Як обрати сімейного лікаря

Троян Олена Іванівна

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Оскільки не працює гаряча лінія МОЗ 0800 801333 (протягом двох тижнів чуємо повідомленя про помилку), не відповідає жодний із зазначених на сайті МОЗ телефонів та немає відповідей на звернення електронною поштою прошу відповісти:
1. Чи може сімейним лікарем бути фахівець, що працює в спеціалізованному медичному закладі? Наприклад кардіолог, що працює в ін-ті ім. Стражеско? Або інші профільні спеціалісти?

2. Якщо сімейним лікарем обрано лікаря з невеликого медичного закладу, де не виконуються аналізи та обстеження, які входять до переліку безкоштовних, де і на підставі чого може пацієнт іх отримати та провести. Прошу надати роз'яснення, на підставі яких нормативних документів регулюються ці питання.

З повагою,

Троян Олена Іванівна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Доброго дня! На жаль, Вами поставлені питання ТАК, що потребують надання
розяснення, а це вже не підпадає під дію ЗУ "Про доступ до публічної
інформації". Це вже прерогатива іншого закону.

Відповідно до частини другої пункту 2 розділу I Порядку розгляду звернень
громадян у Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженого наказом
МОЗ України від 09 квітня 2014 року № 253 «Про організацію виконання
Закону України «Про звернення громадян» у Міністерстві охорони здоров'я
України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
07 травня 2014 року за № 482/25259, електронні звернення надсилаються на
електронну адресу [1][email address] або заповнюються в електронній формі,
яка розміщена на офіційному веб-сайті МОЗ України
([2]http://www.moz.gov.ua/ua/portal/ms_refci...). З докладними
рекомендаціями щодо оформлення електронного звернення можливо ознайомитися
на офіційному сайті МОЗ України
([3]http://www.moz.gov.ua/ua/portal/info_e_a...).

 

23.03.2018 13:36, Троян Олена Іванівна пишет:

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Оскільки не працює гаряча лінія МОЗ 0800 801333 (протягом двох тижнів чуємо повідомленя про помилку), не відповідає жодний із зазначених на сайті МОЗ телефонів та немає відповідей на звернення електронною поштою прошу відповісти:
1. Чи може сімейним лікарем бути фахівець, що працює в спеціалізованному медичному закладі? Наприклад кардіолог, що працює в ін-ті ім. Стражеско? Або інші профільні спеціалісти?

2. Якщо сімейним лікарем обрано лікаря з невеликого медичного закладу, де не виконуються аналізи та обстеження, які входять до переліку безкоштовних, де і на підставі чого може пацієнт іх отримати та провести. Прошу надати роз'яснення, на підставі яких нормативних документів регулюються ці питання.

З повагою,

Троян Олена Іванівна

Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
-------------------------------------------------------------------
Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
-------------------------------------------------------------------

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. http://www.moz.gov.ua/ua/portal/ms_refci...
3. http://www.moz.gov.ua/ua/portal/info_e_a...

Троян Олена Іванівна

Доброго дня!
МОЗ, дякую за оперативну, але повністю беззмістовну відповідь. Так, мені необхідні роз'яснення щодо прийнятої вами реформи. Я ніде не можу отримату таку інформацію. І замість того, щоб її надати, ви надсилаєте мені класичну відписку часів СРСР. Хіба я не звертаюсь до вас із запитом публічної інформації, а саме текстів закону про реформу МОЗ, які б детально описували, що і як я мушу робити як громадянка України.
Звераюсь до вас повторно і наполягаю на наданні відповідей!

З повагою,

Троян Олена Іванівна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

На жаль, Ви своє звернення вважаєте запитом на публічну інформацію, а
самі просите надати роязснення. А процес надання розясненн не підпадає
під дію ЗУ "Про доступ до публічної інформації", це вже прерогатива
іншого закону, а саме, ЗУ "Про звернення громадян", тому Вам і було
запропоновано звернутися на іншу електронну скриньку МОЗ, яка створена
ЛИШЕ для електронних звернень ([email address]). Прошу. Якщо ще щось не
зрозуміло, звертайтесь, будемо намагатися відповісти.

26.03.2018 10:31, Троян Олена Іванівна пишет:

показати цитоване

Троян Олена Іванівна

Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, в явному вигляді електронну адресу скриньки МОЗ, на яку ви пропонуєте звернутись. Звернення за адресою [email address] (іншої не маємо) лишається без відповіді. Жоден з телефонів не відповідає, включаючи гарячу лінію 0 800-801-333.

З повагою,

Троян Олена Іванівна

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Ми вже Вам надавали посилання та зазначали, що електронна скринька МОЗ
України [email address] створена САМЕ для електронних звернень від громадян.

26.03.2018 17:14, Троян Олена Іванівна пишет:

показати цитоване

Позднякова Надія, Міністерство охорони здоров'я

Телефон, за яким можете дізнатися вхідний номер Вашого електронного
звернення: (044)  253-33-21.

26.03.2018 17:14, Троян Олена Іванівна пишет:

показати цитоване

Управління координації центрів реформ МОЗ України,

1 Attachment