Аліменти
-
Від: ОЛЕНА
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Прошу розглянути мою справу, яка вненесена до автоматизованої системи виконавчого провадження під реєстраційним номером 58061026, та надати інформацію про борги платника та роз*яснити органу виконавчої влади, їх роботу! На мої листи немає жодної відповіді, або ігнорують. Боржник як хоче так і платить, нарахована інша сума від попереднього виконавця. Справа знаходиться в ОЛЕШКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА)
Прошу надати всі документи про борги та сплати
З повагою,
ОЛЕНА
Доброго дня!
Робота по виконавчому провадженню пішла, але сума боргу якимось чином зменшилась, кожного місяця нам поступало по 2 платежі по 860 грн а то й меньше, кожного місяця, постанова попереднього виконавця нарахувала оплату по 2000 грн в місяць, + борги. В виконачому провадженні було.
Заборгованість в грошовому виражені станом на
01.04.2019 року складала 24 971,07 грн(це можна перевірити по документам попепеднього виконавця)
Тепер вона становить трохи більше 19000, яким чином? Корупція? Боржник працює адвокатом. Це не дає йому права нахабно поводитись з власною дитиною. Прошу надати ще, документи по розрахункам заборгованості, чому вони відрізняються з розрахунками обласного виконавця? Декларацію про доходи боржника не було складено? І не було перевірено?
З повагою,
ОЛЕНА
ОЛЕНІ
[FOI #61272 email]
Шановна пані Олено!
За результатами опрацювання Вашого листа, що 05.02.2020 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію, в межах компетенції повідомляємо.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить по суті прохання вчинити певні дії та надати відповідні роз’яснення, тому не може бути розглянутим відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів.
Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на підрозділ службового апарату.
Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.
Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.
Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку (вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).
Департамент інформації та взаємодії з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів