Чому у Києві коплапс з замовленням таксі?

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Михайло Куценко, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Михайло Куценко

ЗАМОВИТИ ТАКСІ В КИЄВІ НЕ ТАК ПРОСТО, ЯК ЗДАЄТЬСЯ
Живучи у Львові рідко вдавався до послуг таксі, хіба на вокзал або в аеропорт. Досить просто, набрати номер і в більшості випадків протягом десяти - п’ятнадцяти хвилин машина на тебе чекає. Все логічно і всім зручно. Та ми звикли і не звертати увагу на такі речі.
Проживши в Києві місяць зробив деякі відкриття. Незважаючи на сотні телефонів служб таксі, які можна знайти в Інтернеті з різними назвами та рекламою для того щоб викликати машину вам може знадобитися від однієї до двох годин.
Як це можливо? Набираєте телефон, вас питають звідки й куди їдете, зразу озвучують вартість і говорять, що Вам прийде смс. Ніби все просто і зручно. Як би не так! Через 10-15 хвилин, вам приходить смс «Вибачте, немає вільних машин у Вашому районі. Добре, 15 хв. стратили. Послідовно набираємо ще декілька служб, одночасно не хотів, так, як думав, що декілька машин приїдуть за моїм викликом. В перший день чекав півтори години, поки одна з операторів не сказала, що може спробувати за тарифом «+». Запитав, що це означає, на 10 грн. більше. Пощастило, машина приїхала, водій порадив мені завжди збільшувати суму в розмові з оператором, щоб була ймовірність приїзду машини. Таксисти, як правило, незалежні від операторів і відслідковують лише ті замовлення, які їм цікаві. Як в Задорнова, «стоянка людей для таксі».
Лише уявити, що ви замовили машину на вокзал або в аеропорт, фірма не несе жодної відповідальності, так, як в більшості випадків це просто диспетчер якій бере замовлення. Якщо з десяти знайде щось цікаве то своє заробить.
Відрізняється ситуація коли приїжджаєш до Києва на виставу або концерт, поселяєшся в готелі і не особливо рахуєш кошти на таксі. Однак, якщо ти тривалий час працюєш, їздиш на роботу та з роботи кожен день немає власного транспорту та прямого сполучення громадського, розраховуєш на місяць кошти на дорогу і змушений тратити годину або дві на пошук таксі причому вартість проїзду може бути будь-якою.
Буває, що замовивши машину, тобі дзвонить таксист, представляючись з партнерської служби, говорить, що машин немає, але він може під’їхати та завезти на двадцять гривень дорожче. Цікаво!
Я проти зайвого регулювання та втручання Держави в бізнес. Однак, коли ми йдемо в туристичну фірму, або звертаємось за допомогою в приватний медичний заклад, знаємо, що ми захищені тому, що ці підприємства повинні мати відповідні дозволи.
Чому фірма, що надає послуги таксі не бере на себе жодної відповідальності? Хотів би запропонувати, щоб фірми, які рекламують себе, як економне таксі, гарантія подачі 100%, були покарані, якщо за заявленими ними ж тарифами не можуть подати машину протягом години. Інший вихід, набираючи службу, щоб оператор під час розмови повідомляв, чи є машина, а не потрібно було чекати п'ятнадцять хвилин, що її немає. IMXO
З повагою,
Михайло Куценко

Прийом громадян, Київська міська державна адміністрація

         Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян
оформлюються відповідно до  вимог частини 7 статті 5 Закону України «Про
звернення громадян», а саме:

          у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове
звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням
дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову
адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним.

         Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні
електронного звернення не вимагається.

         Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог,
повертається заявнику.

