Дискримінація жінок
Доброго дня!
На підставі статей 10,19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:(загальна інформація по суті запиту)
З серпня 2016 року НАЗК долучено Дніпропетровським окружним адміністративним судом в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору в адміністративній справі 804/2823/16 за моїм позовом до Національного банку України щодо актів дискримінації мене за повідомлення про корупцію і загалом жінок на підставі прихованого донедавна положення НБУ затвердженого постановою Правління НБУ ще від 17.03.2006 № 96, яким встановлювалися обмеження для просування по службі для жінок-50 років, чоловіків-55 років.Документ не мав жодної обов'язкової державної реєстрації,не пройшов жодної антикорупційної, антидискримінаційної і правової експертизи,але активно застосовувався керівництвом НБУ,упродовж 2014-2016 років, в особистих цілях і безкарною розправою із службовцями Національного банку. Національне агентство з питань запобігання корупції так само долучено Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом як третя особа в пов'язаній адміністративній справі 804/7487/15 ( наразі 804/3325/17, суд навмисно незаконно змінив єдиний унікальний номер справи) за моїм позовом до НБУ, обставини справи однакові, предмет позову різний.За чотири роки представники НАЗК жодного разу не з'явилися в судові засідання. Разом з тим, саме пані Н.Корчак як Голові НАЗК,ще в квітні 2016 року,на той час Урядовою уповноваженою з питань запобігання корупції пані В.Сігріянською передано фактологічну інформацію, матеріали, інші відомості про корупцію в системі НБУ та акти масової дискримінації жінок на підставі прихованого національного законодавства і на практиці. Станом на сьогодні до НАЗК мною додатково надано офіційний висновок Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за результатами проведеної експертизи матеріалів справи, яким встановлено що дії і рішення НБУ у відношенні мене, цитую,<становлять пряму дискримінацію за ознакою статі і віку>.
- які заходи реагування вжито за 2,5 роки Національним агентством з питань запобігання корупції у відповідності до вимог Закону України «Про запобігання корупції» у конкретних адміністративних справах;
- чи не означає призначення пані Н.Корчак уповноваженою особою з питань гендерної рівності в НАЗЕ черговим пособництвом дискримінації загалом і відвертим знущанням над антикорупційним і антидискримінаційним законодавством України.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко.
Доброго вечора!
Надсилаємо Вам сканкопію відповіді.
З повагою
Ірина Щекатуріна
головний спеціаліст Сектору з питань доступу до публічної інформації
Управління документального забезпечення та контролю.
Доброго дня! Прошу у відповідності до ст.10,19 Закону України Про доступ до публічної інформації і урахуванням приписів ст.53 Закону України Про запобігання корупції надати інформацію :
- У відповіді НАЗК(далі-Агенство) на попередній запит зазначено, що Агенство "не бачить порушень Закону".
Про який Закон зазначає Агенство ?
- Якби Агенство виконувало покладені на нього функції і повноваження, у частині захисту викривачів корупції і пов'язаних із цим зллчинами, принаймні ознайомилися із матеріалами справ або фактологічною інформацією та наданими матеріалами екс-голові Агенства пані Н.Корчак від Урядової уповноваженої з питань корупційної політики пані В.Сігріянської станом на квітень ще 2016 року, то знало, що саме за повідомлення мною про корупцію і пов'язаних із цим злочинами в системі Національного банку України, до мене і застосували пряму дискримінацію за множинними ознаками, утиски, тощо. І загалом, хіба застосування прихованого нормативного документа вищими посадовими особами Національного банку України,який в силу Закону не пройшов обов'язкової антикорупційної,антидискримінаційної,правової експертиза,немає обов'язкової державної реєстрації Мінюсту, з метою приховати інші корупційні злочини, не є достатньою підставою для Агенства, про захист жінки-викривача вже мова не йде, розпочати діяти, а не пособствувати дискримінації і приховувати корупційні злочини?
Додатково, нагадаю Агенству, що прихований так званий документ затверджений Правління НБУ в 2006 році (!), активно застосовано в 2014-2016 роках,і в якому зазначено, що жінкам в 50 років, а чоловікам в 55 років обмежено доступ до просування по службі і доступ до публічної служби, інше,аж до звільнення.
То про який Закон і Національний план дій 2021 на виконання Зауваження Комітету ООН ліквідації дискримінації щодо жінок і доступу їх до правосуддя у своїй відповіді зазначає Агенство.
Вочевидь, готуєтеся знову просити кошти по міжнародним програмам та брехати урядам скандинавських Королівств та урядам Канади і Америки ?
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Доброго дня!
Надсилаємо сканкопію відповіді на Ваш запит.
З повагою
Ірина Щекатуріна
Сектор з питань доступу до публічної інформації
Управління документального забезпечення та контролю
Доброго дня!
Мною залюбки, в доповнення до надісланої скарги до Комітету ООН щодо ліквідації дискримінації у відношенні жінок,буде виконано приписи статті 55 Конституції України щодо після використання всіх національних засобів захисту проти актів прямої дискримінації жінок,зокрема мене, за ознакою статі і віку за повідомлення про корупцію і пов'язані із цим злочини,маю право надати фактологічну інформацію, матеріали, інші відомості до представництв МВФ і ЄБРР в Україні,в тому числі до посольств королівств Швеції,Данії та посольств Канади і Америки.
Національне агенство з питань запобігання корупції наразі,може і надалі бавитися і тішитися із "дотриманням законодавства та рівних прав і можливостей для обраних".
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Доброго дня!Доповнення до повідомлення від 31серпня.
З таким же задоволенням на електронну адресу Агенства буде переслано проект докладу Європарламенту про виконання Україною положень Угоди асоціації ЄС -Україна ( мовою оригіналу,з метою забезпечення об'єктивності).
Маю надію, що до 11 вересня, представниками Комісії Європарламенту буде взято до уваги і включено в доклад і фактологічну інформацію, матеріали,інші відомості щодо фактів актів прямої масової дискримінації жінок,зокрема, і мене за повідомлення про корупцію і пов'язаних із цим злочинами,при активному пособництві і приховування тривалий час цих ганебних фактів з боку державних інституцій, в тому числі Національного агенства запобігання корупції.
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко