Документальне оформлення благодійних внесків батьків Івано-Франківської ЗОШ 19

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1)документи, що засвідчують прийом благодійних внесків батьків на рахунки чи готівкою у БО "Благодійний фонд "Піклувальна рада Франківської ЗШ І-ІІІ ст №19" чи іншими уповноваженими органами, що діяли в Івано-Франківській ЗОШ 19 за 2017 та 2018 роки і здійснювали збір благодійної допомоги від батьків. Адже відповідно до Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації" , загальноосвітні навчальні заклади мають право отримувати від батьків, фізичних та юридичних осіб через відділення банку на розрахунковий рахунок фонду. Внески є добровільними.

2)звіти фінансово-господарської діяльності школи про надходження та використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (а саме благодійні внески батьків) за 2017 та 2018 роки.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2000 №1222 (зі змінами) "Про затвердження порядку отримання благодійних (добровільних) внесків від фізичних та юридичних осіб установами та закладами освіти, охорони здоров'я, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування"прийом благодійних внесків від фізичних та юридичних осіб може здійснюватись виключно на добровільній основі з обов'язковим оформленням відповідної документації та відображенням у бухгалтерському обліку.
Персональну відповідальність за дотримання законодавства із зазначених питань несуть керівники місцевих органів управління освітою та навчальних закладів;

3) документи, що засвідчують проведення ремонтних робіт у класах ЗОШ19 з ініціативи та за кошти батьків за 2017-18 та 2018-19 навчальні роки.

З повагою,

Ірина

Відділ звернень, Івано-Франківська міська рада

1 Attachment