Довідки для відстрочки мобілізації
Доброго дня!
Управління соціального захисту Ужгородської міської ради на третьому році війни вирішило перебрати на себе частину повноважень РТЦК та СП і займається невластивими органам соціального захисту функціями: видає або не видає (подейкують, що видача/невидача довідок напряму залежить виключно від вашого ступіня споріднення з мертвими президентами однієї з країн, яка допомагає нам у війні) якісь довідки, які потім люди несуть у військкомат і отримують відстрочку.
Одним з таких документів є Акт про здійснення постійного догляду, за допомогою якого можна в подальшому навіть виїхати за кордон.
Є ще різновиди Актів, за якими виїхати не можна, але відстрочку в РТЦК отримати - без проблем.
Останнім часом десятки людей, які такі акти отримати вправі - отримати їх не можуть, а які додають довідки зеленого кольору - отримують і зелене світло на їх отримання.
Звертаюся не по питанню перевірки цієї діяльності "допоміжного підрозділу " військкомату, цим займаються інші структури. Питання от в чому: це дно вже пробили ці діячі чи треба чекати ще якихось "бізнесів"?
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Які типи довідок, актів, іншого роду документів видавалися ужгородським соцзахистом в період 2022-2024 років (це має бути в номенклатурі справ, якщо там організований документообіг)?
2. Окремо надати інформацію, які типи довідок, актів, іншого роду документів видавалися ужгородським соцзахистом в період 2022-2024 років по "догляду", "утриманню", "забезпеченню", "цивільному представництву", тощо? Якими документами, ким і коли виданими, погодженими, затвердженими?
3. Що за "комісії" обстежують "догляд", "утримання", "забезпечення", "цивільне представництво", тощо , ким вони затверджені, на підставі чого діють, їх склад, повноваження, тощо?
4. Де зберігаються наразі справи заявників і який строк їх зберігання?
5. Які саме посадові особи (ПІБ, посади) опрацьовують та готують відповіді на звернення для отримання цих актів, довідок, тощо?
Андрій Ткач
З повагою,
Іван
!
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]