Фінансування Житомирського міського колегіуму
-
Від: Ірина Федорченко
До: Житомирська міська рада -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Інформацію щодо бюджетних коштів, що були передбачені та витрачені на забезпечення освітнього процесу у Житомирскому міскьому колегіумі у 2018 році.
1.1. окремо вказати по сумі освітньої субвенції (на 2018 рік) на що конкретно її було передбачено та витрачено станом на 01.12.2018.
1.2. Який залишок невикористаної субвенції станом на 01.12.2018, як її використають.
2. Інформацію щодо коштів та інших благ (матеріальні (предмети тощо) та нематеріальні (послуги тощо)) благодійної (спонсорської) допомоги на користь Житомирського міського колегіума:
2.1. скільки коштів надійшло станом на 01.01.2018, станом на 01.12.2018;
2.2. скільки благ (матеріальних та нематеріальних) передано на баланс Житомирського міського колегіуму станом на 01.01.2018, станом на 01.12.2018;
2.3. Скільки коштів благодійної (спонсорської) допомоги витрачено станом на 01.12.2018.
3. Інформацію щодо коштів, отриманих в результаті діяльності Житомирського міського колегіуму (в тому числі, здача в оренду приміщень, додаткові освітні послуги тощо) станом на 01.01.2018 та на 01.12.2018. Скільки з цих коштів витрачено на потреби Житомирського міського колегіуму.
4. Надайте інформацію щодо приміщень навчальних закладів:
4.1. Скільки та яка площа приміщень Житомирського міського колегіуму та його територій здаються в оренду для забезпечення освітнього процесу, не для забезпечення освітнього процесу. На яку суму (місячна оплата та загальна сума з 01.01.2018 по 01.12.2018). Окремо надайте інформацію по сумам та суб'єктам господарювання, яким здаються в оренду приміщення чи території.
4.2. Скільки та яка площа приміщень Житомирського міського колегіуму та його територій станом на 01.12.2018 було передано у власність інших суб’єктів господарювання (продаж, дарування, обмін тощо) (станом з 1991 року до 01.12.2018 з зазначенням таких приміщень і територій та підстав і умов передачі власності, з вказаннчм найменування суб'єктів господарювання.
Інформацію прошу надавати, зберігши нумерацію поставлених запитань.
Якщо, ця інформація відноситься до інформації з обмеженим доступом, то надати наказ на її обмеження.
Якщо ця інформація містить персональні дані, то приберіть в документах персональні дані та надайте документи без персональних даних.
Якщо деякі з вищезазначених документів відсутні - чітко напишіть, що вони відсутні.
Згідно з частинами 1 і 4 статті 20 Закону № 2939 розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів із дня отримання запиту.
З повагою,
Ірина Федорченко