Будівництво школи

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Максим, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!
Згідно Детального плану території місцевості Микільська Слобідка, що включає вулиці Панельна, Челябінська, залізничні колії, вулиці 1-у Садову, Садово-Набережну, між вул. Євгена Маланюка 101 (ЖК Русанівська Гавань) та вул.Комбінатна 25а (ЖК Садовий) на ділянці з кадастровим номером 8000000000:66:108:0002 має бути розміщена загальноосвітня школа.
Відповідно до чинного Генерального плану м. Києва дана ділянка має функціональне призначення "Території зелених насаджень загального користування (існуючі)".
Станом на зараз дана земельна ділянка згідно з чинним договором оренди перебуває в оренді для будівництва житлового комплексу с об'єктами соціально культурного призначення.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
-чи не суперечить цільове призначення "для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку" з договором арендою який спливає через рік та ДПТ, згідно яких там має бути школа? Згідно якого документу?

- чи виступила КМДА замовником проектування та/або будівництва школи за вказаною адресою на час опрацювання цього запиту?

- чи виступив замовником проектування та/або будівництва інший департамент чи орган місцевої влади?

- чи надавався дозвіл орендарю даної земельної ділянки ПАТ "ДАРНИЦЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ І КОНСТРУКЦІЙ" зводити на даній ділянці багатоквартирний будинок, всупереч ДПТ території?

-чому немає паспорту об'єкту даної забудови?
- чи виконується договір оренди стосовно будівництва школи, та а які терміни мають бути початі роботи, щоб ділянка вважалася що використовуються за призначенням?
-чи була проведена інспекція зелених насаджень на данній території?

З повагою,

Максим

Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва

25-02-2020 19:52, Максим написав:

показати цитоване

Доброго дня!! Згідно з Законом Про звернення громадян: У зверненні має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.