Декларування
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Якщо згідно інформації на сторінці «Дані для декларації», Розділ 3. «Об’єкти нерухомості», у відомостях про об’єкти нерухомості, у т.ч. земельні ділянки, наявні в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно стосовно зареєстрованих речових прав на нерухоме майно після 1 січня 2013 року, вартість на дату набуття або за останньою грошовою оцінкою земельних ділянок вказано 0 (нуль) грн, а вже у відомостях про земельні ділянки, наявні в Державному земельному кадастрі, вартість на дату набуття або за останньою грошовою оцінкою цих самих земельних ділянок вказано 54498.17 та 3386 грн, то при заповненні відповідного поля декларації про вартість майна слід обрати позначку «Не відомо» чи вказувати вартість земельних ділянок згідно відомостей ДЗК?
2. Якщо особа була призначена на посаду та звільнена з неї у лютому 2024 року, то після звільнення їй потрібно подати 3 декларації (щорічну за 2023 рік до 01 квітня 2024 року, декларацію при звільненні та щорічну за 2024 рік до 01 квітня 2025 року) чи лише 2 декларації (декларацію при звільненні та щорічну за 2024 рік до 01 квітня 2025 року)?
З повагою,
Олександр
Олександр писал 2024-02-09 11:25:
Доброго дня!
Для забезпечення можливості реєстрації та розгляду звернення просимо
оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення
громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового
звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як
«графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з
метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у
док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З
урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може
бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються
електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного
цифрового підпису.
Для отримання консультації в режимі реального часу, Ви можете звернутися
за телефоном контакт-центру: (044) 200 06 94