643-1КоронавірусНавчанняПОВТОРНО

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Щербата Наталя Михайлівна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Щербата Наталя Михайлівна

Доброго дня!
1. Національний університет "Львівська політехніка" (НУЛП)
2. Ректору НУЛП п. Бобало Юрію Ярославовичу (особисто)
вул. С. Бандери 12, м. Львів, 79013, [email address], [email address], [email address]

3. Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ)
4. Міністру охорони здоров’я України п. Степанову Максиму Володимировичу (особисто)
01601, м. Київ, вул. Грушевського 7, Тел.+38 044 253 61 94, E-mail: [email address], [email address]

5. Міністерство освіти і науки України (МОН)
6. Т.в.о. міністра освіти і науки України п. Шкарлету Сергію Миколайовичу (особисто)
01135, м. Київ, пр. Перемоги, 10 ел.пошта: [email address], [email address]

7. Кабінет Міністрів України (КМУ)
8. Прем’єр-Міністру України п. Шмигалю Денису Анатолійовичу (особисто)
вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, [email address] (офіційна електронна адреса та електронна адреса для звернень приховуються КМУ від українського народу)
9. Верховна Рада України
10. Голові Верховної Ради України п. Разумкову Дмитру Олександровичу (особисто)
01008, м.Київ-8, вул. М. Грушевського, 5, Ел. пошта: [email address], [email address] (офіційна електронна адреса та електронна адреса для звернень приховуються ВРУ від народу України)
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ААЩ №000548, видане 27.04.1978р. ДАІ МВС – УВС Вінницької області
21037, м. Вінниця, житло (квартира)

Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) як самостійного ефективного національного засобу юридичного захисту з 03.08.1997 року, та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) – як національного закону та джерел національного права відповідно.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною електронним (цифровим) підписом відповідно до приписів закону шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата». Власне підпису передує підказка у вигляді слова «Підпис» з наступною двокрапкою.
Цей лист включає запити на доступ до публічної інформації.
Цей лист включає запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист включає заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист включає звернення з метою реалізації моїх прав людини в порядку закону України «Про звернення громадян» та інших законів України.
Цей лист включає звернення в порядку квазі-судової процедури з метою оскарження та захисту моїх порушених прав людини за приписами закону України «Про звернення громадян».
Цей лист є зверненням стосовно суспільного інтересу – інтересу усього українського народу як усередненого («репрезентативного») представника цієї спільноти, пов'язаного із забезпеченням його благополуччя, стабільності, безпеки та сталого розвитку.
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м.Вінниці.
07.09.20 я подала електронного листа 643КоронавірусНавчання, який вручений поштовим роботом усім адресатам 07.09.20 о 20-28.
З моменту подання листа минуло вже 10 днів, однак, належного приписам права підтвердження отримання листа, жодної відповіді по суті питань та запитаної інформації я не отримала.
Роз’яснюю, що вказані порушення тягнуть корпоративну та персональну цивільно-правову відповідальність винних, включно у вигляді відшкодування майнової та немайнової шкоди на рівні сум, стягуваних Європейським Судом з прав людини.
Роз’яснюю, що вказані порушення складають низку адміністративних правопорушень, що тягнуть персональну відповідальність відповідальних посадових осіб у вигляді штрафів з особистих коштів порушників.
Роз’яснюю, що вказані порушення є також порушеннями, пов’язаними з корупцією.
Цим листом ПОВТОРНО подаються ті ж вимоги.
Оскільки лист в частині запитів на публічну інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя десятків і сотень тисяч та мільйонів українських студентів від пандемії, стану довкілля, коронавірусу як небезпечного природного явища, що сталося і загрожує безпеці українських громадян, масового геноциду та винищення українців, вимагаю від усіх адресатів відповідь та запитану інформацію надати, за приписами права, не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Оскільки лист в частині звернень стосується захисту життя десятків і сотень тисяч та мільйонів українських студентів від пандемії, стану довкілля, коронавірусу як небезпечного природного явища, що сталося і загрожує безпеці українських громадян, масового геноциду та винищення українців, а також сплив 10 днів з моменту подачі первинного листа, прошу усіх адресатів розглянути та вирішити усі звернення та надати мені відповіді та ухвалені рішення не пізніше 48 годин з дня отримання листа.
