Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

Аварійні відключення ГВП

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Sergey, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У період з 1 січня 2023 року по червень 2025 року в будинку за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28В було зафіксовано не менше 38 звернень до Центральної диспетчерської служби м. Києва (1557) з приводу відсутності гарячого водопостачання.

У повідомленнях диспетчерської служби зазначались причини типу:
«аварія на трубопроводі», «аварія на бойлері», а також інші формулювання, що вказують на проблеми за межами житлового будинку.

Вказані аварії, за характером опису, стосувались виключно зовнішніх теплових мереж, які згідно з чинним розподілом балансової належності перебувають у власності та обслуговуванні КП «Київтеплоенерго».

Довідково:
З 2 травня 2018 року КП «Київтеплоенерго» є офіційним постачальником послуг централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання в місті Києві та виконує функції балансоутримувача зовнішніх теплових мереж (магістральні трубопроводи, бойлери, теплопункти, засувки тощо) до межі вводу в будинок.

Внутрішньобудинкові системи, такі як стояки, розводка всередині будинку або в підвалі, не є предметом цього запиту.

Прошу надати:
Перелік усіх аварій, що сталися на мережах, які належать КП «Київтеплоенерго» та призвели до відключення гарячої води у будинку по вул. Світлицького, 28В з 01.01.2023 по теперішній час.

Технічні причини кожної аварії та конкретні об'єкти, де вони сталися (зовнішні трубопроводи, бойлери, інше обладнання, що не входить до внутрішньобудинкової системи).

Дата початку та дата повного відновлення подачі гарячої води після кожної аварії.

Найменування організації або структурного підрозділу, що здійснював ремонт.

Копії актів виконаних робіт або інші документи, що підтверджують ліквідацію аварій.

Чи проводився аналіз повторюваності аварій по вказаній адресі? Якщо так — надати результати.

Які технічні або профілактичні заходи вжито вашим підприємством для недопущення подібних ситуацій у майбутньому?

Додатково:
Попередня відповідь КП «Київтеплоенерго» містила відмову, мотивовану тим, що підприємство не є розпорядником інформації щодо внутрішньобудинкових мереж.
Наголошую: мій запит не стосується внутрішньобудинкових мереж. Я запитую інформацію виключно про об’єкти, за які відповідає ваше підприємство, зокрема ті, що знаходяться до межі балансової належності житлового будинку.

Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у разі, якщо запитувач звернувся не до того розпорядника, але вам відомо, хто ним є — ви зобов’язані переадресувати запит належному розпоряднику з повідомленням мене про це.

Прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів, як передбачено законом

З повагою,

Sergey

Київтеплоенерго КП

 
Дякуємо за звернення!
Лист зареєстровано.
Реєстраційний номер:      Ел.З/1/6662
Реєстраційна дата:   26.06.2025
Відповідь формується та буде надіслана на Вашу електронну пошту

Дане повідомлення сформовано автоматично. Просимо на нього не відповідати.

Київтеплоенерго КП

 
Реєстраційний номер:      Ел.З/1/6662/30- Вих
Реєстраційна дата:   26.06.2025:15:06:00.
Добрий день, шановний споживачу! Повідомляємо, що Законом України «Про
доступ до публічної інформації» визначено порядок здійснення та
забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у
володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний
інтерес. Відповідно до ст. 1 Закону «Про доступ до публічної інформації»
публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими
засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена
в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків,
передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні
суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації,
визначених цим Законом. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 13 Закону розпорядниками
інформації є суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на
ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними
монополіями, - щодо інформації про умови постачання товарів, послуг та цін
на них. Також ч. 3 ст. 13 Закону передбачено, що на розпорядників
інформації, визначених у пунктах 2,3,4 ч. 1 та в ч. 2 ст. 13, вимоги цього
Закону поширюються лише в частині оприлюднення та надання відповідної
інформації за запитами. Отже, КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», як учасник відносин у
сфері доступу до публічної інформації, віднесений до суб’єктів, визначених
п. 4 ч. 1 ст. 13 Закону, є розпорядником публічної інформації тільки
стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них. З
вказаного запиту вбачається, що запитувана Вами інформація стосується
надання послуг за Вашим особовим рахунком, отже, не відноситься до
публічної в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації»,
а відтак, має розглядатися в порядку Закону України «Про звернення
громадян». Крім того зазначимо, що у зверненні мають бути зазначені
прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. При цьому
 Закон України «Про звернення громадян» передбачає, що звернення без
зазначення місця проживання,  а також таке, з якого неможливо встановити
авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Звертаємо також
увагу, документи що розташовані у додатку (вкладенні) мають бути виключно
в форматі «.png» або «.jpeg», інші формати за технічних причин не є
доступними до розгляду. Дякуємо за звернення. З повагою, фахівець
кол-центру Управління інформаційно-консультаційної роботи з клієнтами СП
«ЕНЕРГОЗБУТ» Комунальне підприємство «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Перелік усіх аварій, що сталися на мережах, які перебувають у віданні КП «Київтеплоенерго» та призвели до припинення постачання гарячої води у будинку за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28В — у період з 01.01.2023 року по дату надання відповіді.

2. Технічні причини кожної аварії та конкретні об’єкти, де вони виникли (трубопровід, бойлерне обладнання тощо).

3. Дата початку та дата завершення кожної аварії (момент фактичного відновлення постачання гарячої води).

4. Найменування підрядної організації або структурного підрозділу, що здійснював аварійно-відновлювальні роботи.

5. Копії актів виконаних робіт або інші документи, що підтверджують факт ліквідації аварій.

6. Чи проводився аналіз причин повторюваних аварій за цією адресою? Якщо так — прошу надати відповідні висновки.

7. Які технічні або організаційні заходи було вжито для запобігання подальшим зупинкам постачання гарячої води у згаданому будинку?

Протягом 2023–2025 років за цією адресою було зафіксовано понад 38 звернень до Центральної диспетчерської служби м. Києва 1557 з приводу відсутності гарячого водопостачання. У відповідях вказувались формулювання на кшталт: «аварія на трубопроводі», «аварія на бойлері» тощо. Усі випадки стосувалися зовнішніх мереж, не пов’язаних із внутрішньобудинковими системами.

КП «Київтеплоенерго» є підприємством, яке виконує функції виконавця комунальних послуг з постачання гарячої води та теплової енергії в місті Києві, згідно з рішенням Київської міської ради № 548/548 від 25.05.2018. Підприємство також є балансоутримувачем зовнішніх теплових мереж (магістральні трубопроводи, бойлери, теплопункти тощо) до межі житлового будинку. Документи та інформація, що створюються в рамках виконання цих функцій, відповідно до ст. 1 Закону, є публічною інформацією.

Ваша попередня відповідь від 26.06.2025 № Ел.З/1/6662/30-Вих не містила відповіді по суті та містила спробу звузити визначення публічної інформації до рівня обслуговування за особовим рахунком, хоча запит не стосувався персоніфікованих даних, тарифів або нарахувань. Це може бути розцінене як навмисне ухилення від обов’язку надати інформацію або службова некомпетентність.

Нагадую також, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», у разі, якщо розпорядник не володіє запитуваною інформацією, але знає, хто є її належним розпорядником, він зобов’язаний направити запит тому розпоряднику з повідомленням мене про це.

Прошу надати відповідь у встановлений законом строк — не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

У разі ігнорування цього запиту або повторної відмови без належної правової підстави, я залишаю за собою право звернутися зі скаргою до:

– Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
– Київської міської державної адміністрації як органу управління підприємством;
– органів прокуратури щодо порушення вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

З повагою,

Sergey