Фінансування ДНЗ 373 м. Київ

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Сканкопію Запиту на бюджетне фінансування із розрахунками та розшифровкою по ДНЗ №373 в місті Києві на 2023-2024 навчальний рік за підписом керівника закладу.
2. Сканкопію Кошторису на 2023-2024 рік з розрахунками ДНЗ №373 м.Київ вул. Мартиросяна 22а/24 в місті Києві
4. Сканкопії договорів з додатками за 2023 та 2024 рік ДНЗ №373 в місті Києві
4. Сканкопії договорів про закупівлю ремонтних робіт (капітальних та поточних) за рахунок загального та спеціального фондів бюджету ДНЗ №373 м.Київ вул. Мартиросяна 22а/24 в місті Києві у 2023 та 2024 році
5. Інформацію щодо місячного обсягу забезпечення ДНЗ №373 у м. Києві миючими засобами, а також обсяг запланованих поставок миючих засобів та побутової хімії до кінця поточного року.
6. Надати інформацію про:
- заробітні плати, премії та надбавки, які отримують працівники закладу – дошкільний навчальний заклад № 373 за 2023 рік;
- кількість бюджетних коштів, що виділяються на ремонт та облаштування дитячого садка – дошкільний навчальний заклад № 373 за 2023 та 2024 рік.
- копії договорів на поставку продуктів та інших товарів до навчального закладу – дошкільний навчальний заклад № 373
- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками.
7. Чи було клопотання завідуючої з ДНЗ № 373 за 2023 рік. детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів) для потреб садочка на 2023-2024 рр.?
8. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ № 373 за 2024 р.
9. Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 373 на проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби.

З повагою,

Наталія

Управління освіти Солом’янської РДА,

3 Attachments

Доброго дня!

Відповідь частково отримала на свій запит. Дякую, але не зрозуміло чому відповідно до статті 21 Закону у разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні
витрати на копіювання та друк ( в файлі надано лише 10 сторінок копій документів ) виставлений рахунок на 58 сторінок?

З повагою,

Наталія