64НарахуванняЄСВ ПОВТОРНО
Доброго дня!
1. Державна податкова служба України (ДПС)
2. Керівнику ДПС
04053, м. Київ, Львівська пл., 8, тел. 0-800-501-007, факс (044) 247-34-79, ел. пошта: [email address], [email address], [email address]
Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
64НарахуванняЄСВ ПОВТОРНО
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Я вимагаю застосування та виконання, при розгляді та вирішенні цього звернення, приписів Європейської Конвенції про захист прав людини та основних свобод (ЄКПЛ) та рішень Європейського Суду з прав людини (ЄСПЛ) як національного закону та джерел національного права відповідно.
Відповідно до закону України “Про електронні довірчі послуги”,
“Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
12) електронний підпис – електронні дані, які додаються ПІДПИСУВАЧЕМ до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ним ЯК ПІДПИС;
13) електронні дані – БУДЬ-ЯКА ІНФОРМАЦІЯ в електронній формі”.
Цей припис права означає, що вільне обрання форми, змісту та вигляду електронного підпису є виключним правом людини (підписувача), і жодний чиновник не вправі обмежувати її в цьому праві, включно не вправі визначати, яким саме має бути електронний підпис дописувача.
Відповідно до однієї з сучасних наукових енциклопедій, «На сьогодні ВИКОРИСТОВУЮТЬ такі види Е.п.: 1) простий текстовий підпис в електронному листі; 2) активація на веб-сайті відповідного напису або встановлення в запропонованому пункті меню сайту «прапорця», що означає намір взяти на себе певні зобов’язання; 3) цифрове зображення відсканованого рукописного підпису, який приєднується до електронного документа; 4) особистий ідентифікаційний номер PIN-код (скор. від англ. Personal Identification Number — особистий номер); 5) код, що його автор повідомлення використовує для ідентифікації самого себе; 6) особистий біометричний ідентифікатор (напр., відбиток пальця чи сітківки ока); 7) електронний цифровий підпис, що створюється шляхом використання криптографічного відкритого ключа» («Фармацевтична енциклопедія»).
Цей письмовий електронний лист підписаний мною найпоширенішим в практиці електронним (цифровим) підписом, відповідним закону, шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної мені для реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
І. Факти
1. 01.11.21 від третіх осіб я випадково отримала усну неофіційну інформацію про наявність у ДПС претензій до мене щодо начебто несплати податкових зобов'язань та відкриття, з цієї причини, кількох виконавчих проваджень проти мене.
2. 02.11.21 в ДПС у Вінницькій області на моє звернення мені усно повідомили про наявність трьох неотримуваних мною і невідомих мені анонімних податкових вимог про сплату боргу від 5.11.18 №Ф-6097-17у на суму 15819,54 грн., від 16.07.19 року №Ф-6097-17у на суму 5211,36 грн., від 16.06.21 №Ф-6097-17у на суму 17857,84 грн., всього на суму 38888,74 грн., з причини начебто несплати мною як адвокатом належного до сплати ЄСВ за останні 5 років. Боргові вимоги надсилались на мою стару адресу по вул. 50-річчя Перемоги, звідки я з’їхала на нову квартиру ще в 2003 році, про що повідомляла ДПС у м. Вінниці, і на яку вже в 2004 році ця ДПС слала мені листи.
2.1. Цих боргових вимог я в очі не бачила, і до сьогодні мені ніхто їх не показує всупереч моїм зверненням. Мені лише повідомили, що всі нарахування боргу виконані централізовано головним офісом ДПС в м. Києві, і подані в область для виконання.
3. З цього приводу ще 05.11.21 через сервіс Доступ до правди я подала до ДПС шість листів: 460НарахуванняЄСВ, 460-1НарахуванняЄСВ2017, 460-2НарахуванняЄСВ2018, 460-3НарахуванняЄСВ2019, 460-4НарахуванняЄСВ2020, 460-5НарахуванняЄСВ2021, в яких просила надати мені, серед іншого, інформацію про невідомі раніше боргові нарахування мені як адвокату ЄСВ в 2016-2021 роках та копії документів про ці нарахування. Вся переписка за листами оприлюднена за посиланнями https://dostup.pravda.com.ua/help/unhapp..., https://dostup.pravda.com.ua/request/460..., https://dostup.pravda.com.ua/request/460..., https://dostup.pravda.com.ua/request/460..., https://dostup.pravda.com.ua/request/460..., https://dostup.pravda.com.ua/request/460....
4. Листами-близнюками від 10.11.21 директор департаменту податкового адміністрування Максим Криштопа, виконавець Євген Яловенко, 2478135 відмовили мені в усіх вимогах, надавши при цьому завідомо неправдиву інформацію. В результаті з 2016 року, тобто, протягом 6 років, включно 1,5 року з подання запитів, ДПС навмисно приховує від мене свої зловживання з фейкового нарахування мені боргу. В листах посадовці ще прочитали мені розлогу лекцію з незапитуваних питань, тобто, засипали мене спамом, заставивши мене оплачувати його доставку на мою пошту.
4.1. Серед іншого, в листах вказано таке (цитата): «Порушені у запитах питання є інформацією з обмеженим доступом, оскільки стосуються безпосередньо проведених ДПС нарахувань на сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) по Щербатій Наталі Михайлівні, а тому порядок доступу до такої інформації регулюється Кодексом, оскільки розголошення зазначеної інформації може завдати істотної шкоди правам та інтересам фізичної особи, якої стосується запит, зокрема праву на приватність. Крім того у копіях запитуваних документів міститься інформація, яка відноситься до персональних даних, тому вона повинна надаватися з урахуванням вимог Закону України від 01 червня 2010 року № 2297-VI «Про захист персональних даних» (далі - Закон № 2297)».
5. Роз’яснюю ДПС і всім його посадовим особам, що закон України «Про доступ до публічної інформації» є спеціальним законом і щодо закону України «Про інформацію», і щодо закону України «Про захист персональних даних», і щодо Податкового кодексу України, і саме він має застосовуватися до публічної інформації, включно до моєї облікової справи в ДПС і усіх документів про мене. Закон України «Про доступ до публічної інформації» в ст.7.1 визначив, що конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Це означає, що УСІ наявні в ДПС документи є відкритою публічною інформацією, за виключенням включеної до них інформації, обмеженої в доступі суб’єктом цих персональних даних. Я ніколи не обмежувала доступ ні до якої публічної інформації про себе=своїх персональних даних в ДПС, а відтак, усі ці дані, включно нарахування мені фейкового боргу з ЄСВ, є відкритою ПУБЛІЧНОЮ інформацією. І саме за приписами закону України «Про доступ до публічної інформації», який передбачає спрощений порядок доступу до інформації без вказання даних документу про особу та місця проживання запитувача, ДПС має надавати мені і кожному власні персональні дані=публічну інформацію про себе.
6. Автори листів-відповідей проігнорували сучасні наукові досягнення в ІТ-технологіях і мої посилання на ст.1 закону України “Про електронні довірчі послуги”, у повній відповідності до якої я підписала свої листи власноручним електронним підписом. Натомість, вони вирішили «клеїти дурня» і застосували звичаєве право доцифрового «кам’яного віку», тоді як протягом останніх двох десятиліть наявна інша усталена практика новітнього застосування підпису, і яка вже понад 4 роки назад на той час була закріплена писаним правом. Водночас, вони завимагали у мене мого кваліфікованого електронного підпису – за наведеним мною законом, але застосувавши вибіркове право: «Тут читаем, тут не читаем, а тут рыбу заворачивали».
7. Офіційно повідомляю ДПС і всіх його посадових осіб, що я дозволяю вільний доступ будь-кому до будь-якої запитаної цим листом і наявної в ДПС, включно конфіденційної, інформації про мене, за виключенням усіх моїх документів про особу та даних з них, реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)), даних моїх банківських рахунків, моїх домашніх адрес, телефонів та приватних електронних адрес. Доступ до усіх моїх документів про особу та даних з них, реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)), даних моїх банківських рахунків, моїх домашніх адрес, телефонів та приватних електронних адрес я обмежую і забороняю як до конфіденційної інформації про мене.
8. Офіційно повідомляю ДПС і всіх його посадових осіб, що я дозволяю будь-кому, включно ДПС, вільне поширення, включно на сайті Доступ до правди, включно через мої публічні електронні адреси, будь-якої запитаної цим листом і наявної в ДПС, включно конфіденційної, інформації про мене, за виключенням усіх моїх документів про особу та даних з них, реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)), даних моїх банківських рахунків, моїх домашніх адрес, телефонів та приватних електронних адрес. Будь-яке поширення усіх моїх документів про особу та даних з них, реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН)), даних моїх банківських рахунків, моїх домашніх адрес, телефонів та приватних електронних адрес я обмежую і забороняю як конфіденційну інформацію про мене.
ІІ. Вимоги
9. Прошу ДПС та її керівника:
9.1. провести службове розслідування наведених тут фактів та надати мені усі його матеріали;
9.2. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за тривале ненадання мені та суспільству запитаної інформації та надання завідомо неправдивої інформації;
9.3. притягти до встановленої законом відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за тривале ненадання мені та суспільству запитаної інформації та надання завідомо неправдивої інформації;
9.4. подати усі матеріали з перевірки наведених в цьому зверненні фактів злочинів в ДПС слідчим органам для проведення досудового слідства та подачі справ до суду;
9.5. надати мені належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за вирішення 6 моїх листів 460НарахуванняЄСВ, 460-1НарахуванняЄСВ2017, 460-2НарахуванняЄСВ2018, 460-3НарахуванняЄСВ2019, 460-4НарахуванняЄСВ2020, 460-5НарахуванняЄСВ2021;
9.6. надати мені прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за вирішення 6 моїх листів 460НарахуванняЄСВ, 460-1НарахуванняЄСВ2017, 460-2НарахуванняЄСВ2018, 460-3НарахуванняЄСВ2019, 460-4НарахуванняЄСВ2020, 460-5НарахуванняЄСВ2021;
9.7. надати мені належно засвідчені копії усіх подань ДПС правоохоронним органам про наведені тут та додатково виявлені факти злочинів в діяльності ДПС;
9.8. надати мені письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
10. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», ПОВТОРНО прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
10.1. ПОВТОРНО – Загальну кількість нарахувань мені ДПС боргу на сплату ЄСВ за період з 2016 року по даний час із зазначенням їх дат, періодів та кожної суми.