Прошу усіх адресатів негайно оприлюднити усі ухвалені за обома моїми листами рішення, як акти індивідуальної дії, на офіційних сайтах та надати мені інтернет-адреси (прямі лінки) їх оприлюднення.
Шановні панове!
Новий навчальний рік розпочався. Коронавірус вніс корективи в життя українців, і ці корективи суттєво змінили і навчальний розклад.
Так, НУЛП, як і багато інших вишів, відмовився від дистанційного навчання і розпочинає навчальний рік резидентно з 01.10.20. При цьому лекційні заняття проводитимуться дистанційно.
Разом з тим, пандемія коронавірусу набирає нових шалених обертів: щодня в світі захворіває мало не 300 000 людей. Україна щодня ставить нові антирекорди вже не лише захворюваності, а й смертності. З липня кількість госпіталізованих із COVID-19 зросла більш ніж удвічі. За прогнозами МОЗ, восени очікується нова хвиля пандемії з 3 000 і більше захворілих українців щодня.
Очевидно, що збирати студентів до українських вишів в такий час є досить ризиковим рішенням. Адже якщо школярі йдуть до класу переважно з одного мікрорайону, то студенти з’їжджаються звідусіль, з усієї країни. І скільки червоних зон їм доведеться перетнути по дорозі до навчання? І скільки в цій дорозі вони контактуватимуть з людьми з тих самих червоних зон, що, можливо, давно інфіковані, але самі навіть не підозрюють про це? І скільки помруть після таких подорожей? Хтось про це подумав?
Крім того, резидентне навчання в вишах в умовах пандемії потребує ще й значних додаткових бюджетних витрат. Адже відповідно до закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», фінансування санітарних і протиепідемічних заходів, а також програм забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, інших програм, спрямованих на профілактику захворювань населення, здійснюється за рахунок державного і місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій. Це означає, що на кожний бюджетний виш лягає значне додаткове фінансове навантаження у вигляді обов’язкових додаткових витрат на забезпечення кожного студента і викладача індивідуальними масками, рукавичками, дезинфікторами та іншими засобами захисту здоров’я в достатній кількості. Чи мають виші таке додаткове фінансування? Чи профінансувала центральна та місцева влада безпеку резидентного навчання українських студентів? Наскільки мені відомо, МОН отримало 0 грн. на боротьбу з коронавірусом, а цільові кошти пішли на будівництво доріг, по яких їздять чиновники, і фінансування яких найлегше пиляти. Що, знову злочинно покладуть цей тягар на плечі студентів та їх батьків?
По-третє, в НУЛП (як, мабуть, і в усіх вишах) навчальний розклад передбачає, що, наприклад, одна з пар є лекційною, і проводиться дистанційно, а наступна – практична, яка вже проходить в аудиторії. Перерва між парами – 10 хвилин. От скажіть, як студенту після закінчення лекції встигнути вийти з інтернет-системи вишу, вимкнути комп’ютер, зібратися, вийти з помешкання і доїхати до аудиторії, можливо, на інший кінець міста, щоб попасти на наступну пару? За 10 хвилин? Хто про це думав? Чи це придумали такий новий спосіб знущання над нашими дітьми? І морального, і фізичного?
По-четверте, більшість студентів під час навчання мешкають в студентських гуртожитках. Велика вдячність усім вишам, які забезпечують їм таку можливість. Однак, за наявними стандартами, проживання в гуртожитку надається з розрахунку 6 м2 на особу в кімнаті спільного проживання. Це могло бути прийнятним до пандемії, але зараз в який спосіб виш може забезпечити визначену МОЗ безпечну дистанцію в кімнаті гуртожитку між людьми, що з’їхались з усієї України, в умовах коронавірусу? І якщо багато гуртожитків (якщо не усі) ніколи не могли забезпечити отой мінімальний норматив – 6 м2 на особу – добре, якщо хоч половина метражу є? І якщо ліжка щільно присунуті одне до іншого? Та ще й в два поверхи? І одна кухня на цілий поверх – до 60-100 людей? І один туалет? І один душ? Скільки майбутніх смертей за цими цифрами? Хто про це подумав? Адже жоден виш фізично не в змозі розселити студентів за протиепідемічними нормативами – немає у нього стільки приміщень, це факт. А таке скупчення людей – смертельно небезпечне, складає реальну загрозу для життя тисяч студентів.
