Фінансування ДНЗ 795, м. Київ
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52 А, м. Київ) за 2019 р.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками дитячого садка - ДНЗ № 795(проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ) за 2019 р.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками дитячого садка – ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ) за 2019 р.
4. Повний перелік потреб дитячого садка –ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ), що були надані завідуючою даного ДНЗ у період з 1 січня 2019 по 30 вересня 2019 року із підписами відповідальних осіб.
5. Копію «Бюджетного запиту» з розрахунками дитсадка №795 на 2019 р. за підписом керівника закладу.
6. Надати інформацію про:
- заробітні плати, премії та надбавки, які отримують працівники закладу – дошкільний навчальний заклад № 795 за 2019 рік;
- кількість бюджетних коштів, що виділяються на ремонт та облаштування дитячого садка – дошкільний навчальний заклад № 795 за 2019 рік;
- копії договорів на поставку продуктів та інших товарів до навчального закладу – дошкільний навчальний заклад № 795
- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками.
7. Чи було клопотання завідуючої ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52 А) з детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів) для потреб садочка на 2019 р.?
8. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ № 795 за 2019 р.
9. Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 795 на проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях, на демонтаж аварійної площадки), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби.
З повагою,
Tatyana
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваш запит на інформацію зареєстровано 21.10.2019 в
управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) за №4399(з).
Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання вам відповіді.
Довідки за телефонами: 202-76-00, 202-76-42.
19.10.2019 12:04, Tatyana пишет:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Копію «Кошторису» дитячого садка – ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52 А, м. Київ) за 2019 р.
2. Копію «Розрахунку до кошторису» з розрахунками дитячого садка - ДНЗ № 795(проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ) за 2019 р.
3. Копію «Проекту кошторису» з розрахунками дитячого садка – ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ) за 2019 р.
4. Повний перелік потреб дитячого садка –ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52А, м. Київ), що були надані завідуючою даного ДНЗ у період з 1 січня 2019 по 30 вересня 2019 року із підписами відповідальних осіб.
5. Копію «Бюджетного запиту» з розрахунками дитсадка №795 на 2019 р. за підписом керівника закладу.
6. Надати інформацію про:
- заробітні плати, премії та надбавки, які отримують працівники закладу – дошкільний навчальний заклад № 795 за 2019 рік;
- кількість бюджетних коштів, що виділяються на ремонт та облаштування дитячого садка – дошкільний навчальний заклад № 795 за 2019 рік;
- копії договорів на поставку продуктів та інших товарів до навчального закладу – дошкільний навчальний заклад № 795
- благодійні внески: кошти, товари і послуги, в тому числі, що збиралися батьками.
7. Чи було клопотання завідуючої ДНЗ № 795 (проспект Володимира Маяковського 52 А) з детальним переліком побутових та господарських витрат (мийні засоби, інвентар для прибирання та ремонтів) для потреб садочка на 2019 р.?
8. Обсяг коштів, що були виділені із загального фонду місцевого бюджету та з бюджету розвитку міста Києва на фінансування ДНЗ № 795 за 2019 р.
9. Копію звернень (заяв) завідуючої ДНЗ № 795 на проведення ремонтних робіт в садочку (перелік приміщень садочка, які потребують ремонту та в якому обсязі і що саме необхідно робити в цих приміщеннях, на демонтаж аварійної площадки), на придбання побутової хімії та канцтоварів, та інші потреби.
З повагою,
Tatyana
Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------
--
З повагою
Відділ забезпечення доступу до публічної інформації
управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації
апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(044) 202-76-00
(044) 202-46-42