10.2. ПОВТОРНО – Автора кожного нарахування: назву посади та прізвище, ім'я та по-батькові кожної посадової особи ДПС, відповідальної за кожне нарахування мені боргу з ЄСВ.
10.3. ПОВТОРНО – В якому статусі мені нарахований борг з ЄСВ (адвокат чи ФОП)?
10.4. ПОВТОРНО – Належно засвідчені цифрові (електронні) факсимільні копії (фотокопії з оригіналів) усіх рішень та інших документів з нарахувань мені боргу з ЄСВ за період з 2016 року дотепер.
10.5. Персональні дані Максима Криштопа та Євгена Яловенко, а саме:
10.5.1. Повні прізвища, імена та по-батькові, назви посад, місця проживання та домашні адреси.
10.5.2. Персональні службові фото з особових справ з відображенням їх обличь.
10.5.3. Рішення про прийняття їх на роботу до ДПС.
10.5.4. Задокументовані посадові повноваження.
10.5.5. Документи про освіту.
10.5.6. Усі отримані в 2021-2023 роках доходи кожного від ДПС в розрізі призначень та місяців.
10.6. Усі матеріали службового розслідування наведених тут фактів.
10.7. Належно засвідчені копії усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за вирішення 6 моїх листів 460НарахуванняЄСВ, 460-1НарахуванняЄСВ2017, 460-2НарахуванняЄСВ2018, 460-3НарахуванняЄСВ2019, 460-4НарахуванняЄСВ2020, 460-5НарахуванняЄСВ2021.
10.8. Прямі інтернет-лінки на офіційне оприлюднення усіх РІШЕНЬ, прийнятих за наслідками розгляду цього листа, включно про притягнення до відповідальності усіх посадових осіб ДПС, відповідальних за вирішення 6 моїх листів 460НарахуванняЄСВ, 460-1НарахуванняЄСВ2017, 460-2НарахуванняЄСВ2018, 460-3НарахуванняЄСВ2019, 460-4НарахуванняЄСВ2020, 460-5НарахуванняЄСВ2021.
10.9. Належно засвідчені копії усіх подань ДПС правоохоронним органам про факти наведених в цьому зверненні злочинів в діяльності ДПС.
10.10. Письмову відповідь з усіх питань цього мого листа.
10.11. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього листа.
10.12. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію оригіналу) цього листа, з реквізитами його вхідної реєстрації.
11. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу при наданні відповідей на цього листа та запитаної ним інформації вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається кожна відповідь та інформація.
12. Я забороняю засипати мене спамом – незапитуваною непотрібною мені інформацією, яка не відповідає на мої прямі запитання цього листа.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію»: «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Порядок засвідчення копій документів визначений Національним стандартом України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020).
Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів:
- слів «Згідно з оригіналом» (без лапок),
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища,
- дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад:
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Підпис відповідальної особи засвідчують на документі відбитком печатки організації. Відбиток печатки ставлять так, щоб він охоплював останні кілька літер назви посади особи, яка підписала документ.
За вищевказаним способом засвідчуватись повинна кожна сторінка документа.
Також у випадку, якщо документ складається з кількох сторінок, то копії знімаються зі всіх сторінок, які потім можна засвідчити і у такий спосіб: прошити разом, напис ”Копія” ставиться на першій із прошитих сторінок, кінчики ниток має бути заклеєно клаптиком паперу так, щоб нитки виглядали з-під цього паперу. Обов’язково зверху цього паперу робиться напис: ”Пронумеровано і прошнуровано (кількість аркушів цифрою і прописом) аркушів”, вказується посада особи, яка завіряє копію, її підпис, прізвище, ініціали й дата. Все це скріплюється печаткою таким чином, щоб частина відбитку була проставлена на приклеєному клаптику паперу, а частина - на самому аркуші копії документа.
Різні документи, які не складають єдиного цілісного документу, між собою не зшиваються.
Відповідь та запитану інформацію в оригіналах чи в факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – фото- та сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144), прошу надати мені в розумний строк в електронній (цифровій) формі на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. При цьому прошу вилучити дані моїх домашніх адрес та ідентифікаційного коду як конфіденційні. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
26.02.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна