Документи про базову середню освіту без ІНН
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Доброго дня!
Надайте будь ласка відповіді на такі питання:
1. Надайте список обов'язкових документів для отримання документів про повну загальну середню освіту
2. На основі яких НПА моя неповнолітня дитина, яка не є платником податків, має отримати ідентифікаційний код?
З повагою,
Вергун Тетяна Олегівна
Доброго дня!
Дитина, яка не є платником податків не зобов'язана отримувати інн, на яких підставах освітній заклад вимагає його отримання?
З повагою,
Тетяна Олегівна
У Вашому зверненні недостатньо даних для його реєстрації.
Для реєстрації Вашого звернення відповідно за ст.5 Закону України «Про
звернення громадян»
… «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено:
1. Прізвище, ім’я, по батькові,
2. Місце проживання громадянина,
3. Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги.
4. Підпис звернення. Звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) (підпис, яким Ви підписуєте документ) із зазначенням
дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову
адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається…»
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»
«Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором
(авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство,
визнається анонімним і розгляду не підлягає.»
Для зручності опрацювання Вашого звернення пропонуємо заповнити форму, що
додається
З повагою, Міністерство освіти і науки України
пт, 13 груд. 2024 р. о 08:52 Пошта МОН України <[1][email address]> пише:
Доброго дня!
Стаття 19. Оформлення запитів на інформацію
1. Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
2. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
4. Письмовий запит подається в довільній формі.
5. Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу АБО адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Таким чином при електронному зверненні підпис не потрібно.
Надайе будь ласка відповідь. Дитина, яка не є платником податків не зобов'язана отримувати інн, податкова це підтверджує, на яких підставах освітній заклад вимагає його отримання?
З повагою,
Тетяна Олегівна Вергун
[email address]
У Вашому зверненні недостатньо даних для його реєстрації.
Для реєстрації Вашого звернення відповідно за ст.5 Закону України «Про
звернення громадян»
… «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено:
1. Прізвище, ім’я, по батькові,
2. Місце проживання громадянина,
3. Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги.
4. Підпис звернення. Звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) (підпис, яким Ви підписуєте документ) із зазначенням
дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову
адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається…»
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»
«Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором
(авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство,
визнається анонімним і розгляду не підлягає.»
Для зручності опрацювання Вашого звернення пропонуємо заповнити форму, що
додається
З повагою, Міністерство освіти і науки України
вт, 17 груд. 2024 р. о 09:12 Тетяна Олегівна
<[1][FOI #138473 email]> пише:
Доброго дня!
Стаття 19. Оформлення запитів на інформацію
1. Запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації
надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
2. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом
на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто
чи ні, без пояснення причини подання запиту.
3. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити
можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом,
телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
4. Письмовий запит подається в довільній формі.
5. Запит на інформацію має містити:
1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу АБО адресу електронної
пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Таким чином при електронному зверненні підпис не потрібно.
Надайе будь ласка відповідь. Дитина, яка не є платником податків не
зобов'язана отримувати інн, податкова це підтверджує, на яких підставах
освітній заклад вимагає його отримання?
З повагою,
Тетяна Олегівна Вергун
[2][email address]
Доброго дня!
Для встановлення авторсьва я вказую своє ім'я по-батькові та прізвище, Тетяна Олегівна Вергун , для зв'язку зі мною вказую електронну адресу, kharitoshik @ ukr.net.
Вказувати місце проживання законом не передбачено
З повагою,
Тетяна Олегівна Вергун
У Вашому зверненні недостатньо даних для його реєстрації.
Для реєстрації Вашого звернення відповідно за ст.5 Закону України «Про
звернення громадян»
… «Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі
Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено:
1. Прізвище, ім’я, по батькові,
2. Місце проживання громадянина,
3. Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги.
4. Підпис звернення. Звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) (підпис, яким Ви підписуєте документ) із зазначенням
дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову
адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається…»
Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»
«Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором
(авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство,
визнається анонімним і розгляду не підлягає.»
Для зручності опрацювання Вашого звернення пропонуємо заповнити форму, що
додається
З повагою, Міністерство освіти і науки України
нд, 22 груд. 2024 р. о 11:23 Тетяна Олегівна
<[1][FOI #138473 email]> пише:
Доброго дня!
Для встановлення авторсьва я вказую своє ім'я по-батькові та прізвище,
Тетяна Олегівна Вергун , для зв'язку зі мною вказую електронну адресу,
kharitoshik @ [2]ukr.net.
Вказувати місце проживання законом не передбачено
З повагою,
Тетяна Олегівна Вергун