Link: [1]File-List

29.02.2016 12:02, Управління інформаційного забезпечення та доступу до
публічної інформації пишет:

Управління інформаційного забезпечення 
та доступу до публічної інформації 
апарату виконавчого органу Київської міської ради 
Київської міської державної адміністрації
Відділ інформаційного забезпечення - тел.: 202-74-26,
Відділ доступу до публічної інформації - тел.:202-76-00.
---------- Переслане повідомлення ----------
Від: Михайло Куценко <[2][FOI #9539 email]>
Дата: 27 лютого 2016 р. о 11:10
Тема: Інформаційний запит - Чому у Києві коплапс з замовленням таксі?
Кому: FOI requests at kmda <[3][kmda request email]>

ЗАМОВИТИ ТАКСІ В КИЄВІ НЕ ТАК ПРОСТО, ЯК ЗДАЄТЬСЯ
Живучи у Львові рідко вдавався до послуг таксі, хіба на вокзал або в
аеропорт. Досить просто, набрати номер і в більшості випадків протягом
десяти - п’ятнадцяти хвилин машина на тебе чекає. Все логічно і всім
зручно. Та ми звикли і не звертати увагу на такі речі.
Проживши в Києві місяць зробив деякі відкриття. Незважаючи на сотні
телефонів служб таксі, які можна знайти в Інтернеті з різними назвами та
рекламою для того щоб викликати машину вам може знадобитися від однієї
до двох годин.
Як це можливо? Набираєте телефон, вас питають звідки й куди їдете, зразу
озвучують вартість і говорять, що Вам прийде смс.  Ніби все просто і
зручно. Як би не так! Через 10-15 хвилин, вам приходить смс «Вибачте,
немає вільних машин у Вашому районі. Добре, 15 хв. стратили. Послідовно
набираємо ще декілька служб, одночасно не хотів, так, як думав, що
декілька машин приїдуть за моїм викликом. В перший день чекав півтори
години, поки одна з операторів не сказала, що може спробувати за тарифом
«+». Запитав, що це означає, на 10 грн. більше. Пощастило, машина
приїхала, водій порадив мені завжди збільшувати суму в розмові з
оператором, щоб була ймовірність приїзду машини. Таксисти, як правило,
незалежні від операторів і відслідковують лише ті замовлення, які їм
цікаві. Як в Задорнова, «стоянка людей для таксі».
Лише уявити, що ви замовили машину на вокзал або в аеропорт, фірма не
несе жодної відповідальності, так, як в більшості випадків це просто
диспетчер якій бере замовлення. Якщо з десяти знайде щось цікаве то своє
заробить.
Відрізняється ситуація коли приїжджаєш до Києва на виставу або концерт,
поселяєшся в готелі і не особливо рахуєш кошти на таксі. Однак, якщо ти
тривалий час працюєш, їздиш на роботу та з роботи кожен день немає
власного транспорту та прямого сполучення громадського, розраховуєш на
місяць кошти на дорогу і змушений тратити годину або дві на пошук таксі
причому вартість проїзду може бути будь-якою.
Буває, що замовивши машину, тобі дзвонить таксист, представляючись з
партнерської служби, говорить, що машин немає, але він може під’їхати та
завезти на двадцять гривень дорожче. Цікаво!
Я проти зайвого регулювання та втручання Держави в бізнес. Однак, коли
ми йдемо в туристичну фірму, або звертаємось за допомогою в приватний
медичний заклад, знаємо, що ми захищені тому, що ці підприємства повинні
мати відповідні дозволи.
Чому фірма, що надає послуги таксі не бере на себе жодної
відповідальності? Хотів би запропонувати, щоб фірми, які рекламують
себе, як економне таксі, гарантія подачі 100%, були покарані, якщо за
заявленими ними ж тарифами не можуть подати машину протягом години.
Інший вихід, набираючи службу, щоб оператор під час розмови повідомляв,
чи є машина, а не потрібно було чекати п'ятнадцять хвилин, що її немає.
IMXO
З повагою,
Михайло Куценко

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою на
адресу [4][FOI #9539 email]
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

--
=================================
Управління з питань звернень громадян
Київської міської державної адміністрації
Начальник управління (044) 202-75-74
Відділ опрацювання письмових звернень громадян (044) 202-75-33

References

Visible links
1. file:///C:%5CUsers%5Cgolota-i%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml
2. mailto:[email address]
3. mailto:[kmda request email]
4. mailto:[email address]