Гуманітарна та благодійна допомога.

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Мєщанінов Микола Олександрович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Мєщанінов Микола Олександрович

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Чи потрібно органу місцевого самоврядування в Україні зокрема Міській раді. під час воєнного стану проводити облік Гуманітарної та Благодійної допомоги, яка надійшла відповідній Міській раді від Донорів Гуманітарної та Благодійної допомоги?
2. Чи повинен орган місцевого самоврядування, зокрема Міська рада зберігати Акти приймання = передачі Гуманітарної. багодійної допомоги від Донорів до відповідної Міської ради?
3.Чи повинен орган місцевого самоврядування, зокрема Міська рада зберігати письмові пропозицій донорів Про надання гуманітарної допомоги?
4.Чи повинен орган місцевого самоврядування, зокрема Міська рада зберігати письмові згоди як отримувача гуманітарної допомоги?

З повагою,

Мєщанінов Микола Олександрович

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Мєщанінову М. О.

[FOI #111697 email]

 

Шановний Миколо Олександровичу!

 

Ваш лист надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату Кабінету
Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.

Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка
була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.

Відповідно до пункту 1 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду
України від 29 вересня 2016 р. № 10 «Про практику застосування
адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації»
визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь
зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та знаходилась у
володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної
інформації.

Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно
створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє
запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти.

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство
щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом
Міністрів.

Прийом та реєстрація звернень громадян регулюється Інструкцією з
діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого
самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах,
організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації
(далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів від
14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями
(зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на
підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в
засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і
покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на
підрозділ службового апарату.

Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися відповідно до Закону
України «Про звернення громадян» засобами поштового зв’язку (вул. М.
Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму реєстрації в
системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/
або зателефонувати на урядову «гарячу лінію» – 1545 (дзвінки зі
стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

 

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів

 

 

 

показати цитоване