій пенсійний рахунок, як єдиного джерела мого існування, але позбавлення мене фізичного доступу до неї ляхом неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки.
17.4.2. 3 факти порушень мого права не бути підданою жорстокому нелюдському поводженню, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.3 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
17.4.2.1. вимагання від мене як лежачого 20 років інваліда особисто прийти до банку, хоча про мій стан здоров'я ПБ знав протягом понад 10 років.
17.4.2.2. вимагання від мене як лежачого інваліда виготовити та подати ПБ ксерокопії моїх паспорту та коду, знаючи, що я за станом здоров’я фізично нездатна зробити це, при тому, що кожен працівник ПБ за кошти вкладників оснащений персональним комп'ютерним планшетом, яким раніше неодноразово фотографували ці мої документи.
17.4.2.3. вимагання від мене як лежачого інваліда, через третю особу, власноручно заповнити анкету-договір з банком, знаючи, що я за станом здоров’я фізично нездатна зробити це, при тому, що раніше працівники банку неодноразово особисто впевнювались в цьому, і особисто заповнювали анкету-договір.
17.4.3. 2 факти порушень мого права не бути підданою зневажливому принизливому поводженню, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.3 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
17.4.3.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що є зневагою кожного клієнта, включно мене як інваліда;
17.4.3.2. відмови ідентифікувати себе за прізвищем, на мою вимогу, працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що є зневагою мене як інваліда;
17.4.4. 2 факти порушень мого права на доступ до суду для захисту моїх цивільних прав, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.6.1 ЄКПЛ в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині:
17.4.4.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, в оскарженні до суду, при потребі, посадових рішень, дій та/чи бездіяльності працівників ПБ;
17.4.4.2. відмови в інформаційному доступі до права шляхом відмови ідентифікувати себе за прізвищем працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємної діяльності, що перешкоджає мені як інваліду в оскарженні до суду, при потребі, посадових рішень, дій та/чи бездіяльності їх як працівників ПБ.
17.4.5. 1 факт порушення права на приватне життя, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.8 в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ в частині відмови невідомими працівниками ПБ мені в фізичному фінансовому доступі до інших звичайних необхідних витрат на життя шляхом отримання моєї пенсії по інвалідності, як єдиного джерела мого прожиття, на мій пенсійний рахунок та позбавлення мене фізичного доступу до неї шляхом неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки.
17.4.6. 4 факти порушень мого права на свободу вираження поглядів, гарантованого ст.10 ЄКПЛ, в частині:
17.4.6.1. переналаштування невідомими працівниками ПБ системи Приват24 та анонімне обслуговування клієнтів – без вказання прізвищ працівників, тобто, таємну нелегальну службову діяльність, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, вільно збирати публічну інформацію, яка ідентифікує працівників державного банку (їх прізвища), клієнтом якого я є, під час виконання ними службових (посадових) обов’язків;
17.4.6.2. відмови ідентифікувати себе за прізвищем працівником ПБ анонімом Владиславом під час ділових (службових) стосунків зі мною, тобто, таємної діяльності, що перешкоджає кожному, включно мені як інваліду, вільно збирати публічну інформацію, яка ідентифікує працівників державного банку (їх прізвища), клієнтом якого я є, під час виконання ними службових (посадових) обов’язків;
17.4.6.3. неоприлюднення на офіційному сайті ПБ його офіційної електронної адреси;
17.4.6.4. неоприлюднення на офіційному сайті ПБ його електронної адреси для запитів на доступ до публічної інформації.
17.4.7. 1 факт порушення невідомими працівниками ПБ мого права мирно володіти своїм майном, з дискримінацією за ознакою інвалідності, гарантованого ст.1 Протоколу 1, в сукупності зі ст.14 ЄКПЛ, в частині позбавлення мене права володіти та розпоряджатися моєю пенсією по інвалідності як моєю власністю шляхом позбавлення мене фізичного доступу до неї у формі неоформлення та невидачі мені як лежачому інваліду банківської картки.
17.5. Забезпечити негайне поновлення моїх порушених прав, видачу мені ПБ банківської картки взамін простроченої та відкрити доступ до моїх пенсійних коштів як єдиного джерела існування.
17.6. Забезпечити негайне поновлення публічності роботи ПБ та його посадових осіб та заборонити ПБ працювати анонімно.
17.7. Забезпечити негайне оприлюднення на офіційному сайті ПБ його офіційної електронної адреси та електронної адреси для запитів на доступ до публічної інформації.
