Доступ уповноважених (посадових) осіб Міністерства оборони України до Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Добрий день!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію.

Відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. №1064 визначено, що адміністратор Реєстру - державне підприємство, що належить до сфери управління Мін’юсту, яке здійснює заходи із створення і супроводження програмного забезпечення Реєстру, збереження та захисту бази даних Реєстру, відповідає за його функціонування, надає реєстраторам, а також у випадку, передбаченому законом, посадовим особам органів державної влади, органів місцевого самоврядування, нотаріусам доступ до нього; витяг з Реєстру - документ, що видається фізичній чи юридичній особі реєстратором або посадовій особі органу державної влади, органу місцевого самоврядування, нотаріусу шляхом безпосереднього доступу до Реєстру у випадках, передбачених законом, за затвердженими Мін'юстом формами.

Чи є доступ та можливість у уповноважених (посадових) осіб Міністерства оборони України до Державного реєстру актів цивільного стану громадян з метою формування та отримання витягу з Реєстру ( інформаційної довідки, тощо)?

З повагою,
Владислав Корольов

Міністерство юстиції України

1 Attachment

З повагою,
Міністерство юстиції України