Департамент житлового господарства, копії описів 2019
-
Від: Котулев Дмитро
До: Дніпровська міська рада -
Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 165 КПК України особа, яка пред’являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і оригіналів або копій документів, зобов’язана залишити володільцю речей і оригіналів або копій документів опис речей і оригіналів або копій документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. А відповідно до ч. 1 ст. 1 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" публічною інформацією є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була ОТРИМАНА або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка ЗНАХОДИТЬСЯ У ВОЛОДІННІ суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Отже, опис речей і документів, вилучених у департамента житлового господарства ДМР ОТРИМАНИЙ цим департаментом у процесі його діяльності та знаходиться у його володінні, а тому є публічною інформацією.
Також, відповідно до пункту 6.1 постанови пленуму Вищого адміністративного суду №10 від 29 вересня 2016 р. (надалі – Постанова №10) належність запитуваної інформації до конфіденційної, таємної або для службового користування на підставі статей 7, 8, 9 Закону №2939-VІ відповідно не є єдиною достатньою підставою для обмеження доступу до неї. Обмеження доступу до конкретної інформації допускається у разі, якщо за визначенням вона є конфіденційною або таємною або для службового користування та за умови застосування сукупності вимог пунктів 1-3 частини другої статті 6 Закону №2939-VІ.
Застосовувати трискладовий тест слід у всіх випадках, коли йдеться про обмеження доступу до інформації. Причому незалежно від того, до якого виду інформації з обмеженим доступом належить запитувана інформація.
У пункті 6.2 Постанови №10 детально роз’яснюється яким чином розпорядник повинен застосовувати трискладовий тест: «з відмови у доступі до публічної інформації повинно вбачатися:
· якому з перелічених у пункті 1 частини другої статті 6 Закону № 2939-VІ інтересів відповідає обмеження, а також чому обмеження доступу відповідає зазначеному інтересу (інтересам);
· у чому конкретно полягає шкода правомірному інтересу (інтересам); яким є причинно-наслідковий зв’язок між наданням доступу та можливим настанням шкоди; чому ця шкода є істотною; яка ймовірність настання шкоди внаслідок надання доступу до інформації (пункт 2 частини другої статті 6 Закону № 2939-VІ);
· чому шкода від надання інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні (пункт 3 частини другої статті 6 Закону №2939-VІ).
Відсутність висновку розпорядника інформації щодо наявності хоча б однієї зі згаданих трьох підстав трискладового тесту означає, що законних підстав для обмеження доступу до інформації немає, а відмова у доступі до публічної інформації є необґрунтованою.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- скан-копії описів речей і документів, які були вилучені на підставі ухвал слідчих суддів у Департаменті житлового господарства Дніпровської міської ради протягом 2019 року.
При наданні відповіді на цей запит прошу виконати трискладовий тест згідно ч.2 ст.6 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
З повагою,
Котулев Дмитро