Аукціонна комісія
-
Від: Денис Баранец
До: Дніпровська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) документи щодо утворення аукціонних комісій для проведення аукціонів на виконання рішень Дніпровської міської ради
- № 51/15 “Про приватизацію об’єкта нерухомого майна по вул. Євгена Маланюка, 1, літ. А-1, літ. Б-1 та споруд” від 26.01.2022 року
- №52/15 “Про приватизацію об'єкта нерухомого майна по вул. Євгена Маланюка, 1, літ. В-1”
- №60/16 від 23.02.2022 року
2) Положення щодо діяльності аукціонних комісій з продажу об'єктів приватизації, що затверджене органом місцевого самоврядування м. Дніпро.
Згідно п. 22 ПОРЯДОКУ проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ № 432 від 10.05.2018 року для продажу об’єктів приватизації органом місцевого самоврядування протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта утворюється аукціонна комісія, діяльність якої регулюється положенням, що затверджується органом місцевого самоврядування.
З повагою,
Денис Баранец