Гаряча вода. ЗДО 789

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Чому досі немає гарячої води в садочку.
2. Хто відповідальний за відсутність гарячої води та які дії були зроблені Вами, щоб поліпшити чи взагалі уникнути ситуації відсутності гарячої води на 27.12.2018.
3. Надати відповідь, чи може бути відсутня гаряча вода в ДЗО у зимовий період згідно нормам.

З повагою,

Світлана

Добрий день, Ваш запит про надання доступу до публічної інформації
отримано, розглянуто та за результатами розгляду інформуємо, що
правовідносини щодо надання доступу до інформації в Україні регулюються
нормами Конституції України, Закону України «Про надання доступу до
публічної інформації», іншими актами законодавства.
Відповідно до положень статті 19 Конституції України правовий порядок
в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути
примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи
державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи
зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що
передбачені Конституцією та законами України.
На виконання наведено конституційної норми інформуємо Вас про те, що
право на інформацію та право на звернення (петиції) є окремими
конституційними правами особи і мають різну юридичну природу. Цим,
зокрема, пояснюється те, що порядок реалізації цих прав регулюється
двома законами.
Оскільки правовідносини стосовно звернень громадян і запитів на
інформацію регулюються різними законами, то й процедурам їх розгляду
властиві певні відмінності.
Суть запиту зводиться до прохання надати інформацію, якою володіє
розпорядник. Закон України «Про доступ до публічної інформації» надає
право доступу до вже існуючої інформації (документів) і не вимагає
створення у відповідь на запит нової інформації (зокрема, шляхом
проведення аналітичної роботи).
Інші вимоги або прохання (визнати чи підтвердити юридичний статус,
поновити порушене право, притягти порушника до відповідальності, надати
роз'яснення тощо) розглядаються відповідно до Закону України «Про
звернення громадян». Унаслідок їх розгляду при наданні відповіді на
звернення може створюватися нова інформація.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Ваш запит передано на
реєстрацію та опрацювання, відповідно до Закону України «Про звернення
громадян», до відділу роботи зі зверненнями громадян (тел. для довідок
424-24-25).
Дякуємо, Вам, за розуміння.

--
З повагою
відділ організації діловодства
Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації