Дані щодо роботи відділів.

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації , прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Кількість проведених співробітниками відділу «Гірське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги , відділу «Лисичанське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги , відділу «Попаснянське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги , відділу « Рубіжанське бюро правової допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги ,починаючи з 2016 р. (від дати початку функціонування відділу) по теперішній час, тематичних семінарів та лекцій,з переліком населених пунктів, в яких проводились семінари та лекції, переліком закладів, в яких були проведені ці заходи, кідькістю осіб та теми семінарів та лекцій, що вже були проведені,дані по кожному відділу окремо.
2.Кількість осіб, що звернулися на особистий прийом до вищенаведених відділів , починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час та кількість осіб, які під час особистого прийому отримали безоплатну первинну та/або вторинну правову допомогу, кількість наданих під час особистого прийому послуг з позитивним результатом. у форматі : кількість звернень/до якої категорії відноситься звернення (СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СПАДКОВЕ, СІМЕЙНЕ ,МЕДИЧНЕ ПРАВО, ТРУДОВЕ ,АДМІНІСТРАТИВНЕ ,ЗЕМЕЛЬНЕ, ЖИТЛОВЕ, ІНШІ ЦИВІЛЬНІ, ДОГОВІРНЕ, ГОСПОДАРСЬКЕ, КРИМІНАЛЬНЕ, ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ , ПРАВО НА ДОСТУП ДО ПРАВОСУДДЯ та т.п.),дані по кожному відділу окремо.
3.Кількість письмових , телефонних звернень, звернень через електронну пошту, до вищенаведених відділів , починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час,щодо надання безоплатної первинної правової допомоги та , відповідно, кількість розглянутих звернень ,кількість наданих по цим зверненням послуг з позитивним результатом дані по кожному відділу окремо. .
4.Кількість наданих співробітниками вищенаведених відділів , починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час, послуг щодо складення заяв, скарг та інших документів правового характеру,дані по кожному відділу окремо.
5.Кількість та адреси мобільних консультаційних пунктів, роботу яких забезпечуть відповідні відділи , у випадку наявності мобільних консультаційних пунктів - засоби зв’язку з співробітниками цих пунктів.
6.Наявність та кількість на території обслуговування вищенаведених відділів дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги, розвиток та функціонування яких забезпечують відповідні бюро правової допомоги, у випадку наявності- адреси місцезнаходження.
7.Кількість отриманих та зареєстрованих заяв про надання безоплатної вторинної правової допомоги, що надійшли до відповідних бюро правової допомоги , з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час, кількість наданих співробітниками відповідних бюро правової допомоги послуг щодо складення заяв , дані по кожному відділу окремо.
8.Кількість наданих співробітниками відділів бюро правової допомоги, починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час, послуг представницва інтересів осіб,визначених п.1,2,8-1 2 частини першої ст.14 З.У. «Про безоплатну правову допомогу»,кількість осіб,які отримали допомогу, та перелік установ, організацій та ін., де здійснювалося представництво, дані по кожному відділу окремо.

9.Кількість наданих послуг допуску у відділах та кількість осіб, які отримали цю послугу,у випадку наявності- дані по кожному відділу окремо.
10.Статистичні дані за результатами проведення співробітниками відповідних відділів виїздних прийомів ( у випадку,якщо проводились консультації ,то в форматі,наведеному в п.2 запиту),та інформацію , які витрати бюджетних коштів були зафіксовані для проведення цих заходів,дані по кожному відділу окремо.
З метою економії бюджетних коштів відповідь на запит та копії витребуваних документів прошу викласти на сайтіhttps://dostup.pravda.com.ua

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник ГО «КЦПІКД «Колохорт»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Сєвєродонецький МЦ з надання БВПД,

1 Attachment

15.02.2017, 20:05, "Олександр Андрєєв"
<[FOI #17454 email]>:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації ,
прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Кількість проведених співробітниками відділу «Гірське бюро правової
допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної
вторинної правової допомоги , відділу «Лисичанське бюро правової
допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної
вторинної правової допомоги , відділу «Попаснянське бюро правової
допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної
вторинної правової допомоги , відділу « Рубіжанське бюро правової
допомоги» Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної
вторинної правової допомоги ,починаючи з 2016 р. (від дати початку
функціонування відділу) по теперішній час, тематичних семінарів та
лекцій,з переліком населених пунктів, в яких проводились семінари та
лекції, переліком закладів, в яких були проведені ці заходи, кідькістю
осіб та теми семінарів та лекцій, що вже були проведені,дані по кожному
відділу окремо.
2.Кількість осіб, що звернулися на особистий прийом до вищенаведених
відділів , починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу)
по теперішній час та кількість осіб, які під час особистого прийому
отримали безоплатну первинну та/або вторинну правову допомогу, кількість
наданих під час особистого прийому послуг з позитивним результатом. у
форматі : кількість звернень/до якої категорії відноситься звернення
(СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СПАДКОВЕ, СІМЕЙНЕ ,МЕДИЧНЕ ПРАВО, ТРУДОВЕ
,АДМІНІСТРАТИВНЕ ,ЗЕМЕЛЬНЕ, ЖИТЛОВЕ, ІНШІ ЦИВІЛЬНІ, ДОГОВІРНЕ,
ГОСПОДАРСЬКЕ, КРИМІНАЛЬНЕ, ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ , ПРАВО НА ДОСТУП ДО
ПРАВОСУДДЯ та т.п.),дані по кожному відділу окремо.
3.Кількість письмових , телефонних звернень, звернень через електронну
пошту, до вищенаведених відділів , починаючи з 2016 р.(від дати початку
функціонування відділу) по теперішній час,щодо надання безоплатної
первинної правової допомоги та , відповідно, кількість розглянутих
звернень ,кількість наданих по цим зверненням послуг з позитивним
результатом дані по кожному відділу окремо. .
4.Кількість наданих співробітниками вищенаведених відділів , починаючи з
2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по теперішній час,
послуг щодо складення заяв, скарг та інших документів правового
характеру,дані по кожному відділу окремо.
5.Кількість та адреси мобільних консультаційних пунктів, роботу яких
забезпечуть відповідні відділи , у випадку наявності мобільних
консультаційних пунктів - засоби зв’язку з співробітниками цих пунктів.
6.Наявність та кількість на території обслуговування вищенаведених
відділів дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги,
розвиток та функціонування яких забезпечують відповідні бюро правової
допомоги, у випадку наявності- адреси місцезнаходження.
7.Кількість отриманих та зареєстрованих заяв про надання безоплатної
вторинної правової допомоги, що надійшли до відповідних бюро правової
допомоги , з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по
теперішній час, кількість наданих співробітниками відповідних бюро
правової допомоги послуг щодо складення заяв , дані по кожному відділу
окремо.
8.Кількість наданих співробітниками відділів бюро правової допомоги,
починаючи з 2016 р.(від дати початку функціонування відділу) по
теперішній час, послуг представницва інтересів осіб,визначених п.1,2,8-1
2 частини першої ст.14 З.У. «Про безоплатну правову допомогу»,кількість
осіб,які отримали допомогу, та перелік установ, організацій та ін., де
здійснювалося представництво, дані по кожному відділу окремо.

9.Кількість наданих послуг допуску у відділах та кількість осіб, які
отримали цю послугу,у випадку наявності- дані по кожному відділу окремо.
10.Статистичні дані за результатами проведення співробітниками
відповідних відділів виїздних прийомів ( у випадку,якщо проводились
консультації ,то в форматі,наведеному в п.2 запиту),та інформацію , які
витрати бюджетних коштів були зафіксовані для проведення цих
заходів,дані по кожному відділу окремо.
З метою економії бюджетних коштів відповідь на запит та копії
витребуваних документів прошу викласти на
сайті[1]https://dostup.pravda.com.ua

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник ГО «КЦПІКД «Колохорт»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

  Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди",
призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про
публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на
них
-------------------------------------------------------------------

З повагою,
-- 
Сєвєродонецький місцевий центр з надання
безоплатної вторинної правової допомоги
-- 
Адреса : 93400, м. Сєвєродонецьк, вул. Гоголя, 24
контактний телефон: +3 8(099) 526-48-54
Електрона адреса:  [2][Сєвєродонецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги request email]

References

Visible links
1. https://dostup.pravda.com.ua/
2. mailto:[Сєвєродонецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги request email]>