Можливо, окремі студенти можуть винайняти собі безпечне приватне житло – але лише одиниці. За конституційними стандартами, держава забезпечує кожного студента стипендією, яка забезпечила б рівень життя, не нижчий конституційного прожиткового мінімуму (за офіційними даними МСП – 4068,08 чи 4434,81 грн. на особу в липні 2020 року, хоча оренда житла сюди чомусь не включена).
(Слід зауважити, що до сьогодні МСП обраховує прожитковий мінімум за постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780, яка скасована судом ще 25.04.2018. І на сайті ВРУ скасована постанова оприлюднена як ЧИННА. А перелік наборів продуктів харчування, непродовольчих товарів та послуг, затверджених постановою КМУ від 14 квітня 2000 р. №656, чинність якого відновлена судом ще 25.04.2018, до сьогодні числиться на сайті ВРУ таким, що втратив чинність11.10.2016. Звичайно! Адже якщо обраховувати прожитковий мінімум за відновленою судом постановою КМУ від 14 квітня 2000 р. №656, то сума прожиткового мінімуму була б щонайменше в півтора рази більшою!)
Але ще Гройсман, з подачі МОН, зробив таке обрізання конституційному соціальному забезпеченню кожного студента, що тепер стипендія виплачується всього 40-45% студентів, та ще й в розмірі 1180 – 1300 грн. Натомість, він заднім числом підняв собі й іншим членам КМУ зарплату до 100 000 грн., що дорівнює стипендії за 83 міс., або за 7 років. А Колобову поклав зарплату 24 млн. грн. на місяць, що дорівнює стипендії за 20 000 міс., або за 1 667 років. Такі дії є дискримінацією, що кваліфікується самостійним кримінальним злочином в Україні.
Виходить, КМУ на чолі з Гройсманом просто обікрав студентів на свою та соратників приватну користь. МОН та уряд протиправно створили в державі правове та фінансове середовище, де жодний з 1,5 мільйонів студентів не отримує державну стипендію, яка б забезпечила рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом, а понад мільйон студентів взагалі позбавлені стипендіального забезпечення. За такої суми ота щаслива частина студентів-стипендіатів має право їсти (за розрахунками того ж таки МСП) лише один день з чотирьох. І навіть якщо стипендію тратити виключно на харчі, то студент має право поїсти в кращому випадку через день, а то й через два. А якщо відняти оплату гуртожитку, яка здебільшого складає до 50-60% стипендії, то тоді студент поїсть лише 1 день на тиждень. І не купить собі ні трусів, ні ліків, ні підручника. А що ж інші 55-60% студентів, у яких Гройсман геть відібрав стипендію? Красти мають? Чи божим духом харчуватися?
За міжнародними стандартами прав людини,
а) дохід людини, що не покриває її потреб на захист, повноцінне харчування, оздоровлення, лікування, освіту тощо є УТРИМАННЯМ В РАБСТВІ, що заборонене низкою міжнародних конвенцій;
б) створення для групи людей життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове її фізичне знищення, є ГЕНОЦИДОМ – одним з найтяжчих міжнародних ЗЛОЧИНІВ ПРОТИ ЛЮДСТВА ТА ЛЮДЯНОСТІ;
в) навмисне створення життєвих умов, розрахованих на знищення частини населення, зокрема, позбавлення її доступу до продуктів харчування та ліків, є ВИНИЩЕННЯМ – міжнародним ЗЛОЧИНОМ ПРОТИ ЛЮДЯНОСТІ.
(Слід зауважити, що хоча влада вдає, що Римський статут ще не ратифікований Україною, насправді його ст.7, яка передбачає відповідальність за злочини проти людяності, діє в Україні в повному обсязі відповідно до двох актів ВРУ 2013-2014 років).
Ці ж дії порушують право на життя, право не бути підданим жорстокому поводженню, право на приватне та сімейне життя, в сукупності з правом не бути підданими дискримінації, гарантовані відповідно ст.2, 3, 8, 14 Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод
Це означає, відповідно, що усі українські студенти є ДЕРЖАВНИМИ РАБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ВЛАДИ, щодо яких ця влада вчиняє ГЕНОЦИД і цілеспрямовано ФІЗИЧНО ЇХ ВИНИЩУЄ. І не перший рік. І що? Хоча б один виш, міністерство, чиновник став на захист цвіту української нації?
