Чергова повірка засобів обліку

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Якою є затрерджена процедура планової повірки приладів обліку гарячої води? Яким чином узгоджується час прибуття майстра для демонтажу та повторного монтажу приладів обліку? Які документи мають бути при цьому пред'явлені на прідтвердження повноважень такого майстра? Які документи чи розписки мають бути оформлені на підтвердження передачі/повернення приладів обліку?

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Публичная информация, КП "Харківські теплові мережі"

1 Attachment

Сообщение готово к отправке со следующим файлом или вложенной связкой:
Пушкаш.tif

Примечание: Для предотвращения заражения компьютерными вирусами почтовые
программы могут запрещать отправление или получение вложенных файлов.
Проверьте параметры безопасности почтовой программы для обработки вложений.

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

Ви не надали відповіді на жодне з питань, поставлених в моєму інформаційному запиті від 19.03.2017 р., який не стосувався конкретної адреси, а потребував надання інформації загального характеру стосовно затверджених на Вашому підприємстві процедур. Наводжу ці питання ще раз:

1. Якою є затверджена процедура планової повірки приладів обліку гарячої води?
2. Яким чином узгоджується час прибуття майстра для демонтажу та повторного монтажу приладів обліку?
3. Які документи мають бути при цьому пред'явлені на підтвердження повноважень такого майстра?
4. Які документи чи розписки мають бути оформлені на підтвердження передачі/повернення приладів обліку?

Нагадую, що відповідно до п 2. ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації, що має наслідком адміністративну відповідальність. Наголошую, що відповідно до ст. 24 зазначеного закону особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному законом.

З повагою,

Пушкаш Тетяна

Публичная информация, КП "Харківські теплові мережі"

1 Attachment

24.03.2017 9:48, Пушкаш Тетяна пишет:
> Доброго дня!
>
> Ви не надали відповіді на жодне з питань, поставлених в моєму інформаційному запиті від 19.03.2017 р., який не стосувався конкретної адреси, а потребував надання інформації загального характеру стосовно затверджених на Вашому підприємстві процедур. Наводжу ці питання ще раз:
>
> 1. Якою є затверджена процедура планової повірки приладів обліку гарячої води?
> 2. Яким чином узгоджується час прибуття майстра для демонтажу та повторного монтажу приладів обліку?
> 3. Які документи мають бути при цьому пред'явлені на підтвердження повноважень такого майстра?
> 4. Які документи чи розписки мають бути оформлені на підтвердження передачі/повернення приладів обліку?
>
> Нагадую, що відповідно до п 2. ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації, що має наслідком адміністративну відповідальність. Наголошую, що відповідно до ст. 24 зазначеного закону особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному законом.
>
> З повагою,
>
> Пушкаш Тетяна
>
> -----Original Message-----
>
> Сообщение готово к отправке со следующим файлом или вложенной связкой:
> Пушкаш.tif
>
> Примечание: Для предотвращения заражения компьютерными вирусами почтовые
> программы могут запрещать отправление или получение вложенных файлов.
> Проверьте параметры безопасности почтовой программы для обработки вложений.
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
> -------------------------------------------------------------------
>

сховати цитоване

Пушкаш Тетяна

Доброго дня!

Щодо третього питання, поставленого у моєму інформаційному запиті від 19 березня 2017 (Які документи мають бути при цьому пред'явлені на підтвердження повноважень такого майстра?) зауважую, що самого службового посвідчення не достатньо, оскільки пункти 9 і 16 Порядку №474 передбачають обов'язкову наявність у представника виконавця направлення, виданого йому виконавцем.

Отже прошу забезпечити наявність такого направлення у представника виконавця, який має прибути для чергової повірки встановлених у моїй квартирі лічильників.

З повагою,

Пушкаш Тетяна