17.8. Встановити та повідомити мені усіх посадових осіб ПБ, відповідальних за наведені тут порушення, включно аноніма Владислава, та повідомити мені їх прізвища, імена та по-батькові, назви посад та структурних підрозділів, в який вони працюють, надати їх службові фото (з відображенням обличчя), місця проживання та домашні адреси.
17.9. Притягти до встановленої законом усіх видів відповідальності – фінансової, дисциплінарної та матеріальної тощо ПБ та усіх винних відповідальних осіб.
17.10. Анулювати (позбавити, відібрати тощо) ліцензію НБУ, видану ПБ на право ведення банківської діяльності.
17.11. Стягнути з ПБ на мою користь немайнову (моральну) шкоду в розмірах, встановлених ЄСПЛ в судових рішеннях в подібних справах, в гривні за курсом НБУ на день фактичної сплати, а також будь-які податки та додаткові витрати, що можуть бути стягнуті з цих сум, а саме:
17.11.1. по 20 євро за кожен день невидачі мені банківської картки, починаючи з 31.08.20 по день фактичної видачі картки;
17.11.2. 100 євро за анонімне обслуговування мене ПБ;
17.11.3. по 10 євро за кожен день неоприлюднення на сайті ПБ його офіційної електронної адреси та окремо електронної адреси для запитів на доступ до публічної інформації, починаючи з дати надсилання цього листа до дня фактичного оприлюднення.
17.12. Надати мені письмове рішення та письмову відповідь за наслідками розгляду цього листа.
17.13. Оприлюднити на сайті НБУ письмове рішення та письмову відповідь за наслідками розгляду цього листа як акти індивідуальної дії щодо мене та повідомити мені прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
18. Прошу ПБ та його керівника:
18.1. Провести за моєї участі перевірку цієї скарги та службове розслідування усіх наведених фактів порушень прав людини та приписів права, що регулюють банківську діяльність.
18.2. Надати мені усі документи проведених перевірки та службового розслідування.
18.3. Направити матеріали проведених перевірки та службового розслідування до правоохоронних органів для перевірки наявності в діях посадових осіб ПБ кримінальних злочинів.
18.4. Негайно поновити мої порушені ПБ права, оформити та видати мені банківську картку взамін простроченої та відкрити доступ до моїх пенсійних коштів як єдиного джерела існування.
18.5. Негайно поновити публічність роботи ПБ та усіх його посадових осіб та заборонити їм працювати анонімно.
18.6. Негайно оприлюднити на офіційному сайті ПБ його офіційну електронну адресу та електронну адресу для запитів на доступ до публічної інформації.
18.7. Встановити та повідомити мені усіх посадових осіб ПБ, відповідальних за наведені тут порушення, включно аноніма Владислава, та повідомити мені їх прізвища, імена та по-батькові, назви посад та структурних підрозділів, в який вони працюють, надати їх службові фото (з відображенням обличчя), місця проживання та домашні адреси.
18.8. Притягти до встановленої законом усіх видів відповідальності – дисциплінарної та матеріальної тощо усіх винних в порушенні моїх прав відповідальних посадових осіб ПБ.
18.9. Стягнути з винних в порушенні моїх прав посадових осіб ПБ на мою користь немайнову (моральну) шкоду в розмірах, встановлених ЄСПЛ в судових рішеннях в подібних справах, в гривні за курсом НБУ на день фактичної сплати, а також будь-які податки та додаткові витрати, що можуть бути стягнуті з цих сум, а саме:
18.9.1. по 20 євро за кожен день невидачі мені банківської картки, починаючи з 31.08.20 по день фактичної видачі картки;
18.9.2. 100 євро за анонімне обслуговування мене ПБ;
18.9.3. по 10 євро за кожен день неоприлюднення на сайті ПБ його офіційної електронної адреси та окремо електронної адреси для запитів на доступ до публічної інформації, починаючи з дати надсилання цього листа до дня фактичного оприлюднення.
18.10. Надати мені письмове рішення та письмову відповідь за наслідками розгляду цього листа.
18.11. Оприлюднити на сайті ПБ письмове рішення та письмову відповідь за наслідками розгляду цього листа як акти індивідуальної дії щодо мене та повідомити мені прямі інтернет-лінки на їх оприлюднення.
Б. ВИМОГИ СКАРГИ та ЗАЯВИ про ЗЛОЧИНИ
19. Прошу Генерального прокурора та Офіс Генерального прокурора:
19.1. Негайно внести до ЄРДР відомості про вчинені та вчинювані щодо мене посадовцями ПБ злочини, повідомлені мною в цій скарзі та заяві про злочини.
19.2. Протягом 24 годин надати мені витяг з ЄРДР про внесення відомостей про вказані тут злочини до ЄРДР та пам'ятку про права потерпілого.
