Дискримінація військовослужбовців

Сергій Клещар

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): чи відповідає п. 4 постанови Кабінету Міністрів України №704 в редакції постанови КМУ №481 від 12.05.2023 року в частині розрахунку окладів військовослужбовців виходячи із застосування сталої величини 1762 гривні, що відповідає розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 01.01.2018 року, вимогам Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" в частині дотримання принципів: недискримінації під час прийняття нормативно-правових актів та не допущення необгрунтованих утисків групи осіб за їх певними ознаками - військовослужбовців, у яких виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб. В той час, як у всіх працюючих громадян країни розмір доходів за виконану ними працю "прив'язаний" до розміру прожиткового мінімуму та розміру мінімальної заробітної плати, які встановлюються законом про бюджет кожного року та постійно збільшуються, то у військовослужбовців розмір окладів не змінювався з 01.03.2018 року, бо розраховується з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 01.01.2018 року та складає 1762 гривні, що є дискримінацією до групи осіб за їх приналежністю до проходження військової служби в частині розрахунку окладів, який визначає положення пункту 4 Постанови КМУ №704 та порушенням урахування принципу недискримінації при розробленні проектів нормативно-правових актів, зокрема постанови КМУ №103 від 21.02.2018 року, постанови КМУ №481 від 12.05.2023 року.

З повагою,

Сергій Клещар