Дослідження потреби у грунтових металошукачах за 2019 рік серед державних компаній України
До цього запиту є юридичний коментар. Перейти до коментаря
Доброго дня!
З метою проведення маркетингових досліджень в рамках інноваційного проекту з розробки автономних метало пошукових комплексів "ШУКАЧ". На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
- Кількість грунтових металошукачів, що було придбано структурами "УкрОборонПром" за 2019 рік;
- кількість грунтових металошукачів, що було отримано структурами "УкрОборонПром" за 2019 рік в рамках гуманітарних програм;
- об’єм коштів, витрачений на придбання грунтових металошукачів структурами "УкрОборонПром" за 2019 рік;
Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу надати відповідь протягом 5 робочих днів з дня отримання запиту.
З повагою,
НАУМЕНКО ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
צצ " ̦ϧ " ަ
----
Φ ! Ǧ () ̦ , ĦΦ ͦ Ħ. , Φ , ЦΦ Ǧ - Ц ( *.p7s). צ Ц , Ҧ Ʀæ ަ , , https://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk
. Ҧ. 36, . ɧ, 04119,
. +380 (44) 586-24-01, +380 (44) 586-24-77
¦: [Державний концерн "УкрОборонПром" request email]
IT: [email address]
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
Коментує Тетяна Олексіюк, експертка з доступу до інформації
Відмова цього розпорядника надати публічну інформацію у відповідь на запит може бути визнана неправомірною з оглядуу на наступне.
В першу чергу Державний концерн "Укроборонпром" підпадає під ознаки розпорядника публічної інформації, передбачені статтей 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації". В першу чергу, Державний концерн "Укроборонпром" відповідно до його Статуту є державним господарським об’єднанням, утвореним відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 1221 "Про утворення Державного концерну "Укроборонпром". Функції з управління Концерном та контроль за його діяльністю здійснює Кабінет Міністрів України. Учасниками Концерну є державні підприємства, зазначені в додатку до Статуту. За рішенням уповноваженого органу управління до складу Концерну можуть входити інші державні, зокрема казенні, підприємства.
Відповідно до Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №10 від 29 вересня 2016 року (п. 1.1.) аналіз визначення терміну "публічна інформація" та переліку розпорядників публічної інформації, закріпленого у статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації", свідчить, що публічною інформацією є відображена або задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація щодо використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів (пункт 2 частини першої статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації").
Крім того, відповідно до зазначеної Постанови Пленуму (п. 7.1.) забороняється обмежувати доступ шляхом віднесення до конфіденційної такої інформації: щодо використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим; пов'язаної з виконанням особами делегованих повноважень суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг; щодо умов постачання суб'єктами господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, товарів, послуг та цін на них; якою володіють суб'єкти господарювання і яка становить суспільний інтерес (суспільно необхідна інформація).
Отже відмову Державного концерну "Укроборонпром" варто оскаржити до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, або до суду, принаймні щодо надання інформації на перше та третє питання запиту, які безпосередньо стосуються розпорядження бюджетними коштами.