Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Анонсовані звіти міського голови та його заступників

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Аліна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня.
В телеграм-каналі одного із міських депутатів анонсовано звітування мера та заступників про пророблену (а точніше не пророблену роботу) та подальші кадрові зміни. Відповідні посадовці були призначені на посади в 2023р.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Переповнені сміттєзвалище і кладовище - згідно з посадовими обов'язками до компетенції реагування і регулювання якого із заступників міського голови відносяться, з якого періоду (в розрізі 2023-2025 років)? Якщо це безпосередня сфера відповідальності мера і не розподілена на заступників - прошу це вказати.

2. Чи веде, аналізує міська рада статистику "проблем ВПО, які так і не отримали належного вирішення"? З приводу чого найбільше скарг надійшло в період функціонування цього складу заступників та виконкому від внутрішньо переміщених осіб? Чи мали вони характер дискримінації через статус ВПО?

3. Яка ситуація із наповненістю шкіл, чи вистачає місць для навчання чи надходять скарги, в т.ч. і від ВПО? Те ж саме прошу надати і щодо дитячих садочків. Сфера освіти і сфера будівництва/розширення існуючих шкіл/садочків - до компетенції кого із заступників відноситься, з якого періоду? Якщо це безпосередня сфера відповідальності мера і не розподілена на заступників - прошу це вказати.

4. Скільки лікарів/медперсоналу/працівників в розрізі по цим категоріям було звільнено за скороченням із комунальних некомерційних підприємств міської ради в 2023, 2024 та 2025 роках і з яких саме комунальних некомерційних підприємств?

5. Які підстави запланованого на кінець 2025 року чергового скорочення працівників із комунального некомерційного підприємства Ужгородська МБКЛ, ким ці рішення приймалися і де зафіксовані або чи є інформація про скорочення лікарів і медперсоналу з міської лікарні ворожим ІПСО?

6. Якщо все ж таки інформація про скорочення є правдою - то яких спеціалістів/працівників/робітників (без прізвищ - тільки посади чи кваліфікація) планується звільнити, з яких структурних підрозділів і скільки? За чиїм рішенням і де зафіксованим?

7. По останній події - пожежі в міській лікарні зі смертельним випадком: яка посадова особа безпосередньо відповідальна за протипожежну безпеку в лікарні?
Яка посадова особа є безпосереднім керівником особи, яка безпосередньо відповідальна за протипожежну безпеку в лікарні (тобто кому вона мала доповідати про неналежний стан сигналізації, наприклад)? Хто взагалі в лікарні є головною відповідальною особою за безпекою життя і здоров'я людей від пожеж, якихось аварій, тощо. Хто із заступників головного лікаря, директора комунального некомерційного підприємства відповідає за протипожежну чи іншу безпеку чи це є сфера відповідальності головлікаря.

8. Які інфраструктурні проекти вартістю від 10 млн грн реалізовані (виконання завершено, тобто є результат) в Ужгороді в період діяльності цих заступників? Що це за проекти, яка їх загальна вартість і хто із заступників організаційно стояв за реалізацією цих проектів?

9. Коли кожен із зазначених заступників звітував перед громадою, радою, тощо? Де з цими звітами можна ознайомитися?

З повагою,

Аліна Войтенко

Ужгородська міська рада

2 Attachments

Номер і дата відповіді: 386/02.4-24 від 06.10.25

Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.

Ужгородська міська рада

2 Attachments

Номер і дата відповіді: 386/02.4-24 від 24.10.25

Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)
Якщо дане повідомлення отримане Вами чи надіслане Вам помилково, Ви не
вправі використовувати або розголошувати його зміст, або ж сам факт його
отримання, за жодних обставин.