Панове, ради чого ви зараз посилаєте на вірну смерть наших дітей? Чи мало їх ви вже вбили? Тим більше, що в Києві за пару перших навчальних днів вже закрили на карантин кілька шкіл і відновлюють скасоване дистанційне навчання. Чи це не приклад? Який сенс так ризикувати?
Я прошу кожного адресата і вимагаю реалізувати надані повноваження:
1. Негайно переглянути та відмінити усі непродумані та фінансово і матеріально не забезпечені рішення щодо організації резидентного навчання в українських вишах під час пандемії, продовживши дистанційне навчання на час небезпеки.
2. Навіть якщо влада, з якогось дива, визнає безпечним резидентне навчання в умовах коронавірусу, надати право СТУДЕНТАМ САМИМ ОБИРАТИ СПОСІБ НАВЧАННЯ (резидентне чи дистанційне), як це зробили не тільки в США, а і в багатьох українських школах. Адміністрація НУЛП дуже якісно організувала усі аспекти дистанційного навчання в минулому навчальному році. Саме такий спосіб навчання є набагато безпечнішим в умовах епідемії, і жодних втрат в навчальному процесі він не тягне. Водночас, дистанційне навчання убереже бюджети усіх вишів та держави в цілому від надмірного тягаря величезних додаткових протиепідемічних витрат. А головне – дасть більшу безпеку життю і здоров’ю наших дітей.
2.1. В усякому разі, я прошу і вимагаю беззаперечно забезпечити можливість обрання дистанційної форми навчання та створити для цього відповідні умови студентам з груп підвищеного ризику, зокрема, інвалідам, з неповних сімей, малозабезпечених та багатодітних сімей, з віддалених регіонів проживання тощо.
3. Ініціювати та вирішити питання негайного припинення дії та скасування злочинних постанов КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050.
4. МОН, КМУ та ВРУ – ініціювати та вирішити, у формі ЗАКОНУ, а не протиправних постанов КМУ, врегулювання стипендіального забезпечення українського студентства за конституційними стандартами та стандартами прав людини.
5. КМУ та ВРУ – ініціювати та вирішити питання негайного припинення злочинного застосування владою скасованої судом постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780.
6. ВРУ та її голову – оприлюднити на сайті ВРУ ПОВНУ та ДОСТОВІРНУ інформацію про скасування судом постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780 та відновлення чинності в повному обсязі постанови КМУ від 14 квітня 2000 р. №656, з оприлюдненням раніше нечинного, а наразі чинного пункту 1 вказаної постанови та затверджених постановою Наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення.
7. КМУ та ВРУ – ініціювати та вирішити, у формі ЗАКОНУ, а не невмирущої протиправної постанови КМУ, врегулювання адекватного прожиткового мінімуму, з урахуванням усіх реальних середніх потреб населення та зобов’язань, взятих на себе Україною міжнародними договорами.
8. МОЗ, МОН, КМУ та ВРУ – негайно ініціювати та вирішити, в установленому порядку, питання негайного повного фінансового забезпечення протиепідемічних заходів в системі освіти публічної та приватної форм власності.
9. МОН, КМУ та ВРУ – передати матеріали з перевірки цього звернення відповідним правоохоронним органам для перевірки дій Гройсмана та інших членів КМУ, інших причетних посадових осіб з ініціювання та ухвалення постанов КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050 на предмет наявності в них ознак міжнародних кримінальних злочинів, про які йшлося раніше.
10. КМУ та ВРУ – передати матеріали з перевірки цього звернення відповідним правоохоронним органам для перевірки дій відповідальних посадових та службових осіб, причетних до протиправного застосування скасованої судом постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780 та саботажу (незастосування) для обрахування прожиткового мінімуму Наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення, затверджених відновленою судом в повному обсязі постанови КМУ від 14 квітня 2000р. №656.
Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян» прошу надати інформацію, необхідну для реалізації моїх прав людини; мої персональні дані; публічну інформацію, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ СУСПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, необхідну для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
11. НУЛП та його керівника:
11.1. Рішення НУЛП про організацію повністю чи частково резидентного навчання в 2020-2021 навчальному році.
