72-1Факт.витрати
Доброго дня!
Міністерство фінансів України (МФ)
вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, вул.Межигірська,11, м.Київ, 04071, е-mail: [email address], [email address], [email address]
звертається: Щербата Наталя Михайлівна, людина з інвалідністю 2 групи, посвідчення водія ВХК 454298, видане 19.08.22 ТСЦ 546
21005, м. Вінниця, житло (квартира) з присвоєною адресою
72-1Факт.витрати
Прошу підтвердити отримання цього електронного листа за призначенням відповідно до приписів ст.7 Розділу ІІІ «Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 №1886/5.
Цей письмовий електронний лист підписаний мною відповідним закону електронним (цифровим) підписом шляхом додавання до електронних даних, що складають текст листа, даних (інформації) в текстовій електронній формі, – а саме власноручного підпису у вигляді мого власного прізвища та ініціалів друкованими літерами такого вигляду: «Н.М. Щербата».
Місцем мого проживання є житло (квартира) в м. Вінниці з присвоєною адресою, яка, за законом, є моєю конфіденційною інформацією.
Цей лист містить звернення з метою реалізації моїх прав людини.
Цей лист містить запити на доступ до офіційних документів=публічної інформації.
Цей лист містить запити на доступ до моїх персональних даних та їх захист.
Цей лист містить заяви на отримання інформації, необхідної для реалізації моїх прав людини.
1. За приписами права, при наданні особі публічної інформації у разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати ФАКТИЧНІ ВИТРАТИ на копіювання та друк. Розмір ФАКТИЧНИХ ВИТРАТ визначається відповідним розпорядником на копіювання та друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
1.1. Зазвичай розпорядники визначають та затверджують власні фактичні витрати на друк та копіювання без їх обрахунку на рівні граничних норм.
2. Однак, наскільки я розумію, ФАКТИЧНІ витрати – це реальні ВИДАТКИ, здійснені розпорядником для мети виготовлення копій документів. Це означає, що обрахування фактичних витрат виконується розрахунковим методом кожного розпорядника шляхом підсумку усіх документально підтверджених цільових придбань товарів, необхідних для виготовлення копій, з подальшим визначенням з цієї суми вартості окремої сторінки. Тобто, схоже, підтвердженням коректності обрахованої вартості служить її РОЗРАХУНОК та первинні розрахунково-касові документи (квитанції, чеки, платіжні доручення тощо) на придбання товарів, на підставі яких такий розрахунок виконаний.
3. Відповідно до ст.ст.8, 10 Європейської Конвенції про захист прав людини, ст.ст.1, 2, 6 Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів, ст.ст.32, 34.2 Конституції України, законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних», «Про звернення громадян», прошу надати мені інформацію, необхідну для реалізації та захисту моїх прав людини, мої персональні дані; офіційні документи=публічну інформацію, включно про себе, ЩО СТАНОВИТЬ СУСПІЛЬНИЙ ІНТЕРЕС (є суспільно-необхідною інформацією), необхідну мені для виявлення порушень прав людини, зловживання владою, ризиків для здоров'я людей, і яку я маю намір оприлюднити для суспільства, а саме:
3.1. Які приписи права мають застосовуватися кожним розпорядником для коректного визначення фактичних витрат на друк та копіювання?
3.1.1. Прошу навести усі релевантні приписи права, їх назви, авторів, дати ухвалення, реєстраційні номери та прямі лінки на оприлюднення в інтернеті.
3.2. Яким способом кожен розпорядник має визначати фактичні витрати на друк та копіювання – розрахунковий, нормативний тощо?
3.3. Які документи має скласти кожен розпорядник для коректного визначення фактичних витрат на друк та копіювання?
3.4. В який спосіб можна перевірити коректність (дійсність) визначених розпорядником фактичних витрат на друк та копіювання?
3.5. Якими документами підтверджується коректність (дійсність) визначених розпорядником фактичних витрат на друк та копіювання?
3.6. Для мети доступності та зрозумілості відповідей на запитану тут інформацію усім, хто матиме до них фізичний доступ через оприлюднення, прошу навести приклад (зразок, документ) документального повноаспектного покрокового визначення фактичних витрат та їх документального підтвердження.
3.7. Вхідний реєстраційний номер та дату вхідної реєстрації цього мого листа.
3.8. Належно засвідчену факсимільну копію (фотокопію з оригіналу) цього мого листа з реквізитами його вхідної реєстрації.
4. Для уникнення непорозумінь та різнопрочитань прошу надавати відповіді та запитану інформацію ОКРЕМО на кожний один запит (заяву) цього листа та вказувати, на який саме номер запиту (заяви) в цьому листі надається КОЖНА ОКРЕМА відповідь та інформація.
Відповідно до ст.7 закону України «Про інформацію», «2. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі ФОРМ і ДЖЕРЕЛ одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом».
Відповідь та запитану інформацію в цифрових (електронних) оригіналах чи в цифрових (електронних) факсимільних копіях (фотокопіях з оригіналів) – сканованих копіях документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), належно засвідчених відповідно до приписів пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.07.2020 №144, прошу надати мені на електронну адресу, з якої отриманий цей лист. Я не даю згоди на використання будь-яких інших моїх контактних даних для мети комунікації за цим листом.
08.03.23
Підпис: Н.М. Щербата
З повагою,
Щербата Наталя Михайлівна