Чинність Постанови Верховної Ради України
Доброго дня!
Керуючись принципом верховенства права, чинними міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема:
статтями 3 та 16 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права,
статтями 6 та 15 Загальної декларації прав людини,
а також відповідно до Закону України "Про звернення громадян", прошу надати наступну інформацію:
1. Чи є чинною на сьогоднішній день Постанова ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ від 23.04.1993 "Про затвердження зразків книг реєстрації актів громадянського стану та свідоцтв, що видаються на підставі записів у цих книгах"?
Відповідь прошу надати у встановлений законом термін, на ім’я жінки у статусі людини.
Забороняю застосовувати до мене будь-які презумпції та фікції і звертатись до мене як до фізичної особи, що є образою і приниженням гідності людини.
Відбиток печатки на документі повинен бути чітким, проставленим в належному місці і не повинен бути перевернутим.
У випадку, якщо з якихось причин неможливо надати відповідь – письмово вказати причину, або переадресувати запит за належністю.
Автор цього запиту забороняє збір, зберігання та передачу персональних даних будь-яким третім особам.
З повагою,
Автор: Жінка у статусі людини Діана Володимирівна
Поштова скринька: [51400] Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 559
Координати: 48°31′12″ пн. ш. 35°52′12″ сх. д., висота над рівнем моря 71 м
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України