11.2. Загальну кількість студентів НУЛП, включно залучених до резидентного навчання в 2020-2021 навчальному році.
11.3. Фінансові потреби НУЛП для проведення протикоронавірусних заходів, включно для забезпечення кожного студента засобами захисту в достатній кількості.
11.4. Усі наявні документи НУЛП на підтвердження звернень до уповноважених органів влади за бюджетним фінансуванням для проведення протикоронавірусних заходів, включно для забезпечення кожного студента засобами захисту в достатній кількості.
11.5. Загальну суму бюджетних коштів, отриманих НУЛП для проведення протикоронавірусних заходів в 2020 році, в розрізі місяців, включно для забезпечення кожного студента засобами захисту в достатній кількості.
11.6. Загальну кількість наявних в НУЛП індивідуальних засобів протиепідемічного захисту, включно в асортименті та в розрахунку на кожного студента.
11.7. Загальну кількість студентських гуртожитків в НУЛП та їх загальний метраж (площу).
11.8. Загальну кількість житлових кімнат в гуртожитках НУЛП та їх загальну площу (без врахування площ коридорів, кухонь, душових та туалетних кімнат, сходових клітин та інших допоміжних та службових площ).
11.9. Загальну кількість студентів НУЛП та інших осіб, розміщених на проживання в студентських гуртожитках НУЛП.
11.10. Загальну кількість конкретних заходів та їх перелік, вжитих НУЛП для протиепідемічної безпеки жителів студентських гуртожитків, включаючи щодо безпечної дистанції в житлових кімнатах.
11.11. Загальну суму студентських стипендій, виплачених НУЛП в 2015-2020 роках, в розрізі місяців.
11.12. Загальну кількість студентів НУЛП, забезпечених стипендією в 2015-2020 роках, в розрізі місяців та отриманих сум.
11.13. Усі наявні документи НУЛП на підтвердження звернень на захист стипендіального забезпечення студентів НУЛП за конституційними стандартами та стандартами прав людини.
12. МОЗ та його керівника:
12.1. Кошторис МОЗ на 2020 рік.
12.1.1. Штатний розпис МОЗ на 2020 рік.
12.1.2. Усі загальні та персоніфіковані витрати на оплату праці МОЗ в 2020 році в розрізі місяців, включно прізвища, імена та по-батькові усіх працівників МОЗ, назви їх посад та структурних підрозділів, усі виплачені кожному суми та сплачені за кожного податки та інші обов’язкові платежі.
12.2. Яка щоденна потреба середньої людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
12.3. Яка щоденна потреба України в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
12.4. Прошу надати приписи права та нормативні документи МОЗ, якими врегульована щоденна потреба середньої людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості.
12.5. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення України в щоденній потребі кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
12.6. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення щоденної потреби кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
12.7. Якими засобами та в який спосіб МОЗ моніторить забезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції?
12.7.1. Усі документи про моніторинг МОЗ забезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції.
12.8. Які заходи вживало МОЗ на випадок незабезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції?
12.8.1. Усі документи про вжиття МОЗ заходів на випадок незабезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції.
13. МОН та його керівника:
13.1. Кошторис МОН на 2020 рік.
13.1.1. Штатний розпис МОН на 2020 рік.
13.1.2. Усі загальні та персоніфіковані витрати на оплату праці МОН в 2020 році в розрізі місяців, включно прізвища, імена та по-батькові усіх працівників МОН, назви їх посад та структурних підрозділів, усі виплачені кожному суми та сплачені за кожного податки та інші обов’язкові платежі.
13.2. Фінансові потреби системи МОН України для проведення протикоронавірусних заходів, включно для забезпечення кожного студента засобами захисту в достатній кількості.
13.3. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення системи МОН України в щоденній потребі кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
13.4. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення щоденної потреби кожної людини в системі МОН України в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
13.5. Загальну суму бюджетних коштів, виділених МОН НУЛП для проведення протикоронавірусних заходів в 2020 році, в розрізі місяців, включно для забезпечення кожного студента засобами захисту в достатній кількості.
13.6. Якими засобами та в який спосіб МОН моніторить забезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції?
13.6.1. Усі документи про моніторинг МОН забезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції.
