Автоматичне_призначення_пенсії_3
-
Від: Тетяна
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1 З якої дати, та за яких обставин(зміні законодавчої бази, нормативно-правових актів, тощо) було змінено назву пункту меню «Анкета-заява для автопризначення пенсії» на «Анкету надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком» на Порталі Електронних Послуг ПФУ, та чи змінилось при цьому трактування, зміст та функції згенерованої анкети?
2 Чи виконувала раніше(а можливо й зараз) анкета, автоматично згенерована при використанні сервісної послуги – автоматичне призначення пенсії, функції заяви на призначення пенсії, оскільки й на сьогодні на сторінці вебпорталу ПФУ використовується термін анкета-заява, наприклад:
«додати скан-копії документів, які є обов’язковими для подання анкети-заяви та які користувач вважає необхідним надати до ПФУ для підтвердження його права на автоматичне призначення пенсії
- підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу ПФУ.»
«Пенсійним фондом України запроваджено сервісну послугу – надання інформації для автопризначення пенсії за віком шляхом заповнення “Анкети надання інформації для автопризначення пенсії за віком” (далі – анкета-заява) через особистий електронний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України (далі – вебпортал)»- відповідь на Запит «Автопризначення пенсії» від 03.03.2023р.
3 Заява – документ, який містить прохання особи в усній або (переважно) письмовій формі щодо здійснення своїх прав або захисту інтересів, але ні в «Анкеті застрахованої особи для внесення даних в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для автоматичного призначення пенсії», ні в пункті меню «Анкета надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком» на Порталі Електронних Послуг, ні в назві, ні по змісту, ні по тексту не використовується термін «заява» та прохання на призначення пенсії.
Оскільки регіональні ПФУ трактують «Анкету застрахованої особи для внесення даних в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для автоматичного призначення пенсії»(далі Анкета) як заяву на призначення пенсії з конкретною датою звернення, прошу надати однозначну відповідь з посиланням на нормативно-правові акти
3.1 Чи являється Анкета заявою на призначення пенсії, чи являється Анкетою, яка підтверджує згоду особи на автоматичне призначення пенсії та виконує функції надання інформації, яка в майбутньому буде використана при автоматичному призначенні пенсії, і тим самим не може містити день звернення за призначенням пенсії, окрім дати досягнення пенсійного віку?
4 В чому різниця, окрім дати подання, між послугами «Заява на призначення пенсії», при використанні якого користувач отримує екранну форму з повною заявою на призначення пенсії, та «Анкета надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком» при використуванні якого формується «Анкета застрахованої особи для внесення даних в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для автоматичного призначення пенсії?
5 Чому "Анкета надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком» зникла з кабінету користувачв на веб-порталі ПФУ?
З повагою,
Тетяна