Для Гетьманцева

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Костя, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
чому податкова України ігнорує повідомлення про те, що по всій Україні, колишні забудовники, які самостійно поставили себе управляючими організаціями багатоквартирних будинків безпідставно в комерційних цілях використовують земельні ділянки навкло таких будинків, й, НЕ сплачують жодних податків;

чому Держпромслужба ігорує повідомлення про неоформлення трудових відносин з працівниками управляючим компаніями багатоквартирних будинків? Лише в одному житловому комплексі м. Миколаєва одна консержка отримує в конверті заробітню платню в розмірі 27 тисяч гривень на місяць.

чому будівельна інспекція ігнорує повідомлення про використання з усіма порушенням управляючими організаціями багатоквартирних будинків технічних приміщень в комерційних цілях - здача в оренду. Дохід за місцяь лише одного будинку від такої оренди становить 1 300 000 (один мільйон триста тисяч) гривень.

чому прокуратура ігнорує повідомлення про те, що багато управляючих компаній багатоквартирних будинків зібрали дані про мешканців будинку для подальшої передачі ???

З повагою,

Костя

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване