Діяльність Payoneer в Україні
-
Від: Андрій
До: Національний банк України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Доброго дня, я прошу Вас надати інформацію щодо діяльності платіжної системи Payoneer в Україні та для Українців.
Ця компанія має жахливе відношення до своїх клієнтів з України, безпідставно блокує аккаунти не пояснюючи причини, не дає змогу використовувати сервіс для іноземних компаній якими володіють Українці.
Якщо ми хочемо якісь збільшення економічних показників то співпраця з подібними компаніями нам не допоможе, то чому тоді їй надіються дозволи на інтеграцію з державним ПриватБанком? Чому її сервіс доступний для користувачів з України а не заборонений як з недоброзичливи сусідами орками? Чому вони дозволяють собі постійно жити в страху клієнтів з України та безкарно продовжують працювати з нашими мешканцями та обдурювати їх?
Хто нас має захищати від подібних компаній? Прошу відмінити їм всі дозволи на співпрацю з Українцями допоки вони не створять сервіс який не буде порушувати наші права.
З повагою,
Андрій
Ваш запит зареєстрований в НБУ № ЗП/900/627 від 04.04.2024.
З повагою
Департамент забезпечення діяльності
Національного банку України
Facebook X Flickr Youtube Instagram
Telegram LinkedIn
-----Original Message-----
From: Андрій <[FOI #126098 email]>
Sent: Thursday, April 4, 2024 1:06 PM
To: Пошта НБУ <[НБУ request email]>
Subject: Інформаційний запит - Діяльність Payoneer в Україні
УВАГА! Зовнішній лист.
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Доброго дня, я прошу Вас надати інформацію щодо діяльності платіжної системи Payoneer в Україні та для Українців.
Ця компанія має жахливе відношення до своїх клієнтів з України, безпідставно блокує аккаунти не пояснюючи причини, не дає змогу використовувати сервіс для іноземних компаній якими володіють Українці.
Якщо ми хочемо якісь збільшення економічних показників то співпраця з подібними компаніями нам не допоможе, то чому тоді їй надіються дозволи на інтеграцію з державним ПриватБанком? Чому її сервіс доступний для користувачів з України а не заборонений як з недоброзичливи сусідами орками? Чому вони дозволяють собі постійно жити в страху клієнтів з України та безкарно продовжують працювати з нашими мешканцями та обдурювати їх?
Хто нас має захищати від подібних компаній? Прошу відмінити їм всі дозволи на співпрацю з Українцями допоки вони не створять сервіс який не буде порушувати наші права.
З повагою,
Андрій
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #126098 email]
Is [НБУ request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Національний банк України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.org.ua/change_request/new...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------
, / .
³
:
1) , :
*.pdf / ;
*.p7s , / ;
2) http://canbu.bank.gov.ua/verify *.p7s *.pdf
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]