13.7. Які заходи вживало МОН при незабезпеченні в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції?
13.7.1. Усі документи про вжиття МОН заходів на випадок незабезпечення в гуртожитках, включно студентських, протиепідемічних заходів, включно безпечної протикоронавірусної дистанції.
13.8. Загальну кількість студентів в Україні в 2015-2020 роках, в розрізі років.
13.9. Загальну суму студентських стипендій, виплачених в Україні в 2015-2020 роках, в розрізі місяців.
13.10. Загальну кількість студентів в Україні, забезпечених стипендією в 2015-2020 роках, в розрізі місяців та розмірів стипендій.
13.11. Проекти постанов КМУ, подані МОН до КМУ та/чи погоджені з МОН, на підставі яких ухвалені постанови КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050.
13.11.1. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх документів, поданих МОН до КМУ та/чи погоджених з МОН, на підставі яких ухвалені постанови КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050, а також докази фактичного подання до КМУ вказаних документів.
13.12. Усі наявні звернення МОН на захист стипендіального забезпечення студентів України за конституційними стандартами та стандартами прав людини.
14. КМУ та його керівника:
14.1. Кошторис КМУ на 2020 рік.
14.1.1. Штатний розпис КМУ на 2020 рік.
14.1.2. Усі загальні та персоніфіковані витрати на оплату праці КМУ в 2020 році в розрізі місяців, включно прізвища, імена та по-батькові усіх працівників КМУ, назви їх посад та структурних підрозділів, усі виплачені кожному суми та сплачені за кожного податки та інші обов’язкові платежі.
14.1.3. Офіційну електронну адресу КМУ та джерело (прямий лінк) її офіційного оприлюднення на сайті КМУ. Повідомляю, що ця адреса не оприлюднена на сайті КМУ і приховується від українського народу.
14.1.4. Електронну адресу КМУ для звернень громадян та джерело (прямий лінк) її офіційного оприлюднення на сайті КМУ. Повідомляю, що ця адреса не оприлюднена на сайті КМУ і приховується від українського народу.
14.1.5. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад, посадові інструкції, службові фото (з відображенням обличчя), місця проживання та домашні адреси посадових осіб КМУ, відповідальних за оприлюднення на сайті КМУ офіційної електронної адреси КМУ та електронної адреси КМУ для звернень громадян.
14.2. Фінансові потреби України для проведення протикоронавірусних заходів, включно для забезпечення кожної людини засобами захисту в достатній кількості.
14.3. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення України, включно системи МОН України, в щоденній потребі кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
14.4. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення щоденної потреби кожної людини України, включно в системі МОН України, в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості?
14.5. Скільки бюджетних коштів фактично профінансовано МОН України в 2020 році, в розрізі місяців, для забезпечення щоденної потреби кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості, включно на 1 людину?
14.6. В який спосіб кожна людина в Україні персонально забезпечується державою щоденними індивідуальними протикоронавірусними засобами захисту, з урахуванням їх ефективності, кількості, асортименті та вартості?
14.7. Скільки людей в Україні персонально забезпечені державою, в розрізі місяців та регіонів, щоденними індивідуальними протикоронавірусними засобами захисту, з урахуванням їх ефективності, кількості, асортименті та вартості?
14.8. Належно засвідчені факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) оригіналів проектів постанов КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050, з усіма додатками, поданих їх авторами.
14.9. На яких правових підставах ухвалені постанови КМУ від 28.12.2016 №1047 та від 28.12.2016р. №1050, включно в частині визначення розмірів стипендій та в частині позбавлення стипендій 55-60% студентів?
14.10. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) оригіналу проекту постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780 з усіма додатками, подану її авторами.
14.11. Джерело офіційного оприлюднення КМУ (прямий лінк) резолютивної частини рішення суду про скасування постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780.
14.12. На яких правових підставах до сьогодні застосовується урядом для обрахування прожиткового мінімуму скасована судом ще 25.04.2018 постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780?
14.13. На яких правових підставах до сьогодні урядом не виконується рішення суду та не застосовується для обрахування прожиткового мінімуму єдина чинна з 25.04.2018 постанова КМУ від 14 квітня 2000 р. №656?
