Бюджетні рахунки тцк та сп (Київський обласний, Кіровоградський обласний)
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Чи зареєстровані в Єдиному реєстрі, як розпорядники, чи одержувачі бюджетних коштів та, чи мають відкриті на балансі Державної казначейської служби України бюджетні або небюджетні рахунки наступні суб'єкти:
1) Київський обласний ТЦК та СП код за ЄДРПОУ 07910662
2) Кіровоградський обласний ТЦК та СП код за ЄДРПОУ 07827576
3) Кропивницький міський ТЦК та СП код за ЄДРПОУ - 09620951
Відповідь надати в хронологічному порядку, з обов'язковим вказанням виду відкритих рахунків (бюджетні чи небюджетні, чи і ті і інші).
Відповідно до закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь прошу надати протягом 5 робочих днів, або у інший термін у відповідності до закону.
Відповідь надати в хронологічному порядку, з обов'язковим вказанням виду відкритих рахунків (бюджетні чи небюджетні, чи і ті і інші).
З повагою, людина чоловік Роман роду Іванов
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
Доброго дня!
Ознайомився з отриманою відповіддю, але виникають питання відносно того якими нормативно-правовими актами керувалася Державна казначейська Служба реєструючи рахунки відповідно до Бюджетного кодексу України які згідно статті 57 Порядок закриття рахунків після закінчення бюджетного періоду.
Не пізніше 31 грудня поточного бюджетного періоду або останнього дня іншого бюджетного періоду казначейство України закриває всі рахунки, відкриті у поточному бюджетному періоді для виконання бюджету. Порядок закриття рахунків поточного бюджетного періоду та відкриття рахунків наступного бюджетного періоду визначається Міністерством фінансів України. За виняткових обставин Міністр фінансів України може визначити інший термін закриття рахунків, який має настати не пізніш як через п'ять робочих днів після закінчення бюджетного періоду. Тобто відкриття та закриття рахунків відбувається в межах кожного бюджетного періоду. Також відповідно до розділу 3 наказу Міністерства фінансів України № 758 від 22.06.2012 року "Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України" міститься інформація пункт 1. підпункт 1 заяву про відкриття рахунків (додаток 5 до цього Порядку) за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до картки зі зразками підписів та відбитка печатки, оформленої з дотриманням вимог розділу IV цього Порядку, надано право першого та другого підписів. Яким чином печатка юридичної особи «Кіровоградський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» (код за ЄДРПОУ 07827576) отримав реєстрацію рахунку якщо дані з ЄДР не містять такої юридичної особи публічного права з кодом ЄДРПОУ - 07827576, натомість за цим кодом ЄДРПОУ знаходить іншу юридичну особу - "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ" зі статусом скасовано? Яким нормативно-правовим керувались посадові особи при перевірці даних реєстраційних карт які згідно розділу 4 наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України". А згідно розділу 3 пункту 2 На кожного з клієнтів, визначених пунктом 1 цього розділу, орган казначейства формує справу з юридичного оформлення рахунків, що містить:
договір;
реєстраційну карту (згідно розділу 4-го цього наказу);
відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) (витяги, установчі документи клієнта), отримані органами казначейства в електронній формі відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Також перевірка юридичної особи через запит до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на сайті https://www.treasury.gov.ua/unifie-regis..., не містить інформації про зареєстрованого розпорядника бюджетних коштів, а ні про Кіровоградський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, а ні про КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ з кодом ЄДРПОУ - 07827576. Також запит в реєстрі на наявність зареєстрованого користувача бюджетних коштів «Київський обласний військовий комісаріат» кодом ЄДРПОУ 07910662 - не міститься в реєстрі.
Виникає питання яким чином були зареєстровані рахунки для юридичних осіб публічного права КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ з кодом ЄДРПОУ - 07827576 та «Київський обласний військовий комісаріат» кодом ЄДРПОУ 07910662 якщо відповідно до постанови Кабінету міністрів № 154 від 23 лютого 2022 р. "Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки" - Постанова Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 р. № 389 "Про затвердження Положення про військові комісаріати" втратила чинність.
Як виконувався розділ 3 пункт про реєстраційні карти та наявність печатки в реєстраційній карті наказу Міністерства фінансів України № 758 від 22.06.2012 року "Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України" Якщо дані юридичні особи не зареєстровані відповідно до законів та нормативно-правових актів цетральних органів влади. Оскільки військові комісаріати як юридичні особи - органи військового управління "не мають реєстраційної дії" відповідно до Цивільного кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України №154 пункт 7 - мали бути утворені як юридичні особи публічного права (стаття 80, 81, 87 Цивільного го кодексу України) та постановам Кабінету Міністрів України, та постанови Кабінету Міністрів України №118 від 22 січня 1996 року «ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України» пункту 6 – ідентифікаційний код зберігається за суб’єктом, якому він присвоєний протягом усього періоду його існування і є єдиним.
