Діяльність комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Приймаючи до уваги п.1.2.,п.5.7. "Положення про комісію з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації" ,
затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації
від 18 серпня 2015 р. № 414 (зі змінами),на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Копії протоколів комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації за 2017-2018р.р.
2.Копії звітів комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації за 2017-2018р.р.(за наявності).

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.
В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Кремінська РДА,

1 Attachment

----- Исходное сообщение -----
От: Олександр Андрєєв <[FOI #48515 email]>
Кому: FOI requests at Кремінська райдержадміністрація <[Кремінська райдержадміністрація request email]>
Отправлено: Thu, 18 Apr 2019 12:25:48 +0300 (EEST)
Тема: Інформаційний запит - Діяльність комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації

Доброго дня!

Приймаючи до уваги п.1.2.,п.5.7. "Положення про комісію з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації" ,
затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації
від 18 серпня 2015 р. № 414 (зі змінами),на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1.Копії протоколів комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації за 2017-2018р.р.
2.Копії звітів комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації за 2017-2018р.р.(за наявності).

Прошу надати відповідь на запит у встановлений законом строк.
В разі ненадання або надання неповної інформації, бездіяльність розпорядника буде оскаржено відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до суду або Омбудсмана.

З метою економії бюджетних коштів ,прошу відповідь поштою не надсилати,відповідь на запит та відскановані копії запитуваних документів прошу викласти на сайті https://dostup.pravda.com.ua

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

Олександр Андрєєв

Доброго дня!

Нагадую,що відповідно до розділу 3 "Положення про комісію з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації", затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 серпня 2015 р. № 414 (зі змінами) :Комісія розглядає питання щодо: надання в оренду земельних ділянок, земельних часток, компетенція по розпорядженню якими належить райдержадміністрації;встановлення розмірів орендної плати за користування земельними ділянками, земельними частками, компетенція по розпорядженню якими належить райдержадміністрації;встановлення термінів дій договорів оренди;вирішення спірних орендних питань;розгляду звернень громадян та юридичних осіб, які потребують комісійного розгляду.Відповідно ч.5 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.Прошу це врахувати при застосуванні ч.7 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» для обробки запитуваних копії протоколів комісії з розгляду земельних питань Кремінської райдержадміністрації за 2017-2018р.р.

З повагою,
Андрєєв Олександр Вікторович ,
керівник РГО «Кремінський центр правової інформації,консультації та допомоги «КОЛОХОРТ»,
ЄДРПОУ 38817298 ,
+380509388236

Кремінська РДА,

Кремінська РДА,

Кремінська РДА,

Кремінська РДА,

44 Attachments

Кремінська РДА,

44 Attachments

Кремінська РДА,

44 Attachments

Кремінська РДА,

45 Attachments