Аварійно-рятувальні формування ДСНС України
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Після розформування військ Цивільної оборони (підпорядковувались МНС України) новоствореній Оперативно-рятувальній службі цивільного захисту у «спадок» залишилось близько 20 майнових комплексів (військових містечок).
На даний час з цих 20 військових містечок:
- безповоротньо втрачено шість (Київ (пр. Червонозоряний), Донецьк, Мазанка, Керч, Хмельницький, Чернівці);
- не використовуються повною мірою чотири (Знамянка, Мирне, Верхівцеве, Лоскутівка);
- використовуються за призначенням у складі формувань територіального підпорядкування чотири (Ужгород, Городище, Якушинці, Кропивницький);
- шість містечок використовуюсться за призначенням формуваннями центрального підпорядкування ДСНС України (Ватутіно, Ромни, Дрогобич, Ніжин, Жеребкове, Переяслав-Хмельницький).
Також, окрім 20 вищевказаних містечок, Оперативно-рятувальна служба цивільного захисту отримала містечка в Києві (вул. Вишгородська) та с. Майдан Івано-Франківської області.
Якщо безповоротньо втрачені майнові комплекси відновити не можливо, то з майновими комплексами, що не використовуються повною мірою ситуація інша. Справа в тім, що вони знаходяться на великій відстані від обласних центрів і тому виникає велика проблема з набором персоналу, також, вважається що найчастіше надзвичайні ситуації трапляються саме в обласних центрах. Крім того, ці майнові комплекси вважаються полковими, тобто розрахованими на 400-600 чоловік особового складу та 80-120 одиниць техніки. Такі показники є надлишковими для формувань теріторіального підпорядкування ДСНС.
Враховуючи вище сказане, прошу прорахувати доцільність передачі майнових комплексів (військових містечок) ДСНС, що не використовуються повною мірою, до військових формувань (ЗСУ, НГУ, ДПСУ, ДССТ). Натомість, такі військові формування повинні будуть передати до ДСНС деякі майнові комплекси, що належать ним та розміщені біля обласних центрів.
Також, пропоную ліквідувати аварійно-рятувальні загони спеціального призначення в Харківській, Київській, Чернігівській, Одеській областях та місті Києв, як такі, що дублюють близькорозташовані формування центрального підпорядкування, а їх функції та підрозділи передати Навчальному центру ОРС ЦЗ, Мобільному рятувальному центру швидкого реагування, Спеціальному авіаційному загону ОРС ЦЗ та 3 Спеціальному центру швидкого реагування відповідно.
З повагою,
Олександр Ратовалов