14.14. Хто, коли саме і в якій формі ухвалив рішення про продовження застосування скасованої судом ще 25.04.2018 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780 для обрахування прожиткового мінімуму?
14.14.1. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) рішення про продовження застосування до сьогодні скасованої судом ще 25.04.2018 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780 для обрахування прожиткового мінімуму.
14.15. В який спосіб та з яких джерел уряд гарантує кожному в Україні його права людини в частині забезпечення фінансового доступу до:
14.15.1. придбання, відновлення та оренди житла;
14.15.2. повноаспектної медичної допомоги, включно придбання ліків, виробів медичного призначення, складної діагностики, складного апаратного та оперативного втручання, протезування, санаторно-курортного лікування тощо (крім гарантованої законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»);
14.15.3. доступу до суду в частині сплати судового збору, судових експертиз, правової допомоги адвоката.
15. ВРУ та його керівника:
15.1. Кошторис ВРУ на 2020 рік.
15.1.1. Штатний розпис ВРУ на 2020 рік.
15.1.2. Усі загальні та персоніфіковані витрати на оплату праці ВРУ в 2020 році в розрізі місяців, включно прізвища, імена та по-батькові усіх працівників КМУ, назви їх посад та структурних підрозділів, усі виплачені кожному суми та сплачені за кожного податки та інші обов’язкові платежі.
15.1.3. Офіційну електронну адресу ВРУ та джерело (прямий лінк) її офіційного оприлюднення на сайті ВРУ. Повідомляю, що ця адреса не оприлюднена на сайті ВРУ і приховується від українського народу.
15.1.4. Електронну адресу ВРУ для звернень громадян та джерело (прямий лінк) її офіційного оприлюднення на сайті ВРУ. Повідомляю, що ця адреса не оприлюднена на сайті ВРУ і приховується від українського народу.
15.1.5. Прізвища, імена та по-батькові, назви посад, посадові інструкції, службові фото (з відображенням обличчя), місця проживання та домашні адреси посадових осіб ВРУ, відповідальних за оприлюднення на сайті ВРУ офіційної електронної адреси ВРУ та електронної адреси ВРУ для звернень громадян.
15.2. Фінансові потреби України для проведення протикоронавірусних заходів, включно для забезпечення кожної людини засобами захисту в достатній кількості.
15.3. Яке бюджетне фінансування на 2020 рік призначене для забезпечення України в щоденній потребі кожної людини в індивідуальних протикоронавірусних засобах захисту, з урахуванням їх ефективності, в кількості, асортименті та вартості, включно з розрахунку на 1 людину?
15.4. На яких правових підставах постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. №780, яка скасована судом ще 25.04.2018, на сайті ВРУ оприлюднена як ЧИННА?
15.5. На яких правових підставах перелік наборів продуктів харчування, непродовольчих товарів та послуг, затверджених постановою КМУ від 14 квітня 2000 р. №656, чинність якого відновлена судом ще 25.04.2018, до сьогодні числиться на сайті ВРУ таким, що втратив чинність11.10.2016?
15.6. Які рішення щодо стипендіального забезпечення українських студентів та розмірів стипендій ухвалила ВРУ в 2015-2020 роках? Прошу надати джерела офіційного оприлюднення на сайті ВРУ цих рішень (прямі лінки).
16. Кожного адресата:
16.1. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
16.2. Належну факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
16.3. Рішення та відповіді з усіх питань цього звернення.
16.4. Джерела офіційного оприлюднення на офіційних сайтах (прямі лінки) рішень та відповідей з усіх питань цього звернення як актів індивідуальної дії щодо мене та квазі-судових рішень.
16.5. Прошу надати усі запитані документи, включно за усіма викладеними тут запитами та заявами, у формі оригіналів чи належно засвідчених факсимільних цифрових (електронних) копій (фотокопій з оригіналів) на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання інших засобів комунікації за цим листом.
Роз’яснюю, що, відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів), належно засвідчених відповідно до приписів ст.1 Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року №9779-X „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів, що стосуються прав громадян“ (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1983, N32, ст.492), який діє в Україні відповідно до ст.3 Закону України „Про правонаступництво України“, пунктів 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 №55), прошу надати мені в установлений законом строк.
17.09.20

Підпис: Н.М. Щербата

З повагою,

Щербата Наталя Михайлівна

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

2 Attachments