Прошу надати аргументовано відповідь яким чином юридичні особи діяльність яких скасована законодавством і не відповідає законодавству "зареєстровані" як отримувачі бюджетних коштів?
З повагою, Роман людина роду Іванов
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
³ 29.03.2006 373 , . ³ [1]diia.gov.ua, [2]czo.gov.ua
ʳ
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
References
Visible links
1. http://diia.gov.ua/
2. http://www.czo.gov.ua/
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
Доброго дня!
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" розділ II. Прикінцеві та перехідні положення зазначено пункт 2. Установити, що: територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються на базі діючих військових комісаріатів шляхом їх ПЕРЕТВОРЕННЯ; територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є ПРАВОНАСТУПНИКАМИ військових комісаріатів, на базі яких вони утворюються.
Розділ II. Прикінцеві та перехідні положення пункт 3 закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" пункт 3 зазначено:
«Кабінету Міністрів України: у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: вжити заходів, необхідних для реалізації цього Закону;
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, та привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом. Цивільний Кодекс України стаття 81 пункт 2 останній абзац зазначає що: «Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування. Як зазначено в пункті 7 постанови №154 Кабінету Міністрів України (далі КМУ) – територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є юридичними особами публічного права, мають самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Казначейства).
Стаття 104 Цивільного Кодексу України в пункті 1 зазначено "Юридична особа припиняється в результаті реорганізації злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕННЯ. У разі реорганізації юридичних осіб публічного права майно, права та обов’язки переходять до правонаступників". Науково практичний коментар до статті 104 містить наступне: "Виділяються наступні різновиди такого способу припинення юридичних осіб — злиття, приєднання, поділ, ПЕРЕТВОРЕННЯ. Тобто перетворення – є процес ліквідації юридичної особи, а не ЗМІНА НАЗВИ.
Законами України не передбачена зміна назви юридичної особи публічного права без зміни коду ЄДРПОУ після процесу перетворення, а лише її ліквідація і створення нової юридичної особи з новими реєстраційними даними (нова назва юридичної особи, новий код ЄДРПОУ) та внесення до відомчого обліку - якщо юридична особа підпадає під закон України «Про державну таємницю» в органах Державної Статистики.
Запити до органів Державної статистики (Держкомстат) про наявність в реєстрах юридичної особи публічного права з назвою «Київський обласний центр комплектування та соціальної підтримки», «Кропивницький обласний центр комплектування та соціальної підтримки» «Київський обласний ТЦК та СП» або «Кропивницький ТЦК та СП» - ВІДСУТНІ.
Офіційні запити до Міністерства оборони не підтверджують виконання II. Прикінцеві та перехідні положення закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" і прийняття відповідних нормативно-правових актів, та наказів про реєстраційну дію юридичних осіб публічного права - «Територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки».
Відповідно до Ухвали Верховного Суду України справа № 344/6751/22 від 05.12.2022 (зареєстровано та оприлюднено 06.12.2022), в якій суд встановив, якщо юридична особа не зареєстрована в порядку закону не має процесуальної дієздатності, не має права підпису та посадове становище її не зазначено, а тому не може бути зареєстрована як одержувач бюджетних коштів.
Оскільки відповідь Головного Управління Державної Казначейської Служби України у київській області містить інформацію що: «Оновлена картка зі зразками підписів та відбитком печатки, а також документи, які до неї додаються відповідно до вимог Порядку № 758, де зазначена нова назва, була надана Київським обласним військовим комісаріатом в липні 2024 року».
Прошу надати інформацію про те:
1) яким чином було підтверджено наявність реєстрації такої юридичної особи окрім зміни назви в новій реєстраційній картці та зміни напису на печатці, які додаткові були надані документи що підтверджують державну реєстрацію у відповідності до закону Київського обласного центру комплектування та соціальної підтримки. При чому в розгляді справи окружного адміністративного суду від 07.05.2024 року №320/15906/23 зазначено що фактично Київський обласний військовий комісаріат не існує з 2019 року;
2) яким чином відбувається обслуговування рахунків Кіровоградського обласного військового комісаріату, якщо фактично вони не існують як орган військового управління Міністерства оборони України про що зазначено в судовій справі №320/15906/23, а реєстраційна дія у відповідності до законів України та постанов центральних органів не відбулася і такої юридичної особи як Кіровоградський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки не зареєстровано в реєстраційних органах.
З повагою, Роман Іванов
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
--
Слава Україні!!!
На Вашу адресу надсилаєтся файл.
Отримання прошу підтвердити!!!
Черговий по зв'язку Київського ОТЦК СП
45-910
Доброго дня!
Конституція України стаття 19 зазначає що: «Органи державної влади їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Відповідно до частини 1 статті 3 Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: «Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №118 від 22 січня 1996 року «ПОЛОЖЕННЯ про Єдиний державний реєстр під підприємств та організацій України» пункту 6 – ідентифікаційний код зберігається за суб’єктом, якому він присвоєний, протягом усього періоду його існування і є єдиним. У разі ПЕРЕТВОРЕННЯ юридичної особи, КРІМ центральних органів виконавчої влади, за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.
Відповідь надана від організації «Київський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» міститься інформація про те що було надано копію довідки про присвоєння коду за Єдиним державним реєстром до органів Казначейства, що мало б означати що відбулася нова реєстрація органу військового управління як юридичної особи публічного права (постанова КМУ №154) і наданий новий код ЄДРПОУ Державними органами статистики, оскільки відповідно до закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку" розділ II. Прикінцеві та перехідні положення зазначено пункт 2. Зазначено, що: територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються на базі діючих військових комісаріатів шляхом їх ПЕРЕТВОРЕННЯ. Стаття 104 Цивільного Кодексу України зазначає що ПЕРЕТВОРЕННЯ - це припинення юридичної особи публічного права та створення нової юридичної особи публічного права. Тобто процес реєстрації відповідно до закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» - надання нового ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ). Тому код ЄДРПОУ що належав Київському обласному комісаріату не може належати Київському обласному центру комплектування та соціальної підтримки, оскільки під час ПЕРЕТВОРЕННЯ юридичної особи публічного права відбувається її ліквідація та створення нової юридичної особи публічного права.
В Законі України «Про центральні органи виконавчої влади» статті 5 п. 5 зазначено: «Міністерство, інший центральний орган виконавчої влади ПРИПИНЯЄТЬСЯ шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕННЯ) або ліквідації», а п. 4 що: "Міністерство, інший центральний орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, ПЕРЕТВОРЕННЯ) одного чи кількох центральних органів виконавчої влади». Постанова КМУ від 20 жовтня 2011 р. № 1074 «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» пункту 8 «Внаслідок реорганізації (злиття, приєднання, поділу, ПЕРЕТВОРЕНЯ) органів виконавчої влади ПРИПИНЯЄТЬСЯ той орган виконавчої влади, в пункті 15 цього положення зазначено що утворюється комісія або комісії (для територіальних органів влади) рішення про утворення яких Секретаріатом Кабінету Міністрів України надсилаються органові виконавчої влади, що припиняється, Мінфіну, ДПС, Казначейству, Укрдержархіву та інші центральним органам виконавчої влади.
У відповідь на запит до Секретаріату КМУ було надано інформацію, про відсутність нормативно-правових актів про створення комісії по ліквідації органу та утворення органу військового управління територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (запит 17565/0/2-24/ від 23.07.2024 14:41:35). Тобто утворення та реєстрація органу не відбулась відповідно до законів України та нормативно-правових актів, про що свідчить відповідь на запит (запит № ЗПІ/І-1669-24 від 25.07.2024) від Державної Служби Статистики. У відповіді зазначено що організація «Київський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки» або організація «Київський обласний ТЦК та СП» в реєстрах відсутні – не зареєстровані на дату 25.07.2024 що суперечить наказу Міністерства Юстиції України від 28.09.2015 № 1834/5/1212 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України»
Роз’яснювальний лист від Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.09.2004 № 6284 «Про порядок утворення юридичних осіб публічного права та затвердження їх статутів (положень)» (вебадреса https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v628...) де зазначено що «Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом. Порядок участі юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах передбачено статтею 82 цього Кодексу, згідно з якою на юридичних осіб публічного права у цивільних відносинах поширюються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Засновниками юридичних осіб публічного права є органи управління майном, що є у державній власності, а рішенням про утворення юридичної особи публічного права є розпорядчий акт Президента України, органу державної влади, органу влади або органу місцевого самоврядування».
Виходячи з того що організація «Київський обласний центр комплектування та соціальної підтримки» надав відповідь про надання ідентифікаційного коду, прошу надати копію реєстраційної карти або перенаправити запит до Київського обласного центру комплектування та соціальної підтримки, мій запит з проханням надати реєстраційний ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) наданий органами Державної статистики які були внесені до реєстраційної карти в Головному управлінні Державної Казначейської Служби України у київській області.
З повагою, Роман
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
══════════════════════════════════════════════════════════════════════════
This email was scanned by Bitdefender
--
Слава Україні!!!
На Вашу адресу надсилаєтся файл.
Отримання прошу підтвердити!!!
Черговий по зв'язку Київського ОТЦК СП
45-910