19.3. Забезпечити своєчасне та повне, за моєї участі, розслідування вказаних тут злочинів та передачу справи до суду.
20. Прошу Національну поліцію та її керівника:
20.1. Негайно внести до ЄРДР відомості про вчинені та вчинювані щодо мене посадовцями ПБ злочини, повідомлені мною в цій скарзі та заяві про злочини.
20.2. Протягом 24 годин надати мені витяг з ЄРДР про внесення відомостей про вказані тут злочини до ЄРДР та пам'ятку про права потерпілого.
20.3. Негайно припинити, наявними повноваженнями, триваючі в даний час повідомлені тут злочини, та забезпечити мій доступ до моїх пенсійних коштів в ПБ.
20.4. Забезпечити своєчасне та повне, за моєї участі, розслідування вказаних тут злочинів та передачу справи до суду.
21. Роз’яснюю усім адресатам, що у випадку колізії приписів національного права та ЄКПЛ та практики ЄСПЛ, під час розгляду та вирішення скарг усі зобов’язані застосовувати, в колізуючій частині, не національне право, а приписи ЄКПЛ та практики ЄСПЛ, тобто, не лише, зокрема, карати винних в порушеннях, що є обов’язковим за приписами права, а й стягувати з порушника на користь жертви порушення моральну (немайнову) шкоду в розмірах, не менших, ніж стягує ЄСПЛ в подібних випадках.
В. ВИМОГИ ЗАПИТІВ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ, ОБ’ЄДНАНІ ІЗ ЗАПИТАМИ НА ДОСТУП ДО МОЇХ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА ЇХ ЗАХИСТ, ТА ІЗ ЗАЯВАМИ ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян» прошу надати мені інформацію, необхідну мені для реалізації моїх прав людини, заявлення в інтересах прав людини правових вимог в порядку, визначеному законом; мої персональні дані; публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
22. Усіх адресатів:
22.1. Вхідні реєстраційні номери та дати вхідної реєстрації цього листа.
22.2. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
23. НБУ:
23.1. Усі видані ПБ ліцензії та інші державні дозволи.
23.2. Офіційну електронну адресу ПБ та електронну адресу ПБ для запитів на публічну інформацію, які не оприлюднені на офіційному сайті ПБ та приховуються від українського народу.
23.3. Який існує нормативний порядок обслуговування банком свого клієнта – лежачого інваліда вдома? Якими приписами права він передбачений?
23.4. Які антидискримінаційні заходи розумного пристосування повинен застосувати щодо мене банк для усунення нерівності мене з іншими клієнтами?
24. Генерального прокурора та Офіс Генерального прокурора:
24.1. Витяг з ЄРДР про внесення до нього відомостей про вчинення щодо мене посадовими особами злочинів, повідомлених цією скаргою та заявою про злочини.
24.2. Пам'ятку про права потерпілої.
25. Національну поліцію та її керівника:
25.1. Витяг з ЄРДР про внесення до нього відомостей про вчинення щодо мене посадовими особами злочинів, повідомлених цією скаргою та заявою про злочини.
25.2. Пам'ятку про права потерпілої.
25.3. Перелік заходів, вжитих силами НП для припинення триваючих в даний час повідомлених тут злочинів, та забезпечення мого доступу до пенсійних коштів в ПБ.
26. ПБ та його керівника:
26.1. Усі видані ПБ ліцензії та інші державні дозволи.
26.2. Офіційну електронну адресу ПБ та електронну адресу ПБ для запитів на публічну інформацію, а також джерело офіційного їх оприлюднення (прямі лінки) на офіційному сайті ПБ.
26.3. Повідомити мені усіх посадових осіб ПБ, відповідальних за наведені тут порушення, включно аноніма Владислава, та повідомити мені їх прізвища, імена та по-батькові, назви посад та структурних підрозділів, в який вони працюють, надати їх службові фото (з відображенням обличчя), місця проживання та домашні адреси.
26.4. Джерело офіційного оприлюднення (прямий лінк) на офіційному сайті ПБ актів індивідуальної дії.
26.5. Управлінське рішення ПБ, яке дозволяє працівникам ПБ працювати анонімно.
26.6. Який існує нормативний порядок обслуговування банком свого клієнта – лежачого інваліда вдома? Якими приписами права він передбачений?
26.7. Які антидискримінаційні заходи розумного пристосування повинен застосувати щодо мене банк для усунення нерівності мене з іншими клієнтами?
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492 ) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v977...), який до сьогодні діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України,
«Президія Верховної Ради СРСР п о с т а н о в л я є: 1. Встановити, що державні і громадські підприємства, установи й організації видають за заявами громадян копії документів, які виходять від цих підприємств, установ і організацій, якщо такі копії необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них. Копії документів видаються на бланках підприємств, установ і організацій.
У такому ж порядку підприємства, установи й організації можуть видавати копії наявних у них документів, що виходять від інших підприємств, установ і організацій, від яких одержати безпосередньо копії цих документів важко або неможливо. У випадках, коли документи були виконані на бланках, при виготовленні копій відтворюються реквізити бланків.
Підприємства, установи й організації висилають також копії наявних у них документів на запити інших підприємств, установ і організацій, якщо копії таких документів необхідні для вирішення питань, що стосуються прав і законних інтересів громадян, які звернулися до них.
Вірність копії документа засвідчується підписом керівника або уповноваженої на те службової особи і печаткою. На копії зазначається дата її видачі і робиться відмітка про те, що оригінал документа знаходиться в даному підприємстві, установі, організації».
Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55, http://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0055...).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Приклад:
Згідно з оригіналом
Юрисконсульт Підпис Ініціали, прізвище
20.03.2014
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Я не даю згоди на використання будь-якої інформації стосовно мене та моїх персональних даних, включно будь-яких контактних даних, для будь-якої мети і в будь-який спосіб, включаючи і для комунікації зі мною, за виключенням мети, вказаної в цьому зверненні.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55), прошу надати мені в установлений законом строк на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети переписки за цим листом.
Усі документи, необхідні для розгляду та вирішення цього звернення, наявні в ПБ. При потребі в додаткових наявних документів я надам їх на першу ж вимогу.
10.10.20
З повагою,
Підпис: Г.С. Щербата
З повагою,
Галина Сергіївна Щербата
-- відповідь пишіть над цим рядком --
Доброго дня, Галина Щербата!
Створен запит #652209 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .
Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .
--------------------------------------------------------------------------
Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.
References
Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...
-- відповідь пишіть над цим рядком --
Доброго дня, Галина Щербата
На ваше звернення #652209 надана відповідь:
Інформуємо, що Ваше звернення оформлене без дотримання вимог
статті 5 Закону України Про звернення громадян» (далі – Закон), у зв’язку
з чим пропонуємо Вам оформити звернення відповідно до вимог вказаної
статті Закону, та надіслати його до Національної поліції України на
електронну поштову адресу: [email address] або поштову адресу: вул.
Богомольця, 10, м. Київ, 01601, чи викласти його за допомогою засобів
телефонного зв’язку через телефонну гарячу лінію» Національної поліції
України (0-800-50-0202).
Відповідно до статті 5 Закону звернення може бути усним чи письмовим. Усне
звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою
засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні
гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове
звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Відповідно, електронне звернення є різновидом письмового.
Згідно з указаним положенням Закону, у зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь,
або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Як вбачається з вимог статті 5 Закону, електронне звернення має
відповідати всім вимогам письмового звернення.
Таким чином, електронне звернення має містити підпис заявника у будь-якій
формі (у вигляді фотокопії, сканованої копії), крім електронного цифрового
підпису.
При цьому статтею 8 Закону передбачено, що письмове звернення без
зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке
з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не
підлягає.
Відповідно до статті 16 Закону скарга на дії чи рішення органу державної
влади, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або
посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду
відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу
або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до
суду.
Водночас зазначаємо, що статтею 12 Закону передбачено, що дія цього Закону
не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений
кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим
законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції,
законами України Про судоустрій і статус суддів» та Про доступ до судових
рішень», Кодексом адміністративного судочинства України, законами України
Про засади запобігання і протидії корупції», Про виконавче провадження».
У разі наявної інформації про вчинення кримінального чи адміністративного
правопорушення чи настання іншої події, яка потребує негайного реагування
поліції Ви можете також звернутися на телефонну спецлінію поліції 102»,
функціонування якої забезпечено цілодобово або безпосередньо звернутися до
найближчого територіального органу поліції (у тому числі його структурних
(відокремлених) підрозділів).
Згідно із статтею 306 Кримінального процесуального кодексу України скарги
на рішення, дії чи бездіяльність слідчого чи прокурора, у тому числі, які
полягають у невнесенні відомостей про кримінальні правопорушення до
Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи
повідомлення про кримінальні правопорушення, розглядаються слідчим суддею
місцевого суду згідно з правилами судового розгляду, передбаченими
статтями 318-380 цього Кодексу, з урахуванням положень його глави 26.
[1]Перейти для ознайомлення з відповіддю.
--------------------------------------------------------------------------
Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.
References
Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...